@senn: dat klinktniet als een aangenaam persoon. Goed dat ze de goeie kant opgaat nu. @daan: beterschap voor Finn Ik heb het momenteel een beetje gehad. Voel me lichamelijk niet erg lekker en ben moe moe en nog s moe en dat heeft af en toe helaas invloed op mn stemming. Helaasis daar weinig tot geen begrip voor dus tis hier reuze gezellig
Zit op mn werk te genieten van een momentje rust. Wat een gekkenhuis was het hier de hele tijd zeg. Heb vanmiddag een paar uur geslapen voor ik weg moest en ben daar wel wat van opgeknapt. Blijf alleen zo gruwelijk moe telkens. Kan voor mn gevoel af en toe amper het ene been voor het andere zetten. Zal wel komen door het weer ofzo. Het is hier wel stilletjes de laatste tijd zeg. Ons topic gaat toch niet stilletjes er tussenuit hoop ik?
Ja, erg rustig hier zeg! Hier druk, druk.. Stage, school, taarten... M.ausje moet weer buisjes en de keelamandel moet 'bijgewerkt' worden. E.smée is toen ze 1,5 is, van haar fietsje gevallen op een tandje en nu moeten er 2 tandjes uit, onder narcose. Ik zelf zit met een rare knak in mijn heup elke keer, daar wordt ook nader onderzoek naar gedaan.. C.hristian heeft een nieuwe baan en moest vanochtend naar Polen om een auto op te halen en komt als het goed is morgenavond weer thuis.. Dus: druk, druk
Sann anders eens bloed laten prikken? Misschien dat daar iets uit komt? Kk waar is Chris nu gaan werken? Sterkte met Maus en E.smee! Hier is Finn alweer beter en nu ben ik aan de buikloop . En niet zuinig. Zolang ik het maar ben en niet de kids .
Daantje, Christ.ian werkt nu bij Pouw Zwolle. Groot autobedrijf van VW en audi Hij zit op de verhuurafdeling. Hoe is het daar?
Hier gaat het alweer. Zij het niet dat Mika gisternacht alles over heeft gegeven . Ach ja zo blijven we bezig he.. Lijkt me leuk. Wel heel iets anders dan wat hij eerst deed of niet?
@Senn en Daantje, ja hij heeft het erg naar zijn zin.. Zit er tot nu toe helemaal op zijn plek. @Senn, ik mag vrijdag voor een MRI met contrastvloeistof heen... Ben benieuwd.. Mag ook niet met de auto terug, dus mijn ma gaat mee
Wil even mijn trots delen met jullie. Gister bij de bieb een eerste leesboekje serie maantjes meegenomen, wel met letters waarvan ik dacht dat hij ze wel zou kennen (voor mika ). Gisteravond geprobeerd en hij kon de woordjes bijna foutloos spellen en zeggen. Vond het super knap! Hij wilde het ook aan de meester laten horen en nu mag mika dat boekje in de klas voorlezen! Ben trots!
Knap hoor van Mika. En leuk dat de meester er zo op inspeelt Hier komt vanmiddag de juf van Arinde op ouderbezoek. Vind ik ook wel heel fijn....ik heb haar het hele jaar nog niet gesproken dus weet helemaal niet hoe ze het op school doet en heb zelf ook nog wel wat vragen, dus vind dat wel erg fijn!!! En Arinde vindt het helemaal leuk, want die mag met de juf mee naar huis rijden
Linnielin dat zal arinde idd wel erg gezellig vinden . Ben benieuwd wat de juffrouw te vertellen heeft. Kwam er hier laatst achter dat de meester van mika een vriend is van een oud schoolgenoot van mij, waar ik af en toe nog wel eens contact mee heb. Hij zei van och als je hem spreekt doe hem maar de groeten.. maar vind dat een beetje stom overkomen .
Fijn zeg dat ze dat doen! Zouden ze hier eigenlijk ook moeten doen. Kunnen ze zien hoe hij thuis is in vergelijking met school.
Hier vanmiddag wel een goed gesprek met de juf gehad. Arinde is op school wel zoals ik verwacht had en doet het op zich erg goed. Voor de Cito's had ze een A en een B, dus ook goed! Probleem is alleen dat ze, naar ons gevoel, veel meer kan dan dat ze op school laat zien. En omdat ze 'liever lui dan moe is' komt dat er op school dus niet uit. Dit is voor ons en de juf wel een dilemma. De juf is meer van: in groep 1 ga ik nog niet veel eisen stellen aan de kinderen, ik geef genoeg uitdaging en als ze dat niet oppikken zijn ze daar dus nog niet aan toe'. Zelf sta ik daar niet helemaal achter, want ik weet dat Arinde er wel aan toe is, maar dat ze liever gaat spelen omdat ze dan gezellig samen met anderen kan zijn. Af en toe heeft ze gewoon echt even een dwingende hand en een stok achter de deur nodig. De juf gaat haar nu toch stimuleren door haar af en toe met een plusgroepje mee te laten doen en dan ook echt eisen aan haar te stellen, want waarschijnlijk zal ze net doen alsof ze het niet kan. De juf is elke keer bang dat ze haar overvraagt als ze dat doet, terwijl wij echt het gevoel hebben dat ze gewoon veel meer aan kan. Lastig hoor!!! En verder gaan we waarschijnlijk ook een screening laten doen bij een manueel therapeut. De juf ziet dat ze motorisch iets achter blijft en ze kan ook erg slecht stilzitten, terwijl ze wel altijd heel goed geconcentreerd is. Dus daar ga ik morgen eerst eens achteraan. Nou ja, genoeg om over na te denken dus. Maar wel erg fijn dat ze even langs geweest is!!!
Zo, was ik ook weer eventjes.. MRI + foto met contrastvloeistof viel tegen. De verdoving, contrastvloeistof, pijnlijk hoor! Heb er nu nog steeds last van.. Bah!
@Senn, 24 april krijg ik de uitslag.. Heb nog steeds pijn.. Weet ook niet hoelang het mag... Alsof er een bult in mn lies zit.. Maar zie niks aan de buitenkant..