Juli mama's 2008, deel 19!

Discussie in 'De mama's' gestart door Knuffelkonijn, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veel plezier Linnielin :)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    17 juli gaan finn zijn neusamandelen eruit!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn zeg! Dan kun je gaan aftellen.
    Zei de KNO verder nog iets?

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik kon kiezen of afwachten totdat Finn 4 jaar is, vaak gaat het dan wel betreden zegt ie, of ze er toch uithalen, aangezien de neusamandelen flink gezwollen is en Finn hoorbaar ademt en snurkt en uit zijn mondje ruikt. Hij zal er aanzienlijk van opknappen zei de kno, dus dan halen ze die amandel er maar fijn uit, ga niet nog langer met Finn aantoddelen..
    26 juni terug naar het zh voor afspraak bij de anesthesist en voor de voorlichting.

5. Fijn dat Finn geholpen gaat worden, Mees is er toen ook echt van opgeknapt.

Mijn echo was helemaal goed. Precies op schema, volgens het boekje. Was echt helemaal opgelucht :)

image.jpg

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Chris, wat een prachtige foto van je kleintje!
    Sommigen zijn half in shock op FB.:D

7. Ja echt he? :D
    Maar ben ook niet meer 1 van de jongsten ;) en de Mees is al bijna 5, dus een nakomertje wordt niet echt verwacht denk ik.
    Hadden wij ook niet verwacht :) maar het is een heel mooi kadootje

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gewoon lekker van gaan genieten.;)

Ik vond het een eer om het al eerder te mogen weten.:D

9. Ga ik ook zeker doen nu :)
    Was echt zo bang/nerveus vandaag.
    Manlief ook,die was ook helemaal blij en gaat het nu ook vertellen.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Mooie foto's christie! Nu lekker genieten!

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @christiea: wat een mooie foto's meid!
    @daantje: fijn dat er wat gaat gebeuren. Hoop dat hij er veel baat bij heeft

Wij zijn heerlijk 2 weken op vakantie geweest naar een landalpark in duitsland. Goeie vakantie gehad. Meiden helemaal moe gespeeld. Momenteel is Aelinn ziek. Buikgriep. Ivy had het in duitsland al in milde mate gehad. 2 keer spugen en dat was het. Aelinn is er beroerder van. Al 5 dagen diarree en amper eten voor ze gisterrn bij de gastouder ging spugen. Gelukkig mn dienst voor vandaag kunnen ruilen zodat ik lekker bij dr ben. Had ze ook nodig ook.
    Nu maar s naar bed want vannacht erg weing geslapen. Morgen s gaan bedenken wat ik met Ivy dr zwemles moet. Ze wil niet zegt ze want ze wil niet met dr ogen onder water. Helemaal overstuur was ze vanavond. Denk dat we dus dan masr beter kunnen stoppen. Of moet ik juist doorzetten? Mn gevoel zegt niet dwjngen. Moet wel leuk blijvrn.. en nu gauw slapen. Veel te laat al

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Sann dwingen kun je idd niet, maar weet bij mika op de zwemles 'dwingen' ze de kids wel om onder water te gaan, wel samen met de badjuf dus niet alleen..weet niet hoe dat bij jullie gaat? En anders eens het spelletje snoep happen proberen? Lekkere snoepjes in een bak met water en dan happen maar..

Finn was gister weer ziek :(, flink hoesten en koorts, nu lijkt het allemaal wel weer te gaan alleen flink verkouden.
    Ook is Finn zindeljjk overdag! Snachts volgens mij ook, want er zit amper een plasje in zijn pamperbroekje..

13. Mees heeft ook een tijdje gehad dat elke zwemles huilen was. Hij wilde niet, vond het te moeilijk. Tot ik het aangaf bij de badmeester en die heeft Mees er doorheen gesleept, hem tal van complimenten gegeven dat hij het zo goed doet. En nu kan hij niet wachten, elke week met een smile op zijn gezicht mee voor de zwemles.

Verder gaat alles hier in een rustig tempo, zeker met de jongsten. Dus echt eerst watervrij maken, daarna de rest.

