Juli mama's 2008! (deel 3)

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
  2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ach wat een schatje....zij en esmee lijken toch wel op elkaar hoor

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
  4. nee zit nog steeds op dezelfde plek :)

5. Dat was niet echt leuk nee, maar we hebben hem direct gecorrigeerd! Want anders denkt hij dat dat zo maar kan.

6. Bij jou ook al hahahaha :D hier is het ook saai stil!
    maar moet nog notulen uitwerken.

ben net in de stad wel even bij Name-it naar binnen geweest, weer 3 shirts gehaald voor de jongens :)

7. altijd :)

8. toetjes zijn zooooooo lekker :D
    leuke foto's

9. schatje en weer lekker thuis:)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat een heerlijk koppie Senn

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Sorry meiden, heb helemaal geen fut ff om verder alles te lezen. Heb ff de balen van een paar dingen dus zit niet helemaal goed in mn vel vandaag.

12. dikke knuffel meid voor jou

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @KK: schattige foto. Blij dat jullie weer wat rust hebben zeker?

14. Deze wilde ik nog even laten zien, heb ik van het weekend gemaakt van mijn kleine schattige man :)

Bekijk bijlage 46200

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    KK: leuke spam weer van je 2 kanjers!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Chris: mooie bewerking weer! :)

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    hallo meiden ben ik ook weer ffies.
    heb wel bijgelezen maar niks is blijven hangen:) zag wel mooie fotos vorbij komen van esmee en maureen. en een crea christiea. mooi hoor en wat een scheetjes zijn je meiden kk.

hier net bij de vlos geweest. hartje klopt egoed en was daar zeer tevreden over. ze was wel wat minder blij dat ik 3 kilo ben afgevallen terwijl ik nu net weer trots op mijn gewicht aan t worden ben:) (was 4 weken geleden 67 kilo en nu nog maar 64) was 61 voor de zwangerschap van nikita haha.
    ik denk dat t komt door de vele malen spugen en misselijk zijn en natuurlijk dat hele gebeuren en de stress met t overlijden van papa. ik vindt t op zich niet zo vreemd dus maar goed ik moet dus aan gaan komen en hoe dat weet ik nog niet. denk meer chips en patat eten haha8) straks jeroen weer ophalen van zijn werken dan vanavond weer trainen voor mijn solo onderdelen. want over 2.5 weken heb ik weer een wedstrijd in brielle.
    ga nu ff snel naar t toilet en dan nikita uit bed trekken om te gaan dus ik kom vanavojnd nog ff spieken hoe t met linnielin is gegaan met de echo.

doei doei meiden

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey hey

was ik weer
    nou op de echo was eigenlijk weinig te zien
    de spiraal zat netjes en was ook niks te zien mwb mijn eierstokken
    ze heeft een uitstrijkje gemaakt en vroeg of ik mischien in de overgang zat:( ik zo van kan dat dan
    ja het kan wel maar verwacht het niet
    nu moest ik ook bloed prikken voor een zwangerschapstest
    en moet morgen bellen voor de uitslag als de test negatief was moest ik 2x per dag 10 dagen lang een pilletje slikken om mijn menstruatie op tewekken kwam het dan nog niet ligt het aan miijn hormonen en gaan ze verder kijken moet over 3 weken terg komen

19. Sterkte nog Susanne, weet niet of je het in deel 1 nog had gelezen. Vond het echt vreselijk om te horen van je vader :(

Ik vind het ook niet zo gek dat je bent afgevallen hoor. Had hetzelfde in november toen mijn vader zo ziek was. Ik viel ook heel erg af. Dat komt wel weer goed, gewoon blijven eten zoals je altijd deed.

Deel Deze Pagina