Zo, goedemorgen allemaal.. Gister een druk dagje gehad.. Gisterochtend kerk met beide kids natuurlijk.. Maureen weinig geslapen in het campingbedje daar... Daarna kids op bed thuis en rond half 3 zijn we naar Christian zijn zus gegaan die dus op de hof van Saksen zat. We hebben daar eerst gezwommen van kwart voor 4 tot kwart voor 5. Maureen vond het heerlijk! Esmée ook! Daarna Maureen fles gegeven en in het huisje in campingbedje gelegd en madam sliep gelijk.. Toen hebben wij ff lekker gegeten. Daarna zijn we naar harrewar gegaan op het park. Was 100 meter vanaf het huisje, dus babyfoon meegenomen zodat Maureen lekker door kon slapen. Harrewar is een heel groot indoorspeelparadijs en Esmée vond het echt geweldig! Ging helemaal alleen van een grote glijbaan af. Was echt van: eeeej, teeeej, hoppaaaaa..: Bekijk bijlage 49947 Van deze glijbaan dus.. En ze vond het toch geweldig, moest steeds opnieuw... was zelf op een gegeven moment ook moe. We zijn daar van 6-7 geweest ongeveer en toen terug gelopen naar het huisje. Maureen uit bedje geplukt en in de maxicosi gezet, maar die wou de hele terugweg niet slapen helaas en is vannacht ook wel beetje onrustig geweest, mja.. zou ik ook hebben als ik op 1 dag 3 keer wakker ben gemaakt terwijl ik zo heerlijk sliep.. Esmée was ook beetje van slag gisteravond, maar heeft toch nog redelijk geslapen gelukkig.. Maureen ligt nu ook heerlijk te slapen gelukkig en Esmée is moe aan het worden, dus die gaat er straks ook weer lekker in...
Trouwens, het lijkt me wel leuk om een keertje wat leuks weer te gaan doen met zn allen... Nog meer mensen die ervoor voelen om event. weer een meeting ofzo te doen? En dan eens wat meer deze kant uit? Zwolle ofzo? Is voor de mensen uit Groningen ook niet zo heeeeeeeel ver zeg maar...
Goeie middag!! Hier druk aan het opruimen/uitmesten/weggooien. Zodat morgen de container goed vol zit Heb me toch een berg uit mn kast gehaald haha, wat moet een mens toch met 100 dingen? Die die nooit gebruikt? Verder alles goed hier?
fijn om te horen dat t goed gaat. hier kan t veel beterder gaan maa helaas. werd vanmorgen om 6 uur wakker en t eerste wat ik moest doen, was een sprintje naar de wc trekken voor een knuffelbeurt alles kwam eruit zonder iets gegeten te hebben voor de rest erg verkouden maar dat wordt gelukkig langzaam aan minder. nikita ook nog steeds verkouden maar is t hoesten zo goed als over. ennuh een meeting ik vindt t best, moeten even kijken wanneer dan vanwege werk en wedstrijden
Jeetje meid, vooral die opmerking van de gyn :x:x! Wat een oelewappers daar zeg!!!Nou dan kan ik me voorstellen dat je er zo mee bezig bent geweest en er tegenop ziet/zag!! Maar goed, gelukkig heeft je overleg met de VK een boel opgeklaard en extra zekerheden gegeven!!
Wat een dappere dodo zeg Esmée!! Dat ze er helemaal alleen vanaf durfde!! En vonden jullie dat niet eng dan? Klinkt als een zeer geslaagde, gezellige dag!! Jullie doen echt leuke en gezellige dingen met familie en vrienden steeds! Super! En tja, het onrustige slapen is vervelend, maar idd wel te verklaren na zo'n dag met al die indrukken en andere dingen dan anders.
Lijkt mij erg leuk! En Zwolle is idd dan nog net wel te doen qua afstand (ben niet zo van het lange afstand rijden in m'n upje, want manlief ga ik niet meekrijgen)
he getver zeg, wat naar die misselijkheid! Gaat het nu iets beter? Doe maar lekker rustig aan vandaag!
meiden, moet er helaas weer van tussen. Vanmiddag naar de tandarts, duimen jullie mee dat ik niets heb!