Heb ik dan de eer om deel 3 te openen??? (ik had ook al de eer om het 1000e bericht in deel 2 te plaatsen )
Maar er is sowieso iets vreemds aan de hand. Want als ik in de lijst kijk, is bij mij het laatste bericht in de juli mamma's deel 2 een bericht van Lisette van vanmiddag rond 14:30 uur. Het lijkt wel of hij alle laatste dingen niet registreerd bij mij.
dat heb ik ook vaak, dat ik wil kijken naar het laatste bericht, slaat ie gewoon een paar pagina's over ofzo .
Dan is er idd iets raars aan de hand....alhoewel dat wat jij schrijft bij mij niet het geval is..... (wahahaha het juli 2008 spook )
meiden ik ga ervanoor ga nog even douchen en vroeg naarbed laat jullie morgen wel even weten hoe het is gegeaan fijne avond meiden
En is het bij jou dan ook zo, als je weet dat er bijvoorbeeld 100 pagina's geschreven, zoals daarnet, dat je dan als laatste pagina bijv. 96 ziet. En je dan een paar keer op vernieuwen moet drukken om die pagina 100 weer te geven??
We zijn vandaag hier even verderop naar het nieuwe model van de fiat Doblo gaan kijken....eindelijk konden we hem dan in het echt zien, en dan met name de nieuwe kleur....en die is mooi!!!!!! Nu even afwachten wanneer we 'm in NL kunnen bestellen....zal nog wel een week of 2 duren vermoed ik (en dan is de levertijd ook nog weer eens minimaal 8 weken) *zucht*.
ik wil ook zo'n auto. Maar als jij die van jou zou verkopen zou ik die toch overnemen hadden we afgesproken .