Hier een gezellig middagje gehad met Arinde's vriendinnetje. Gaat alleen wel snel voorbij zo'n speeluurtje uit school. Volgende keer maar afspreken op een vrije middag! De kids liggen allebei ook al heerlijk op bed. Manlief is nog niet thuis, dus we waren vroeg met eten. Na het eten vroeg Arinde of ik haar gelijk naar bed wilde brengen want ze was moe. Dus toen maar allebei tegelijk naar bed en nu liggen ze er dus al heerlijk een poosje in!!!
Hier is Sven vanmiddag terug gekomen van kamp. Alleen was hij supermoe (gisteravond met bonteavond was het 22.30 uur) dus hij en Karsten liggen lekker al in bed. Maarit is nu met Niels mee naar zijn ouders en daar blijft ze 2 nachtjes logeren.
Ik kreeg gisteren te horen dat ze een oom van mij naar het ziekenhuis hebben gebracht. Hij was ineens gevallen. Wel van te voren al dingen gehad dat ie niet meer wist wat ie met een tandenborstel moest doen, en niet meer weten hoe een boterham te smeren. Ik denk dat heet beroerte ofzo is geweest, want hij kan nu niet meer praten op een paar woorden na en zijn mond hangt aan de linkerkant. Hij is mister in de scan geweest en ze hopen vandaag de uitslag te krijgen.
@daantje: oei dat klinkt als een cva. hopelijk valt de restschade mee. @senn: heeft Sven het leuk gehad? @linnielin: een uurtje spelen is wel kort dan ja. nog leuke plannen voor de vakantie? @kk: heeft mau.reen een leuke verjaardag gehad? ben wel benieuwd naar de taarten. hier is sinds woensdag Aelinn ook ziek of had ik dat al verteld? flinke koorts en erg last van dr oortjes en gewoon heel beroerd. Gisterrn ff voor advies de huisarts gebeld en dacht als het niet opknapt dan vandaag ff langs. maar vanmorgen leek ze zich toch wel een stukje beter te voelen dus niet gebeld. vanmiddag heeft ze van 1 tot half 5 geslapen maar is er dus heel ziek weer uit gekomen. ze wou al nks eten maar nu ook amper drinken en alleen maar op mn borst hangen en huilen. ben om 7 uur weer met dr naar boven gegaan en toen we nog ff de diertjes op de gordijnen bekeken zoals altijd zakten zo dr oogjes dicht. vind het maar niks. zo ken ik mn drukke meisje helemaal niet. Ivy is vanmorgen opgehaald door oma en komt morgen weer terug. ff een actieve omgeving voor dr. ben zelf na een week nog geen greintje opgeknapt dus de hele herfstvakantie is in het water gevallen. echt balen. maar goed niks aan te doen
Sann , hij moet morgen weer opnieuw in de scan omdat ze niks konden zien op de vorige scan, hij krijgt nu een vloeistof ingesloten via een ruggenprik en hopen ze wat meer te zien. Mijn tante heeft nog geen arts gesproken over hoe of wat, ze heeft dit vernomen van een verpleegster die erbij is als een arts naar mijn oom gaat. Mijn oom kan nog niet veel zeggen, en zijn geheugen is ook niet goed, hij weet de dagen niet meer en welke maand het is etc. Hij slaapt veel en meer weet ik op het moment ook niet.
Sans, ik zou morgen ids even naar de hap gaan hoor. Dit is voor jullienbeide niks... Merk dat ik nog wat moet wennen aan het typen op een tablet, aangezien er autocoureur op zit
Een autocoureur op je tablet? Haha.. Verjaardag was leuk, maar zit niet zo lekker in mijn vel op het moment.. Senn weet er wel vanaf... Wat er is, laat ik ff in het midden, maar het is niet leuk.. Ben best gekwetst.. Heb er nog rode en zere ogen van na 2 dagen zeg maar Niet door iemand hier hoor Maar wil het zelf verder eerst niet kwijt..
Nee een autocorrect :-|:-O dat bedoel ik dus... Balen dat je je gekwetst voelt, is nooit leuk. Je weet ook dat je altijd bij mij terecht kan?