Ik zou zelf dus doorzetten en misschien kun je er iets leuks tegenoverstellen? Bijvoorbeeld een lekker toetje uitzoek of 's avonds patatjes eten?
    Bij ons is woensdag meestal patatdag of pizzadag, omdat de zwemles pas om 17.00 uur klaar is en dan heeft deze mama geen zin meer om te koken :)

14. hee wat goed van Finn :)

Nog ff en dan is Finn van die vreselijke neusamandelen af, hopelijk wordt het dan allemaal wat beter voor hem.

15. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

sann: Hier was het na 5 zwemlessen drama:( niet eens meer met de badmeester mee willen lopen naar het zwembad. Heb 3 keer 3 kwartier in t zwembad gezeten zonder dat ze in het water was geweest (en je kan je voorstellen dat dat geen leuke drie kwartier was:)) en toen wilde ze het zwembad niet eens meer in. Elke keer een ander smoesje, ze wilde liever een badjuffrouw, liever een ander zwembad,ze deden elke keer hetzelfde liever een roze band ipv een andere kleur...blablabla.. Ik was kapot na iedere keer zo n vermoeiende avond. Als we dan thuis waren was het weer drama omdat ik redelijk boos was...Ik heb ervoor gekozen om te stoppen. Badmeester gaf mij helaas niet zo heel veel begeleiding in. Zei alleen ''Nou dan hoef je alleen dingen van badje 1 te doen''. Koste mij zoveel energie om het überhaupt al rond te breien qua planning (ze moest op donderdag, dan heeft ze een lange dag met VSO en BSO, vanuit BSO met een boterham de auto in en door naar zwemles), speelt ook mee dat ik het nu alleen moet doen natuurlijk. Nu (na 2 maanden te zijn gestopt) begint ze er zelf over dat ze het toch wel graag wil, vriendinnen gaan nu ook op zwemles namelijk ;)

Als Ivy nog wel mee doet met de les zou ik het zeker even doorzetten. De tips die Daantje gaf zou ik ook zeker even proberen!

Ik was als de dood om onderwater te gaan op zwemles, bleef hier lange tijd op steken. Totdat de badmeester mij oppakte en samen met mij in het water dook, om een object van de bodem te pakken. Was een hele radicale zet maar ik was er wel over heen;)

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ivy weigert gewoon te gaan en raakt helemaal in paniek als het er over gaat dus heb het stop gezet. Ik ben niet van het dwingen als het ook nog eventjes kan wachten. We gaan gewoon zoveel mogelijk vrijzwemmen en zelf spelenderwijs proberen om haar er vertrouwd mee te krijgen en dan gaan we gewoon opnieuw voor de zwemles

17. Sann: goed dat je je gevoel volgt, misschien is ze er over een half jaartje wel aan toe. :) Komt echt wel goed

Wij zijn het weekend weg geweest met mijn schoonouders naar Noordwijk. Was niet echt geweldig weer ;) helaas. Dus zondag met zijn allen naar Naturalis in Leiden gegaan, was een enorm success bij de jongens. Ik vind het zo leuk om te zien dat het net van die sponsjes zijn, alles nemen ze in zich op en zijn zo verwonderd bij alles wat ze zien.

Jongens zijn beide door naar de volgende groep en vanmiddag maken ze kennis met hun nieuwe klas en juf. Mees krijgt de juf die Steijn dit jaar had en daar wilde hij ook heel graag naar toe :D Hij sprong een gat in de lucht zei zijn juf toen hij hoorde naar welke klas hij ging en welke juf hij gaat krijgen :)
    Deze week en volgende week nog en dan begint de zomervakantie. Ik ben vanaf de juli vrij, lekker 4 weken. Nu nog op zoek naar een vakantiebestemming ;)

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Beringerzand is erg leuk voor de kids :). In de buurt ligt toverland! Een aanrader als het iets minder weer is!

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Trouwens finn zijn afspraak voor de amandelen eruit te laten halen is inmiddels al 2 keer verzet.. het wordt nu 10 juli.. 7 daagjes eerder dus. Wel midden in onze vakantie maar goed.. heb het er wel voor over.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En hij voelt zich helemaal jarig!:D

DSC04952.jpeg

19904_297800737023378_1568245644_n.jpg

Deel Deze Pagina