Juli mama's 2008! (deel 3)

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    haha dank je ;)

doei!

2. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    ik ga ook weer afsluiten, maar eens vroeg op bed!!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Sann, wat fijn dat de echo goed was!!

Essie, bij jou zit alles echt wel goed hoor, geen stress!!!

Linnielin, weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je/jullie veel sterkte wensen en hoop dat de natuur snel z'n werk doet!

Liesje, ook al een ziekenboeg bij jou las ik de afgelopen week. Hier al net zo helaas!

Daantje, ook nog lekker zwanger lees ik!

Lisette, wat een goed nieuws!!! Hopelijk komt de kleine nu snel!

KK, super dat het zo goed gaat met Maureen!! Hopelijk is Esmée ook weer snel gewend!

Ramoontje, wat goed van Joost!!!

Senn, lekker ding hoor die Karsten!

KK, mooie foto's ook van de meiden!

Christiea, mooie bewerking weer!

Uhmmm..... weet dat ik dingen vergeet maar weet dus niet wat dus sorry voor iedereen die ik vergeten ben!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier, alles gaat zo z'n gangetje. Nog 18 dagen werken in totaal en dan heb ik verlof!! Verder ligt de kleine in een stuit, had hem al drie dagen niet gevoeld dus de vk maar gebeld en hartje klopte nog goed maar in overleg met de gyn naar het ziekenhuis voor een ctg en een echo en daar bleek de kleine dus in een stuit te liggen. Inmiddels voel ik hem al wel weer en dan met name getrappel op mijn blaas dus tot nu toe nog geen verandering daarin.

5. Jemig je schiet al op zeg :) wat goed. Gaat het verder nog goed allemaal?

6. Ik ben de eerste vandaag? :$
    Het is hier -12 brrrrrr, gatver gatver...ik wil lente. Ik snak naar nieuwe blaadjes die gaan groeien aan de takken en naar zon en warmer weer!:)
    (sorry voor alle sneeuwliefhebbers hier, maar heb het echt gehad met de sneeuw en ijs!) Zo dat ben ik kwijt.
    (heb in ieder geval 2 bossen witte tulpen van manlief gehad gister, waarom wit? staat mooier bij mijn donker grijze muur ;))

Verder een goede nacht en nu ga ik maar is wat doen! Notulen zijn nog steeds niet af :) (komt er van als mensen continu wat komen vragen)

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo dan lees ik hier nu verder in dit kippenhok :D (afsluitingswoorden van prinses in deel 2)

zag wat foto's in deel 2 van marline leuke foto's
    verder id er eigenlijk weinig blijven hangen.

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

god wat is dat toch met mannen soms
    wel al een hele week..... wow
    ik doe het dag in dag uit al een paar jaar en dan alle kids. dus dat begon met 1 toen kwam morris erbij en nu als laatste dus sam.
    rem zou het ook bijna niet uit zichzelf doen.
    soms heb ik ook wel eens zoiets van doe jij het maar en die keer dat het dan gebeurt krijg ik na die tijd te horen had jij niet even zus of zo kunnen doen ondertussen, maar als het andersom is dan doet hij ook niet zus of zo in de tussentijd.

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    Bedankt voor alle lieve woorden van jullie!!!

Hier gelukkig goed geslapen ondanks het nieuws. Was ook heel moe omdat ik de nacht ervoor slecht geslapen had, dus dat scheelde wel. Tot nu toe ben ik er nog redelijk rustig onder. Ben er gelukkig niet de hele tijd mee bezig in mijn hoofd, maar merk aan mijn lijf toch wel dat het veel impact heeft (geen trek in eten, moe, hoofdpijn etc).

Mannetje is vandaag op zee werken, hij moest er heen met een helicopter, dus die zal het wel naar zijn zin hebben vandaag! Daarom heeft hij de laptop thuis gelaten, dus daar kan ik mooi gebruik van maken vandaag.
    Zit dus nu met de laptop in de badkamer;) Arinde zit in bad en de badkamer is al schoon, dus kan ik mooi even forummen hier!

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

lekker ding!!!

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lisette: wat fijn dat je toch niet bij de gyn hoeft te bevallen en dat alles goed is!
    Ingrid: hopen dat de beeb zich vanzelf nog draait. Gaan ze het anders nog proberen te draaien? Je verlof begint ook aardig in zicht te komen hoor! Wel fijn idee zeker dat je het nu waarschijnlijk wel volhoudt om te blijven werken tot je verlof!
    KK: fijn dat Maureen zo goed drinkt en het steeds beter met haar gaat.

Verder is er niet veel blijven hangen eigenlijk.

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

mooi!!!

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik vind dat afvallen zeker na zo'n rotperiode niet raar hoor.
    en sowieso als ik naar mijn eigen zwangerschappen kijk viel ik altijd af en op een gegeven moment kwam ik wel aan. maar ik ben dus alledrie de zwangerschappen lichter uitgekomen dan dat ik er in gegaan ben.

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

wat voor spiraal heb je?
    een gewone koper of mirena?

zelf heb ik de mirena en heb vorige week (of de week ervoor) 1 dag een minimale bloeding gehad en verschrikkelijke buikpijn. en verder helemaal niks muv de eerste 2 maand van het volle jaar dat ik hem nu heb

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

gatverdarre
    heel veel sterkte!

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

mooi zo
    dus nu wachten op de dag

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197