Juli mama's 2008! (deel 3)

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier een heerlijke nacht gehad.
    Kon eerst niet in slaap komen vanwege ijskoude voeten maar toen ik een extra dekbed door Niels erover had laten leggen ben ik als een blok in slaap gevallen tot Niels me 2 minuten voor de wekker wakker maakte.
    Zelf niet last van mijn rug gehad.:)

Maar nog wel erg moe dus ga vanmiddag nog even naar bed.;)

Om 9 uur staan ze van de woningbouw voor de deur om naar de keuken en badkamer te kijken.
    Heb al zolang we hier wonen iedere keer schimmel onderin de keukenkastjes en ook de deuren van de douchecabine vallen bijna uit elkaar en de plastic strips zijn helemaal zwart uitgeslagen van volgens mij ook schimmel.:(

Als die gasten weg zijn gaan we even naar Utrecht om kaas te halen en voor Karsten nieuwe sloffen. Ben benieuwd of hij 22 al aan kan en anders nemen we gewoon 21.;)

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,
    Ingrid: is Julian nog snel gaan slapen, of is 'ie opgebleven tot zijn papa thuis was?
    Senn: fijn dat je een goede nacht gehad hebt, dat doet vaak weer wonderen. Maar lekker dat je vanmiddag er misschien ook nog in kan. Shopze vandaag!
    Lisette: hoop dat je vanacht lekker geslapen hebt OF een mooie zoon op de wereld gezet hebt!!!
    KK: wat een mooie foto's van je meiden zeg!

Hier een iets mindere nacht gehad. Kon elke keer niet slapen, beetje irritant. Heb straks een (kennismakings)gesprek met onze nieuwe interim-directeur en daar moest ik steeds aan denken, wilde het niet, maar ja gebeurde gewoon vanzelf. En toen werd Arinde om half 7 al wakker en ging niet meer slapen. Heb haar gelukkig nog tot half 8 op bed kunnen houden, maar daarna was het echt voorbij.

En die zit alweer heerlijk in de box met haar nieuwe speelgoed te spelen. Echt een succes!
    Ik ga nu eerst even douchen, is dat in ieder geval alvast gebeurd en nu ze zo lekker aan het spelen is, kan dat wel even.

3. Zo, goedemorgen.

Hier een goede nacht gehad.. Esmée heeft van 7-7 geslapen en Maureen van 10 tot half 8! Heerlijk!
    Vanmiddag met Esmée naar een vriendin van mij. Gezellig! Christian blijft dan lekker bij Maureen..

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Balen dat je zo hebt liggen malen.:(
    Ik hoop dat je gesprek straks goed verloopt.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo super zeg!:)

Veel plezier bij je vriendin alvast.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier is de woningbouw inmiddels weer weg.
    We krijgen iig nieuwe deuren voor in de douchecabine en heel misschien ook een nieuwe keuken.:)
    Zal zeker de badkamer een stuk opfleuren.:D

7. Ohhhh.. das lekker zeg Senn!
    Nieuwe keuken is ook heerlijk natuurlijk!

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werd vanmorgen gebeld dat het gesprek niet doorgaat, omdat hij vanuit Zeeland moet komen en het weer daar niet zo best is. Gesprek wordt nu waarschijnlijk maandag.

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker Senn! Wanneer gaat dat gebeuren dan?

10. Pfff.. heb je voor niks liggen malen vannacht Linnielin

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Senn: fijn dat er iig nieuwe douchedeuren komen! Hopelijk krijg je ook een nieuwe keuken! ;)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Linnielin: jammer van je nacht.....helemaal nu het een beetje voor niks was. Maar hopelijk slaap je dan nu van zondag op maandag wel goed, want dan hoef je er niet meer over te 'piekeren'! ;)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Whahaha, Joost doet aan zelfbediening....hij probeert mama namelijk driftig iets duidelijk te maken. :D :D :D
    Hij is wat in de keuken aan het rommelen....let vooral ook op de sauslepel op de vloer ;). Papje, bakje en lepel.....maw "ETEN" :D :D :D

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zooooo zelfbediening....leuk hoor

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Er zijn maar 2 keukenkastjes (smalle) zonder kinderslotje....die met het plastic servies en die met de pyjamapapjes :D.....