Bij mijn moeder hebben ze ook nooit wat gevonden. Een bloedpropje valt of uiteen of verplaatst zich. Bij mijn moeder is deze waarschijnlijk uiteen gevallen. Maar omdat ze alle symptomen had werd ze wel behandeld als iemand die een beroerte gehad heeft.
Succes op de HAP straks. Sven heeft het super naar zijn zin gehad op kamp. De leiding die er extra was, en Sen alleen ziet op de kampen, vond dat Sven erg veranderd was ten positieve. Wij denken dat dat deels door de andere medicatie komt die hij sinds de grote vakantie krijgt.
@senn: wat fijn joh dat Sven zo positief veranderd is. even naar de hap geweest omdat de koorts vanmorgen weer hoger was dan gisteren. ze heeft een fikse oorontsteking maar moet vanzelf overgaan. vind het gek. koorts hoort toch niet weer te stijgen
Sann als je het niet vertrouwd kun je dan niet vanavond terug gaan? Lijkt me ook niet dat de koorts steeds maar weer stijgt. En dan maar misschien een beetje overdrijven?
@KK: als je je hart wel wil luchten kun je bij ons terecht en tot die tijd wil ikje een hele dikke digi-knuffel geven!
@Sann: vervelend dat Aelinn zo ziek is . Hopelijk knapt ze gauw weer op en jijzelf natuurlijk ook! @Senn: fijn dat Sven het zo naar zijn zin heeft gehad!
Als ik iemand vergeten ben...sorry is geen desinteresse maar het typt nogal lastig met een ietwat onrustige armbewoner en 2 drukke kinderen.
KK: nog gefeliciteerd met M.aureen! Helemaal vergeten, sorry! Zijn je taarten nog geworden zoals je wilde? Jammer dat je door iemand gekwetst bent...ik hoop dat het snel weer goed komt! Dikke knuffel! Daantje: sterkte met je oom...hopelijk kunnen de artsen nog wat voor hem betekenen en kan hij met de juiste behandeling straks weer redelijk functioneren! Sann: beterschap met jezelf maar ook voor Aelinn! Arm moppie. Heb je ook geen kuurtje gekregen? Balen zeg! Gelukkig maar dat Ivy bij je moeder is, kun je lekker even alle aandacht aan Aelinn geven! Senn: fijn om te horen dat Sven het zo goed heeft gehad en dat ze toch positieve veranderingen zien. Merken jullie de medicatieverandering thuis ook? Ramoontje: nog steeds een onrustig mannetje dus? En vandaag de kraamhulp zeker voor het laatst! Succes ermee!!! En rustig aan he!!! Hier een lekkere rustige zaterdag. Vanmorgen beetje in huis gerommeld en Arinde gezellig met de buurmeiden gekleurd hier. Nu ben ik even aan het voorbereiden voor de Amika-taart voor vrijdag. Even wat inspiratie op doen en een boodschappenlijstje maken voor de taartenwinkel Zo meteen met Arinde naar een kraamfeest van een tweeling die bij een jongetje uit mn klas geboren zijn. En vanavond gaan we gezellig met de kids uit eten bij het pannenkoekenrestaurant hier in het dorp. Gisteren waren we 6 getrouwd..dus vandaar
@kk: sorry ik had je bericht niet gezien. was op deze pagina gezet en niet door gehad dat er nog wat voor xat. wat naar dat je door iemand gekwetst bent. En idd als je je hart toch nog wilt luchten kan je hier altijd terrcht. dikke knuffel van hier ook. @ramoontje: geloof ik dat het lastig typt. lekker genieten. hier typen komt wel weer. ik zou trouwens als je het leuk vindt over een tijdje een keertje Bas willen komen bewonderen? @linnielin: gefeliciteerd met je trouwdag. leuk naar het pannekoekenhuis. veel plezier @daantje: hoe is het nu met je oom? ik kijk het met Aelinn maar ff aan. als het echt erger wordt bel ik weer en anders als het mndag niet beter is even naar onze eigen huisarts. hoop zelf nou ook wel s een keer op te knappen. heb net ff een kwartiertje wat opgeruimd en dan moet ik gewoon echt weer ff gaan liggen. lijk wel een oud wijf