Dat mag ieder voor zich weten toch! Lekker hè, als die kleintjes gewoon lekker hun eigen dingetje kunnen doen?! En als je Arinde daarvoor wat meer ruimte moet geven....zo lang dat toch goed gaat, geeft dat nik! Veel plezier morgen en succes met je drukke week!
Linnielin, het is ook niet verplicht en als jij liever gewoon meeschrijft zonder daadwerkelijk persoonlijk contact is dat prima toch?! Gewoon doen en blijven doen waar jij je goed bij voelt! Veel succes met de drukke week!
Ik ga nog even wat doen hier in huis, karton en plastic naar beneden halen enz. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Goedemorgen allemaal, Wat is het hier gisteravond rustig geweest!! Mijn vriendin belde net af dat ze niet komt:x haar dochtertje is niet lekker dus ze bleef liever thuis, logisch natuuurlijk. Maar ja, baal er wel een beetje van. Had gerekend op een lekker dagje bijkletsen, dus dan valt het wel een beetje tegen. Maar we hebben gelijk een nieuwe afspraak gemaakt, dus nu komt ze volgende week. Ga ik maar eens verzinnen wat ik nu vandaag ga doen.
*** MEETING *** Wie heeft er zin in een meeting met de kindjes en de mama's en eventueel papa's? Datum kunnen we het nog over hebben, maar er moeten natuurlijk wel eerst genoeg mensen zijn! Locaties: Ballorig in Heerenveen of Meppel Heerenveen: - Knuffelkonijn - Susanne (1e keus) - Anno (2e keus) - Senn (2e keus) - Lisette (1e keus) - Ingrid - Esther1986 Meppel: - Knuffelkonijn - Susanne (2de keus) - Anno (1e keus) - Senn (1e keus) - Bloem - Lisette (2e keus) - Mirrem - Ingrid - Ramona (onder voorbehoud) - Esther 1986 Laat het even weten en pak OF het laatste lijstje pas, of stuur KK even een pbtje.. Leuk leuk!!!
He meiden, Hoe is het??? Hier gaat alles goed!! Sem is weer opgeknapt heeft het hele weekend diarree gehad en ik ook.. Maar we voelen ons weer goed!!! Zag nog dat Lisette moest bevallen! Vandaag is de dag! Vast!! Hoop het voor je!! Succes!! Ingrid, las het op hyves van Julian! Dikke knuf!! Meeting!! Leuk leuk!!! Wij komen zeker!!! Moet alleen wel kijken of ik dan ook vrij ben als het vroeg van te voren weet kan ik het vrij vragen en anders proberen te ruilen! Verder ben ik niet echt op de hoogte sorry dames! Liefs
Goedemorgen! Zag dat Lisette nog niet bevallen is... Pffff... Hoop dat je nu ligt te puffen haha... Verder rnog nieuws? Ga niet alles teruglezen, best veel. Hier alles goed. Niets boeiends te melden, maar geen nieuws is goed nieuws...
he meis.. fijn dat het met arinde zo lekker gaat met spelen! leuk dat je vriendin vandaag komt! gezellig! en over de meeting: je moet doen waar je jezelf lekker bij voelt meis! maakt helemaal geen verschil!