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier vanmorgen!
    Ramoontje: wat een leuke foto van Joost. Hier nog steeds geen kinderslotjes op de keukenkastjes, gaat nog goed, maar voor hoe lang nog;)

Wat betreft het gesprek: had niet gedacht dat ik er vanacht voor zou wakker liggen. Zoveel bijzonders is het ook niet. Weet alleen dat ze moeten bezuinigen en dat ze graag willen dat sommige mensen gaan minderen. Aangezien ik volgend jaar waarschijnlijk met een andere collega ga samenwerken en we samen een halve dag 'over' hebben, ben ik dus bang dat ze dat aan mij gaan vragen. Of ik een halve dag wil minderen. Maar goed, ze kunnen dat nooit afdwingen, dus eigenlijk hoef ik me er geen zorgen om te maken. Maar blijkbaar toch:(
    Vanmiddag hebben we als MR nog een sollicitatiegesprek met een mogelijk nieuwe directeur. Ben wel benieuwd, maar vind het ook wel spannend. Straks nog even een paar vragen voorbereiden die ik stellen wil.

17. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden,

Hoe is het???

Van daag nog lekker vrij en dan 2 daagjes werken!
    Vandaag alweer 19!!! weken! zwanger! Gaat snel zeg!!!
    Gisteren op cô geweest bij de de VK en alles was helemaal goed!
    22 Feb moeten we voor de 20-weken echo heen! Het geslacht van de baby zal een verrassing blijven tot we bevallen zijn!
    Verder druk aan het rondkijken voor een kamertje voor de baby..
    Sem laat ik op zijn eigen kamertje slapen en in zijn eigen bedje.. Dat is nu zo vertrouwd voor hem en de meubels kan ik altijd blijven gebruiken behalve zijn ledikantje..

Ik had deze op het oog:
    Babykamer Matrix | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump

Hij is leuk hé!~
    In april openen ze ook een winkel in Groningen dus wacht nog even met bestellen, wie weet krijgen we wel mooie korting!

'S even kijken wat ik onthouden heb:

KK, leuke foto's van je meiden!! Moeten nog een xtje afspreken!!
    Ramoontje, Ook leuke foto's van je jou jongens!!
    Senn, Dat is fijn zeg dat je nieuwe deuren krijgt voor de douchecabine!! Enne een nieuwe keuken zou helemaal toppie zijn!!!
    Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen meis!!
    Linnielin, Balen dat je hebt liggen malen en dat het uiteindelijk ook nog niet doorgaat! Komt vast goed!! En lekker druk aan de klus! En ik hoop en duim dat het snel weer raak mag zijn meid!!
    Lisette, Meid ik duim dat je hard aan het puffen bent en gaat bevallen!! Of inmiddels al je kleine man in je armen hebt!!
    Ingrid, Ik hoop dat Julian later heerlijk heeft geslapen!! En bijna verlof lekker meid!
    Liesje, Spannend!! Zou mooi zijn!!
    Daantje, Mooie foto's van Mika!! Hoe voel je verder??
    Sann, Mooie buikfoto!! Enne wat fijn dat de echo's allemaal goed zijn!!! Toppie!!!

Verder weet ik het echt niet meer...
    Sorry dames!

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    goedemorgen meiden.

leuke fotos van de meiden. wat zijn ze schattig zo samen.
    senn. wat fijn dat je nieuwe douchedeuren krijgt en hopelijk ook een nieuwe keuken. zou leuk zijn:D
    linnielin. jammer dat je nacht vol gepieker is geweest. maak je niet te druk he...
    liesje. spannende hoor 14 feb je nod en je voelde je je al zwanger?? ik ga voor je duimen
    lisette nog steeds niet bevallen?? hopelijk heb je snel je knul in je armen want je geduld wordt ook wel op de proef gesteld hoor.

hier een rotnacht gehad, moest er 3 keer uit voor nikita. eerste keer was ze uhh(haar knuffel) kwijt. en daarna nog eens dat ze overdwars in haar bedje lag en dus de weg een beetje kwijt was en daarna begon ze leek wel omdat ze een betje pijn had ofzo weer te huilen en kon ik haar weer troosten. daarna werden we wakker in een witte alkmaar dus mijn dagje bouwmarkten langs gaan gaat ook niet door omdat ik dat op de fiets wilde doen. en met deze gladheid durf ik ook niet te fietsen met een kind voorop.
    heb nog wel genoeg in huis te doen maar stofzuigen mag ik al niet doen hier, dus moet maar eens gaan bedenken hoe ik mijn dag ga vullen. zou willen dat we al aan t verhuizen waren:);)

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent al bijna op de helft, gaat bij jou ook hard hoor!!! Hopelijk is de 20-weken echo ook goed. Wisten jullie bij Sem het geslacht ook niet?
    Inderdaad een leuk kamertje hoor! Leuk om dat allemaal weer uit te zoeken en klaar te maken he!!

Geniet nog maar van je vrije dag!

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer van je nacht, Suus! En je dagplanning dus ook al in de war. Vervelend is dat he! Hier schijnt nu de zon en smelt de sneeuw snel, dus misschien bij jullie ook wel. Dan kun je misschien vanmiddag er nog op de fiets doorheen!

Deel Deze Pagina