Wij hebben toen een kiddyboard aangeschaft en die klik je er zo op en af. Dan konden ze lopen tot dat ze te moe waren en dan wilden ze maar wat graag op het plankje staan. Kan me voorstellen dat die groeiecho erg spannend is. Hebben ze wel al een schatting gemaakt hoe groot de kleine is?
nou gelukkig maar dat t dan de stoeprand is en niet inderdaad een andere auto of persoon, en t is zonde dat de auto nog zo jong is he. gelukkig goede verzekering maar toch... behoorlijk balen hoor. je kan m altijd nog laten slepen he naar de garage toe.
Ik ben er weer vandoor want Niels had graag nog op de pc gewild. Om 20 uur krijgen we mensen over de vloer die wetenschappelijk onderzoek doen naar een bepaald soort gedrag dat autisme gerelateerd is. We zijn daar voor uitgenodigd om eraan mee te doen. Zelf schieten we er niets mee op omdat het iets is wat op de lange termijn gebruikt gaat worden maar vind het wel fijn in de wetenschap dat we aan dat onderzoek hebben kunnen bijdragen. Het is allemaal papier werk en Sven wordt een ochtend op school geobserveerd en met ons worden wat interviews gehouden dus ook niks schadelijks verder met experimenteren dus waarom niet dachten we. Tot morgen en een goede nacht gewenst!
Dit is een foto waarvan Christian zijn zus nog zei: Mooi dat deze foto gemaakt kan worden. Deze 2 hebben de afgelopen maanden allebei een keer moeten vechten voor hun leven... Bekijk bijlage 50581
Oh jee..........ook al kon hij er niks aan doen, kan me voorstellen dat je baalt! En hij vast ook! :x Hopelijk valt het allemaal mee!
Leuke foto's KK!!!! En idd de foto van Maureen en Christian samen....is er idd wel eentje met een achterliggende gedachte en daarom alleen al een superplaatje!!!!! En die grote kijkers boven die handdoek uit, GEWÉLDIG!
wow leuke fotos KK. en inderdaad. toepasselijke foto van chris en maureen. ik moet straks weer trainen. moet er om 21.00 uur zijn. heb er nog steeds niet echt alle puf voor. maar ja zondag weer een wedstrijd dus ik zal wel ff moeten, senn. veel plezier/ succes met die mensen toch fijn dat jullie mee hebben kunnen helpen in t onderzoek. trouwens nog goed nieuws van dit front. die ria waar wij mee gaan woningruilen... die heeft vandaag t contract getekend voor ons appartementje. wij gaan maandag met de woningbouw van daar t huissie doorlopen om aan te geven wat wij gaan overnemen en dan wordt er ook een contract voor ons opgesteld zodat wij die kunnen tekenen. en dan kan t overzetten van gegevens bginnen en kunnen we dus ook adressen gaan wijzigen bij alle instanties.