maakt voor jeroen niks uit zegt ie net tegen me. kijk maar. anders mail je me ffies. kan ik er niet zo snel overheen lezen. zo en nu ben ik echt weg. tot morgen lieverds
Meestal geen pretje he...maarja, het helpt gelukkig vaak wel. In ieder geval...dat is mijn ervaring!!!
Het is hier nog steeds stil, dus ik denk dat ze lekker is gaan slapen. Dan ga ik nu eve douchen. Dan kunnen mijn haren nog even drogen voor ik naar bed ga. Tot zo.
shiiiiitttttttttt helemaal vergeten het alsnog aan de HA te vragen :x:x:x.....maar het duurde ook allemaal zo lang . Dan van de week maar even aan de juf vragen! (weet jij hoe ze daar achter zijn gekomen bij je neefje?)
Nou, het duurde en duurde bij de huisarts....liep ruim 3 kwartier uit :x . Gelukkig zijn Rick's longen schoon, wel zijn de klieren in de keel/hals enorm opgezet en heeft hij sinds gisteren verhoging...dus ergens is een virus aan het wringen. Misschien zelfs wel een virale longontsteking , dus uit voorzorg een AB-kuur mee gekregen. Hopelijk knapt hij daarvan op, want och wat is hij moe van al dat hoesten. Hopelijk slaapt hij vannacht een beetje beter dan de voorgaande nachten!
Het is maar een gok , als het hoesten blijft dan acht de HA het toch wel raadzaam om hem te testen op een aantal allergieën en oa astma...... Dus ik hoop eigenlijk stiekem dat de AB zijn werk gaat doen . Moet 'm zo zijn AB gaan geven............maar hij ligt nu zo'n 1,5 uur te slapen en ik heb 'm nog niet horen hoesten
Dus niet voor niks naar de HA geweest. Het zit jullie mannetjes ook niet mee zeg! Hopelijk slaat de AB snel aan en wordt het niet erger!!! Wat betreft de kleuren aanleren bij Rick...misschien is hij er nog niet aan toe om de kleuren echt al te benoemen. Dat is natuurlijk weer een stap verder dan het verschil te zien tussen de kleuren. Misschien is het een idee om hem de verschillende mozaiek'steentjes' op kleur te laten sorteren ipv hem de kleuren te laten benoemen. En dan gewoon heel spelenderwijs zodat hij niet het gevoel heeft alsof je aan het oefenen bent. Maar bijvoorbeeld als je het spel op gaat ruimen dat je hem dan de 'steentjes' op kleur laat opruimen. Dan kun je snel genoeg zien of hij dezelfde kleuren bij elkaar legt.
Misschien is het idd ook nog wel te vroeg. Da's wel een hele goeie tip! Dankjewel....zal het idd eens uitproberen! Hij liet iig wel zijn 'kado' vol trots aan papa zien, dus hij was er iig blij mee! (hij zei net aan tafel ook nog even: "mama, dat -wijzend naar de doos met mozaïek- vind ik wel heel leuk en doe ik heeeeeeeel graag" ) Heb je nog meer van die handige tips! Kan ik 'm ook spelendewijs helpen bij het goed vasthouden van zijn pen/potlood? Het lukt hem niet, houdt hem dus met zijn hele vuist vast....hij probeert het wel...maar ziet het dan niet meer en zit te draaien en te worstelen om vervolgens gefrustreerd te raken dat het niet lukt....en ik ben zo bang dat als ik er te veel op ga hameren, hij dadelijk helemaal niet meer wil kleuren.
Ik had nog een aanvulling op mijn berichtje gemaakt ....... Had nog wat meer tips nodig! (maar er waren gisteravond ook momenten dat ik dacht "hallo, hij is pas 3 hoor" )