Juli mama's 2008, deel 19!

Discussie in 'De mama's' gestart door Knuffelkonijn, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ohw bedoel je die week.. dat weet ik nog niet wat ik moet werken. de 29ste is leon weg dus als ik dan niet hoef te werken zou dat kunnen.. moet ik alleen oppas regelen voor de kids.. maar de 28 zou ook kunnen als ik niet hoef te werken! Lijkt me wel erg gezellig!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Pff heb me toch even een huilbui :(

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @daantje: ik dacht sms je ff maar heb je nummer niet meer na mn telefooncrash. kun je me dat pben of smsen? dan maar hier een hele dikke knuffel. hier nog eentje die er graag eens uit zou willen maar als het zonder kids is zit ik wel aan zen zn verlof gebonden. maar ook ik wil in ieder geval best s wat doen.
    @linnielin: beterschap. zal best druk zijn zo in het begin van het schooljaar.
    verder weet ik het ff niet meer. Ben hartstikke moe. gisteren nadat Zen vertokken was is mn moeder gekomen. de gastouder had een paar nachten weg gewonnen en ik moest gisteren en morgen werken dus mn moeder blijft tot zaterdag. vandaag leek het wel of er storm op komst was zo druk waren de kinderen. na het eten ze ff snel in bad gedaan maar dat snel ging niet door want aelinn poepte in bad en niet zo'n beetje ook. heel handig schoonmaken in een bibabad. heb nu behoefte aan rust om me heen maar dat zit er dus ff niet in.
    Sorry ben een beetje in een zeurbui. gaat hier financieel weer ff wat minder door wat tegenslagen en dat geeft wat kopzorgen maar goed er zijn ergere dingen he

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Vandaag een redelijke dag. Vanmorgen bij mijn moeder alvast de taart gebakken voor zondag. Morgen vullen en bekleden.. en dan zondag de verjaardag van finn..

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hoi, hoe is het bij jou?:)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niels heeft dan wel een vroege dienst dus ik kan pas weg als hij thuis is (de 28e).:)

Ik hoor het wel.:)

@Sann, als jij naar mij kan komen dan rijden we samen verder, mocht je weg kunnen.

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als je zondag liever een rustdag wilt dan snap ik dat hoor.;)

Gelukkig komt 1 oktober de kinderbijslag.:)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat ga je voor soort taart maken?:)

Fijn dat je een wat betere dag hebt.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier vandaag heel druk aan de poets geweest.
    De schilder heeft het gisteren af kunnen krijgen dus vandaag al aan de schoonmaak begonnen.
    Maar wat een ramp zeg als dat stof.
    Het gaat ook echt OVERAL zitten.
    Gelukkig worden de kozijn maar 1x in de 10 jaar geschuurd.:p

10. Zo, was ik ook weer een keer..

E.smée is bij een vriendinnetje aan het spelen en M.ausje wou weer naar bed nadat we E.smée weg hadden gebracht, dus die slaapt volgens mij weer.. :D
    Morgen alweer 6 jaar getrouwd.
    Vandaag de bruidstaart afgeleverd waar ik niet helemaal tevreden over was, maar dat ben ik nooit en heb alweer aardig wat positieve reacties op facebook ;)

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    nee hoor, kom maar gezellig:)

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: fijn dat je vandaag een betere dag hebt. Wat voor taart ging het ook weer worden?
    @KK: hoop werk 4 taarten op elkaar. Hoe vond het bruidspaar het?
    @Senn: vreselijk he al dat stof. Komt overal terecht.

Heb zwaar de balen. Heb vorig jaar nieuwe laarzen gekocht die heerlijk lopen. Wilde ze vandaag voor het eerst weer aan doen en zet een stap en denk wat loopt die hak raar scheef. Kijk ik, is gewoon aan 1 kant het leer helemaal losgescheurd van de hak:( Weg lekker lopende laarzen, hallo extra kostenpost:x

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Dat is balen.:(

Hier is 1 van mijn hakken los aan het laten, dus nog 1x goed door mijn enkel gaan en dan moet ik ook op zoek naar nieuwe laarzen.:cool:

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    KK fijne trouwdag vandaag!

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vanmorgen heb ik alle verhuizdozen weer uitgepakt.
    Toen gelijk door naar voetbal waar ik als een zoutzak op een stoel heb gezeten.
    Voor mijn gevoel was het al 22 uur 's avonds.:cool:
    Vanmiddag nog wat in huis gerommeld en daarna even op bed gelegen.

Moet alleen nog een mand met was wegvouwen en dan heb ik echt alles gedaan wat ik wilde doen vandaag.:p

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    gister gewerkt, was om 12 uur thuis! wel maar tot 23.00 uur gewerkt, daarna had de baas nog getrakteerd op xxl frikandellen... blegh! ik kan niet eten om die tijd, dan wordt ik zo misselijk en vooral dat vet eten blegh. heb maar een cola'tje gedronken ;), daarna nog samen met een collega getankt ;). moesten allebei tanken en om die tijd durfde we allebei niet alleen dus dan maar samen.

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Zometeen maar even alles opruimen en stofzuigen en dweilen, vandaag vieren we finn zijn 2de verjaardag!

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @senn: ik vond het gezellig weer ff lekker kletsen. Ik vind Karsten een erg leuk ventje.
    @daantje: is het nog gelukt met de taart?

hier een gezellig ochtendje gehad want had visite van Senn, Sven en Karsten. Aelinn was het wel een beetje kwijt omdat de afgelopen dagen al zo druk warrn dus die ligt nu te slapen. Ivy en ik heb samen opgeruimd dus die mag nu als beloning even een spelletje doen op de laptop. Kan ik mooi de boel in de keuken opruimen

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Fijn dat het gezellig is geweest Sann en Senn!

Hier zit de verjaardag van Finn er weer op. Hij heeft een pillow pet gekregen wat hij nog even wennen vind ;). Een cars pyjama, cars dekbed, cars puzzel ;). Dora planbord, of hoe noem je dat, dat ze stickers kunnen plakken als ze iets goed hebben gedaan, en dat je aan kunt geven wanneer iets gedaan moet worden.. een kassa van ons gekregen en nog onderbroeken, 2 truien en een treinbaan die niet werkt grrr.. In de trein moeten batterijen in maar de schroefjes zijn driehoekig dus die krijg je niet open :(. Morgen even bellen naar de winkel voor een oplossing want de kids waren diep teleurgesteld en boos.
    Verder was het volgens mij wel een geslaagd feestje, iig met heerlijk weer!

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @daantje: fijn dat het een geslaagde dag was. wel jammer van de trein zeg. Wat is een pillowpet? hoe is je taart geworden?

ben schoon op zeg. dames waren nogal arbeidsintensief vanaf het avondeten. nu lekker met een glaasje drinken op de bank en straks s bijtijds naar bed.

Deel Deze Pagina