Wel heeeeeeeeeel goed van hem dat hij ernaar wil laten kijken en er dus aan wil werken!!! Dikke pluim voor Niels!
Nu is het moe van 3 nachten slecht slapen maar niet meer van alle zorgen zoals aan het einde van vorige jaar.
Maar ja, moet zo toch maar weer eens wat gaan doen, want anders kom ik mezelf later vandaag of morgen weer tegen......
Merel had trouwens gisteren iets raars. Ze werd 's middags huilend wakker, dus ik naar boven en haar uit bed gehaald. Even op de commode gelegd om haar luier te verschonen. Maar ze werd maar niet stil. En elke keer als ik haar aan wilde raken, schreeuwde ze moord en brand. Ineens begon ze ook papa, papa te roepen. Dus toen Bas haar overgenomen en ik even achter de deur gaan staan zodat ze me niet zag. Maar zodra ik mijn hoofd langs de deur deed, begon te weer te gillen. Ik dus maar naar beneden. Was ze stil, tot ze beneden kwam en mij zag. En dat is nog wel een half uurtje zo door gegaan. Dus geen idee wat ze had, maar ze moest ff helemaal niks van me hebben. En echt krijsen wat ze deed.................niet normaal meer.
misschien omdat bas haar de laatste tijd wat vaker op bed legt? esmée had het gister ook.. die was heel onrustig, totdat christian haar op bed had gelegd en toen ging ze heerlijk slapen