Juli mama's 2008, deel 19!

Discussie in 'De mama's' gestart door Knuffelkonijn, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ids linnielin, druk weekje.
    Voor diegene die eredivisie live heeft, vanavond mag mika meelopen met vvv! De wedstrijd begint om half 8.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik loop al mijn stage opdrachten op het hoofdbureau van de politie in Utrecht.:)

Fijn dat je voor Arinde een verwijzing hebt gekregen. En lekker dat je donderdag al terecht kan. Ik kan me niet voorstellen dat hij zegt dat jullie het nog maar even aan moeten kijken.;) Lijkt niet fijn trouwens likdoorns laten verwijderen.;)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoe laat zijn jullie weer thuis?
    Anders rond een uur of 15 bij jullie?:)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk!
    Misschien kun je de opname van tv filmen op je telefoon en die op FB plaatsen?:):p:D
    Ga je het zelf ook opnemen? Neem aan dat je vanavond in het stadion bent.;)

5. @Senn, is 16:00 ook mogelijk? Dan gaan we even een uurtje nog naar mijn moeder toe... Was de verjaardag van mijn pa.. Vandaar..

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daantje: hoe heeft Mika het gehad? Helemaal stoer zeker....!!!!
    Sann: oke, dus wel echt een plek waar je ervaring op kan doen zeker? Wat is het precies voor studie eigenlijk?
    KK: sterkte morgen met de herinnering aan je vader en een fijne middag met Senn!

Hier vandaag verjaardagsvisite gehad....ben vandaag 29 geworden;) Lekker rustig dagje. Vanmorgen alleen mn ouders, vanmiddag mn ouders, broer+schoonzus en vriendin+man met kids. Dus niet teveel drukte en lekker de tijd en aandacht voor iedereen.
    Volgende week vieren we het dan voor mn schoonouders, samen met schoonzus en zwager die allebei komende week jarig zijn. Dan is mn schoonzus aan de beurt om het te regelen, dus ik heb een makkie dit jaar.

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Het was echt super stoer! Echt zo gaaf ook om zo'n kleintje op het grote veld te zien met een echte speler van vvv :). Heb niks kunnen filmen, maar wel veel foto's gemaakt!

8. Was super gezellig vandaag met L,N,M,S&K

Blijft leuk om gezellig te kletsen en te kijken naar hoe de kinderen veranderen..

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sorry heb ik niet meer gezien.:)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nog van harte met je verjaardag!

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zag er een paar op FB.
    Echt iets om nooit meer te vergeten!:D

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het was zeker gezellig en wat is Esmee en dametje aan het worden zeg!
    Is ze nog druk met de modewijzer bezig geweest?:D

13. Ja, ze vond het helemaal geweldig :) Super!

Kids lekker gaan slapen?

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja als een blok.:D
    Moest Sven om 6.50 uur wakker maken en Maarit en Karsten heb ik om 7.30 uur wakker gemaakt nadat Sven was opgehaald.

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @linnielin: nog van harte met je verjaardag.
    @daantje: gaaf hoor. heb de foto's ook gezien. superherinnering.
    @senn: waar zijn jullie nu heen gegaan ipv slagharen?
    @kk: modewijzer, is e.smee daar al zo mee bezig?

gisteren een high tea gehad omdat schoonmoeder jarig was. was gezellig en de dames hebben zich keurig gedragen. was er bang voor want ivy is de laatste zo onhandelbaar. luistert niet, werkt met niks mee en gaat keihard tegen me staan schreeuwen. ze komt ook elke nacht nu bij mij in bed omdat ze bang is voor het spook.
    vandaag en morgen weer werken dus das weer ff haasten na school

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    We zijn naar Ouwehands geweest in Rhenen.:)

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat een stilte hier.
    ik heb de afgelopen 2 dagen gewerkt en mn handen vol aan Ivy. Er zit iets helemaal niet lekker met dr. Ze is de laatste tijd al wel wat opstandig maar eergisteren voor het eerst ooit wilde ze niet naar de gastouder. de hele weg vanaf school gehuild, thuis gehuild, in de auto gehuild en daar ook nog tot ik weg was. Gisteren weer hetzelfde liedje. maar nu was het 's avonds bij het ophalen pas echt hejemaal mis. Normaal haal ik aelinn uit bed en de go ivy. maar nu liep ivy dus naar mij en klampte zich snikkend aan me vast en ging steeds harder huilen. eenmaal thuis wad ze echt volledig overstuur. ze zei af en toe auw en had het over dr been en dat ze bijna niet kon lopen en even later leek ze weer pijn in dr kruis te hebben want die hield ze telkens vast. Kijken mocht ik niet, dr aanraken mocht niet en als ik probeerde te vragen wat er nou was dan raakte ze nog erger overstuur. uiteindelijk viel ze in slaap maar rond 12 uur kwam ze weer huilend mn kamer in en heeft bij mij in bed zeker een uur totaal over dr toeren gehuild. ik vond het gewoon eng. had dr nog nooit zo mee gemaakt.
    vanochtend was ze weer gewoon. ik snap er echt niks van en maak me zorgen.

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah, Sann. Kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. Misschien kun je vanmiddag eens even polsen wat er nu aan de hand is bij haar en of er misschien iets is voorgevallen bij de go? Ik zou er niet teveel druk op leggen, maar gewoon eens even rustig vragen hoe het nu opeens kan dat ze daar niet meer heen wilt en of er iets naars is gebeurd.

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen met Arinde naar de schooldokter geweest voor de ogentest. Was nu gelukkig wel goed, dus ze hoeft geen bril.
    Eerst leek het er op dat ze het toch niet ging redden, maar opeens ging het toch erg goed.
    Ze vond haar wel een wiebel met een zwakke concentratie....maar dat is voor mij niks nieuws:D;)
    Morgenmiddag mogen we naar de KNO-arts;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat vervelend zeg. Heb je het er nog met haar over kunnen hebben? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.:(

Deel Deze Pagina