Juli mama's 2008, deel 19!

Discussie in 'De mama's' gestart door Knuffelkonijn, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu met Aelinn? Was ze vanmiddag nog een beetje in haar doen? En hoe had Ivy het bij oma gehad?
    Beterschap maar voor jullie! Hopelijk een rustige zondag waarin jullie lekker weer een beetje kunnen opknappen/bijtanken!!!

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gezellig uit eten geweest met de kids! Het ging erg goed en was echt gezellig! Nu liggen ze lekker op bed! Ik ga nog even wat strijk wegwerken en daarna lekker met een boek op de bank.
    Morgen ook een lekker rustig dagje met elkaar. Gezellig!

Maandagochtend moet ik trouwens met Arinde naar de HA. Het lijkt wel of er een likdoorn onder haar voet zit. De assistente vroeg of het geen wratje is, maar het lijkt echt wel of er iets naar binnen groeit. Als het echt een likdoorn blijkt te zijn, zou de HA het gelijk weghalen zei de assistente. Ben benieuwd....want dat lijkt me geen pretje voor d'r:(

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Sann, nog niet echt verbetering. Hopelijk maandag wat meer uitslagen. Hoe is het nu bij jou?

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Met vlagen is hij onrustig idd. Vandaag verder wel veel geslapen, moet hem ook steeds wakker maken voor een voeding..... En nu geen arm-bewoner, maar een lekker slapend babietje in de box naast me! :D
    De kraamhulp was gister voor het laatst ;). Sinds gistermiddag 14 uur moeten we het alleen doen. En ik moet zeggen het ging vandaag eigenlijk heel goed (maar ik heb natuurlijk weer veel te veel gedaan ;):cool:.....wat is dat moeilijk zeg....en dat terwijl ik het gevoel heb, dat ik niks gedaan heb ;):)).

Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hoop dat jullie een gezellig etentje hebben gehad! :)

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja dat typt echt lastig! Maar verder viel het vandaag gelukkig erg mee en heeft hij onwijs veel geslapen.
    Tuurlijk vind ik het leuk als je een keertje komt! :) Ik hou alleen nog even een slag om de arm....wil eerst ook even kijken hoe het dalijk allemaal gaat lopen als ik de volledige zorg voor de kinderen weer op mijn bordje krijg (na de herfstvakantie hier)....

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @linnielin: apart een likdoorn ondr de voet. ben benieuwd.
    @daantje: heeft helaas flink tijd nodig dat herstel. lijkt me echt vreselijk eng als je ineens van alles niet meer kan.

Ivy heeft het super gehad bij oma. ze mocht nog een nacht extra blijven maar ze wilde nog wel daar eten maar daarna toch naar huis. wel fijn om te horrn.
    Aelinn heb ik weer met 39,1 op bed gelegd en ben alweer 2 keer wezen troosten. hoop dat ze zich toch gauw beter gaat voelen. vind dit zo zielig. heb bij mezelf het idee dat het wel wat beter gaat. beetje meer energie. alleen dat gehoest wil niet weg

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oei.....ben benieuwd maandagochtend.....:(

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik bedoelde ook niet binnenkort hoor. kan over een paar maand ook. leuk:)

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn dat Ivy het zo naar haar zin heeft gehad! :)

Vervelend he, als die kleintjes zich zo ellendig voelen....:(. Ik hoop dat ze zich gauw weer een beetje beter voelt!

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Gezellig! :)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga nog even een beetje tv kijken....en dan over een uurtje de fles geven. En heel hard hopen dat het vele slapen van overdag vandaag geen nadelige werking heeft op komende nacht. ;)
    Fijne avond nog allemaal en slaap lekker voor straks!

12. Was ik ook weer ff snel.. Zoals ik vanavond aan Daantje aangaf, gaat het redelijk.. Nog wel best van slag.. Vanavond lekker gezellig bij vrienden geweest en heerlijk gepraat, gelachen, enz.

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @kk: beetje afleiding is heerlijk dan. was de verjaardagstaart nog gelukt?

net mn werk gebeld om te laten weten dat ik het morgen ook nog niet red omdat ik me nog steeds beroed voel. de reactie: ow jij gaat het niet redden. dan moeten we hier een andere oplossing bedenken. bel je zelf morgen het vervangend hoofd. en dat was t. geen beterschap of wat vervelend, niks. grrr kan dr zo boos om wordrn

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vandaag gezellig naar Avifauna geweest.
    Nou ja gezellig is een groot woord want Sven en Maarit waren continu aan het bakkeleien.:x
    Ik was het op het gegeven moment zo zat dat ik Sven een laatste waarschuwing heb gegeven en daarna ging hij nog een keer gigantisch uit zijn plaat (gewoon waar iedereen bij stond ;)) dat ik zei dat het genoeg was en ik naar huis ging.
    Hij natuurlijk helemaal in tranen, 1 groot drama, 100x excuses gemaakt. Wilde eigenlijk wel blijven maar heb voet bij stuk gehouden.:)
    Anders blijf ik hem laatste waarschuwingen geven en weet hij dat er verder toch niks gebeurt.;)

Als klap op de vuurpijl onderweg naar huis ook nog een 1/2 uur stil gestaan op de snelweg door een auto die in brand stond. Maar dan liever een 1/2 uur stil staan dan de auto die in de fik was gevlogen.;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Qua betrokkenheid dus nog niks verandert.:cool:

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heeft je vast goed gedaan even een avondje eruit.;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oei succes morgen!:(

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Linnielin hoe was het bij de ha met arinde.

Hier vanmorgen een brief gekregen met een uitnodiging voor het intake gesprek van mika, denk om te kijken hoe het tot nu toe gaat, maar het gesprek is morgenmiddag al! Vanmorgen dat briefje gekregen. Vind het wel laat om te berichten of ligt dat aan mij.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is wel heel erg kortdag.
    Dan hadden ze het briefje ook voor de vakantie mee kunnen geven.
    Maar het staat je vrij om een andere afspraak te plannen hoor.;)

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @senn: wat jammer joh al dat geruzie. dan loop je ook niet lekker meer.
    @daantje: zo zeg ds wel heel kort dag. wel fijn dat zoiets gedaan wordt.
    @linnielin: hoe ging het bij de dokter?

vanmorgen voor Aelinn en mezelf naar de dokter geweest. aelinn heeft een dubbele oorontsteking en rode gezwollen amandelen. ik heb weer een bronchitis en blijf me zo belabberd voelen omdat het zuurstofgehalte.in mn bloed veel te laag is. we hebben allebei antibiotica en ik moet mn puffers verdubbelen.

Deel Deze Pagina