Zo goed zelfs dat hij bij school daarstraks begon te huilen dat hij in de auto moest blijven (net als anders). Heb 'm er dus maar uitgehaald....maar hij probeert steeds de weg op te lopen..dus volgende keer toch maar weer in de auto blijven.
ja kippensoep is lekker ikzelf vindt ham en kaas op een pizza erg lekker met wat basilicum erop.en jeroen is net een vuilnisbak en vindt eigenlijk alles wel lekker op een pizza dus dat mag je zelf bedenken. verras hem maar en nikita. die is op zich ook vrij makkelijk met wat te eten dus als t makkelijk weg schept voor haar en niet al te veel te hoeft te kouwen is t gauw goed. (ze heeft nog maar net 4 kiesjes) dus kouwen gaat haar nog niet zo goed af haha
Hallo meisjes! Hier weer ff een snuffelbezoekje van mij. Zag dat er een meeting gepland gaat worden, Meppel / Heereveen is toch best een eindje rijden dus ik sla over. Volgende keer beter. Maandag moest ik naar de gyn ik blijf tot na de uitslag van de vwp bij haar onder behandeling en daarna mag ik evt. naar vlos als ik dat wil. Bloeddruk was goed, kreeg ook nog ff echo-tje die was ook super liep goed op schema. Mijn gegevens zijn ook doorgestuurd naar het VU ziekenhuis in A'dam voor de vruchtwaterpunctie dus deze zullen t.z.t. contact met me opnemen. Ik had bij Rainbowbabies een shirtje besteld echter deze niet ontvangen (nu 2 wkn verder). Vandaag belde ze dat ik een nwe bestelling mag plaatsen nou dat heb ik maar gelijk gedaan maar dan wel met andere tekst. Verders voel ik me ruk, kep mega last van mijn rug, mijn buik is nu net zo groot als toen ik 15 wkn was bij de zwangerschap van Tygo!!!!!! Ook word ik weer verkouden, ben ontzettend moe. Bij Tygo komen er blijkbaar weer tanden door want meneer is om de dag 's nachts aan het spoken!!!! Mijn ouders zijn inmiddels op de hoogte van de zwangerschap en zijn errug blij. Op mijn werk wordt het ook beetje bij beetje bekend alleen mijn schoenloeder enz nog mja heeft zeer lag prio hihihihi. Hoop dat het verders met iedereen en de kleintjes goed gaat!
En het is ook helaas bij liggen gebleven. Had het koud dus af en toe lekker mijn bedverwarming aangezet.
En je bent al bijna weer op 1/4 van de zwangerschap. Jammer dat je niet naar de meeting komt, maar er komt er vast nog wel 1. Hier gaat verder alles prima.
Mag ik vragen, namens Sven, aan degene die boodschappen doen bij AH en niets doen met de voetbalplaatjes om ze voor hem te bewaren. Of hem anders op het einde misschien kunnen helpen zijn boek vol te krijgen? Wij doen zelf nl geen boodschappen bij AH dus hij is afhankelijk van mede spaarders. Porto vergoeden is geen probleem.
Komt Niels binnen toen ik het laatste berichtje aan het typen was dat hij schade aan de auto heeft gereden.:x Niet opzettelijk maar het was spekglad in de straat. Gelukkig mankeert hij niks en ook een andere partij heeft geen schade. Morgen naar de garage en maar eens kijken hoe we daar kunnen komen aangezien het voorwiel aardig krom staat. Zit me hier een partij te balen.:x:x:x
ojee klinkt als flinke schade zeg. hopelijk is t makkelijk te repareren zonder al teveel kwijt te hoeven zijn gelukkig mankeert niels zelf niks en de andere partij ook niet maar logisch zeg dat je zit te balen. gaat je toch weer geld kosten terwijl t ook ergens anders aan besteed had kunnen worden
hai, Linnielin dat plankje met zitje heb ik gezien...ik ben alleen zo benieuwd of hij dan blijft zitten datzelfde geldt eigenlijk voor dat loopplankje! Als we buiten met hond wandelen loopt hij het liefst zelf maar met bv boodschappen doen wordt je gek omdat hij dan ronddwaalt en ik ogen in mijn kont moet hebben! Ik zit dus nog in dubio maar ja om nog een hele duo wagen aan te schaffen is denk ik ook overbodig! Senninha ik krijg volgende week donderdag weer groeiecho en dan hoop ik meer te weten over inleiden of niet! Heel spannend! Silla is ook al weer goed op weg...heel gaaf hoor! Lisette jeetje ik hoop dat de kleine zich snel gaat aandienen! Ik ga nog even teruglezen! xx nina
De andere partij was de stoeprand van de gemeente maar had net zo goed een geparkeerde auto kunnen zijn. De auto is net 1 1/2 jaar oud en gelukkig all risk verzekerd en we hebben bonus bescherming dus ben benieuwd of we nog een eigen bijdrage hebben want die kan ik zo even 1,2,3 niet vinden.