Meiden, Ik ag er weer vandoor.. Mijn neefje is er van 10! Moet ik even oppassen want hij kna niet alleen in huis blijven!! (heeft laatst haarlak op papier gespoten en in de fik gestoken!!)
Heb wel weer zin in werken, maar ik krijg wel een hele pittige groep. Maar goed, dat is ook wel weer een uitdaging. Ik zie het meest tegen op dat ik de kids moet missen (en dat ze weer naar mijn schoonmoeder gaan).
Hé Esther. Wij hebben ook heel lang lopen twijfelen over wat te doen met de kamertjes. En ik heb al heel veel ideetjes erover gehad. In 1e instantie had ik stelling dezelfde gedachte als jij. Toen bedacht ik me dat we de commode en het ledikantje door doen naar de kamer van ukkie en dan de kast bij Merel laten en dan de "volwassen" spullen uit die lijn erbij kopen voor bij Merel. Nu ben ik van gedachte dat het toch financieel een stuk aantrekkelijker is om voor Merel een volledig nieuwe tienerkamer te kopen en alles door te schuiven naar de babykamer. Maar die mening kan nog wel 10x veranderen. Weet al wel dat Merel echt een meiden bed gaat krijgen, met een prachtige organza achtige klamboe erboven. Maar je moet gewoon doen, wat je zelf prettig vind. Net zoals de rest ook al aangeeft.
ja ach t is niet anders he maar balen is t zeker maar ik vermaak me gerust wel. hier is t wel steeds de zon die op komt zetten met bijbehorende dooi en dan een paar minuten later begint t gewoon weer te sneeuwen en is de zon ook weer zoek beetje vaag maar ik ga misschien van t weekend ofzo wel naar de stad voor bouwmarkten. ff orienteren hoe duur alles ong kost.
Redelijk goed hoor! Alleen de laatste dagen minder misselijk en ietsjes minder moe, dus dan maak ik me gelijk weer zorgen . Al viel ik gisteren om 20:00 uur al wel om van de slaap!
We hebben nu een beetje crème kleurige tegels en hij had het al over 4 zwarte. En dan niet op een hoek of zo nee in het midden van het keukenblok.
Werkze!!! Ik ga er ook vandoor, wil nog even de kamer doen voor ik wegga en het gesprek nog voorbereiden. Maar heb nog even, want hoef pas rond 3 uur weg. Tot straks dames!
die vrouw waar we mee gaan ruilen die heeft gister haar huuropzegging bij de woningbouw op de post gedaan en komt vandaag aan en als t meezit zijn we 1 maart officieel daar de bewoners van. komt heel dichtbij en zit wel tegen de verhuizing op maar ik ben blij als we eindelijk weg zijn hier uit t krappe hok. morgen komen ze hier de inspectie doen en krijgt hij te horen wat er van elkaar overgenomen wordt en dan is t afwachten tot t contract getekend wordt
Ze zijn erg ondernemend op die leeftijd. Had ie vast ergens gehoord of zo. Maar als mijn kind dat zou doen dan durf ik hem ook even niet meer alleen thuis te laten.
Dat bedoelde ik met name of je er tegenop zag. Kan het me goed voorstellen. Welke groep krijg je? Groep 3?