Juli mama's 2008, deel 19!

Discussie in 'De mama's' gestart door Knuffelkonijn, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    DJ Miss Tique oftewel Mystiek = geheimzinnig, onverklaarbaar.

Ben jij geheimzinnig Daantje?:p

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oehh je moest eens weten hoe geheimzinnig ik ben ;)

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hihihi, grappig verzonnen kk!!

4. :)@Daantje ik vind die laatste van Senn wel een goeie :D

@Sann knuf voor jou meid. Hoop dat alles straks weer wat beter gaat met Zen :( en vervelende situatie met je broer. Kan je helaas geen advies geven. Mijn broers en ik wij houden erg veel van elkaar en als er wat is staan we voor elkaar klaar maar verder lopen we niet de deur bij elkaar plat zeg maar. Zij bellen ook nooit op verjaardagen, ik doe het nu ook niet meer. was te frustrerend en zij denken er gewoon niet aan. Maar wat ik al zei: als er wat is staan we voor elkaar klaar en mijn jongens zijn gek op hun ooms en zij op hun neefjes.

Hier verder alles ok, begin wat bekken klachten te krijgen nu. Moet het in de gaten houden en anders kan ik door naar de bekkentherapeut bij mijn zwangerfit groep. Morgen weer apk bij de vk. :)

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Het feestje zit er alweer op! Was erg leuk, en voor de eerste keer heb ik veel positieve reacties gekregen. Mijn oom en tante vonden het super! En ze waren erg blij dat ik dat wilde doen ;).

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En wat is je stagename uiteindelijk geworden?:p

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oe bekkenpijn, ik probeer er maar niet aan terug te denken.
    Hoop niet dat het veel erger wordt voor je.:(

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Het werd daar vanzelf geroepen: dj Danielle T:( ;),

Dus tja...:cool:

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oke.;):p

10. Dames, is 1 van jullie nog bezig met taarten en alles op taartgebied? Ik wil namelijk graag naar de taart en trends beurs in Apeldoorn.. Heeft iemand zin om mee te gaan?
    Het is op vrijdag 4 oktober overdag en het kost € 10,50

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik bak af en toe nog wel maar niet intensief of beroepsmatig.
    Ik kan ook helaas niet want Niels heeft vroeg dus ik moet om 12.00 uur Karsten uit school halen.:)

12. Ik bak bijna nooit meer taarten en cupcakes.
    Alleen bak ik elke dag brood. Althans ik doe 's avonds alles in de broodbakmachine en om 6 uur als de wekker gaat ruikt het hele huis ernaar.
    de jongens vinden het heerlijk en hebben geen idee dat het spelt is wat ze eten :)

@Senn ja hoop het ook niet. Op het moment gaat het wel, maar gister na een dag werken krijg ik er toch wel last van.
    Van de vk moet ik het goed in de gaten houden en direct wat mee doen als het erger wordt.

Bloeddruk was verder goed maar kreeg wel op mijn kop want ze vond de baby wat aan de kleine kant voor het termijn, wat kleiner dan gemiddeld :) Baarmoeder ligt op schema maar de kleine man niet. dus moet meer rust nemen.
    Nu is het de laatste weken ook wel extreem druk geweest hoor.
    Op mijn werk, kids weer naar school. Ze willen hier spelen, dan daar spelen, bij ons spelen, zwemles. Ik liep echt op mijn tenen vorige week.
    Volgende week dus een paar daagjes vrij (lang weekend vanaf dinsdagmiddag) en mijn moeder komt me nu elke week helpen met de zwemles van de jongens en blijft dan ook eten.

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ohh lekker zelf gemaakt brood! En idd goed op jezelf en de kleine letten!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Christiea: goed je rust nemen dan maar. Heerlijk joh zelf gebakken brood. Doe het ook af en toe. Smaakt dat spelt nou anders? Waarom kies jij voor spelt?

Hier weer met zn drietjes. Zen is weer voor 3 weken weg. Hij is inmiddels gestart met antidepressiva. Hopelijk slaat het snel aan want erg lekker gaat het niet. :(
    Zit verder een beetje te piekeren over Ivy. Die had vorig jaar al dat ze veel alleen speelde en niet zo makkelijk samen speelde ,aar ze had daar zelf geen last van, koos er zelf voor. Dat is nu dus nog steeds zo alleen hoor ik dr nu af en toe zeggen ik mag niet mee spelen en dan wordt het natuurlijk minder leuk. Ben even naar de juf gelopen vanmiddag om navraag te doen hoe het gaat en ze heeft duidelijk moeite om op andere kinderen af te stappen zei ze en zou het liefst de hele dag met de juf een spelletje doen. Blijkbaar voelt dat dan veiliger ofzo, geen idee. Juf zou er op gaan letten en proberen haar er meer bij te trekken. Jullie enig idee wat ik er nog mee kan doen verder? Probeer al te stimuleren dat ze weer s een kindje te spelen vraagt maar dan is ze enthousiast en noemt al een kindje maar uiteindelijk vraagt ze het niet. Ze zit zichzelf af en toe volgens mij aardig in de weg. Kan soms zo maf reageren op kleine dingen. Vanavond bijvoorbeeld toen ze zoals altijd in bed nog even cd luisterde kwam ze compleet in paniek naar beneden want de cd bleef hangen. Ik mee naar boven en cd opgepoetst maar nee hij mocht er niet meer in. Ik zei zal ik er dan een andere in doen? Neeee, ik wil nooit meer cd luisteren riep ze en hij moest uit en zelfs de stekker moest er uit:( Kon er geen touw aan vast knopen waarom ze nou over zoiets compleet over dr theewater was.
    Maar goed, moet zo maar s een douche pakken en gaan slapen. Heb al ruim 24 uur een setje darmen wat compleet de weg kwijt is dus bijna non stop buikpijn en dat slaapt aanmerkelijk minder lekker.;)

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hmm sann, hier hebbdn we het jeugdstation wat speciaal is voor kinderen vanaf 5 jaar tot 23 jaar, weet niet of jullie ook zoiets hebben? Anders via cb spelen? Misschien dat hun tips of ideen hebben? Ladtig hoor zo'n situatie!

16. Sann...Steijn en Mees hadden dit ook in het begin heel erg.
    Wij hebben eerst zelf is wat afgesproken met de betreffende ouder van het kindje waar ze mee willen spelen. Nu is de drempel weg en komen ze zelf vragen of ze kunnen/Mogen spelen. Dat zou je ook is kunnen proberen.

Ik gebruik trouwens spelt omdat dat beter voor mijn darmen is, ik heb dan geen buikpijn en voel me niet zo opgeblazen dan. Het vertreert veel langzamer dan gewoon tarwe.

vrijdag hebben we en pretecho. de jongens weten het nog niet, ze willen al vanaf dag 1 een echo meemaken, maar die waren tot nu toe alleen maar medisch dus hebben we ze niet meegenomen. Ben benieuwd.

17. Ik las dat Rensie is bevallen van haar dochter Maud?
    Van harte gefeliciteerd Rensie!!!

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Ja leuk hè!:D
    Ze hebben er zo lang op moeten wachten.:)

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Rensie gefeliciteerd met de geboorte van Maud!

20. Dank je wel meiden!!
    Het gaat hier heel goed met ons, enorm genieten van onze schitterende meid:)
    Jurre en Twan zijn supertrotse grote broers:D

Deel Deze Pagina