Juli mama's 2008! (deel 3)

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik vind sneeuw wel mooi hoor
    zolang ik maar niet hoef te werken en naar school enzo. dus in de vakantie is het prima. maar ik heb het nu ook wel gehad met de hele winter. zou sowieso al blij zijn als het eerst eens een graad of 10/15 is.

succes met je notulen

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Goedemorgen :)

Hoe is het hier? De derde topic al weer, ik vroeg me gisteren al af waarom ons topic er niet kwam staan bij mijn laatste berichten...

Hier kunnen we straks weer naar de dokter... Ik wordt er supersimpel van ;)

Afgelopen vrijdag zijn zijn oortjes gecontroleerd en 1tje was nog lichtrood en de dokter wou dat afwachten. Hij sliep ook al weer een paar dagen door.

Maar eersgisteren werd hij sávonds alweer wakker, gin hij wel weer slapen met een flesje ;)

En gisteravond weer wakker en toen wou hij niet meer slapen... Had hem maar weer een zetpil gegeven.

Hoop dat ik het mis heb en dat zijn oortjes schoon zijn, maar ik vrees van niet ;)

Gaat nu al wel lang zo met zijn oren... Zometeen gelukkig weer mijn eigen huisarts (daarvoor was ze met vakantie)

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

succes straks bij de ha met W

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ow ja, verteld manlief mij gisteren dat ik as zaterdag een luxe schoonheidsbehandeling krijg van 2 uur :D omdat ik het zo druk had gehad met hun :D

Lief he!!!!!

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dank je LK!
    Ik hoop dat ik het dit keer mis heb ;)

6. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden,

Ik meld me ook weer even!

Ik heb vast heel veel gemist:(.. Heb het weekend gewerkt en gisteren ook nog.. Vandaag en morgen vrij!

Weet van KK dat haar kleine meid lekker thuis is!! Super!!! En mooie foto's!!

Ik zag ook het berichtje van Linnielin, Meid heel veel sterkte!!!

Susanne, dat is wel logisch lijkt mij die kilo's eraf! Je hebt heel wat voor de kiezen gehad meid!

Mooi foto van Karsten voorbij zien komen!

Verder heb ik nog niet terug gelezen, via de quote's zag ik dit..

Met Sem gat het weer helemaal goed! Hij heeft donderdag heel slecht gedronken maar vrijdag was ie weer goed te spreken en heeft ie de schade weer ingehaald!!
    Hij eet alleen nog wel slecht maar dat is een fase denk ik..;)

7. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Bloem, succes bij de HA met W! Hopelijk valt het mee!
    En wat lekker een luxe schoonheidsbehandeling!:D

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo helemaal bij

hier alles prima

ik ga straks ff met mijn werk bellen.
    kreeg vorige week te horen dat ze een roosterwijziging voor mij willen maken en dat is omdat er 2 dames op de woensdag uit elkaar gehaald moeten worden want die lopen alles te verstieren. stelletje klaagbaken zijn het (die 2 dames)
    nu wil de bedrijfsleider dus dat ik woensdags ga werken en dan moet ik dus een andere dag vrij.
    donderdag is eigenlijk geen optie want dan moet ik de creche gaan aanpassen. en de ma/di die ik om en om werk is geregeld met mijn ma haar werk dus dat is eigenlijk ook geen optie plus dat ik daqn woensdags en vrijdags (de halve schooldagen) moet werken. 1 vind ik niet erg maar allebei wil ik niet en de bedrijfsleider wil dus om exact diezelfde reden haar vrije woensdag niet opgeven. er is dus voor mij maar 1 mogelijkheid en dat is dan de woensdag en vrijdag ruilen.
    en sowieso 2 jaar terug heb ik om 1 van diezelfde dames mijn rooster ook al aan moeten laten passen en nu dus weer.
    en aangezien het morgen allemaal met die beide dames besproken wordt wil ik er nog ff vooraan

9. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ingrid, bijna verlof lekker hoor! Ik hoop voor je dat de kleine nog even goed draait!

Lisette, wat super dat de kleine goed gegroeid is!!! En wel fijn dat je niet bij de gyn hoeft te bevallen!

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

lief!!!!!!!!!!!!!!!!!1

enne wat w betreft hoop ik ook dat je het mis hebt

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

gelukkig dat het met sem weer goed gaat
    enne dat eten komt wel weer heb hier ook zo'n fase alleen dan met morris

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

o ja nog een dilemma

wat denken jullie
    ik zit een beetje met een gevoelskwestie
    mijn opa is 7 jaar terug overleden en nu heeft mijn oma sinds een half jaartje eindelijk (gelukkig) een nieuw lover. ze is veel vrolijker en niet zo anti meer.
    maar goed ik weet dus niet wat ik met de bruiloft met hem moet.
    enerzijds hij hoort er gewoon bij, maar anderzijds het is niet mijn opa. en tegen die tijd zijn ze krap een jaartje bij elkaar en mijn oma was zelf nogal anti vriendjes op foto's ed omdat dat nog wel eens uit kan gaan.
    nu vind ik het lullig om op de dag zelf hem apart te zetten, maar weeet eigenlijk ook niet zo goed of ik hem wel of niet de hele dag erbij wil hebben.
    ze hebben het wel al over samenwonen gehad.
    heb het er met mijn ma ook over gehad en die zei overleg het is met oma.
    alleen ik wil mijn oma niet voor het hoofd stoten sterker nog ik wil haar juist als getuige

ik weet ik zal het zelf moeten bepalen, maar misschien kunnen jullie mij helpen de juiste keus te maken.

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo en nu ga ik me nuttig maken

14. Succes zo bij de dokter :(

15. Oh lekker zeg :D geniet er van

16. :( minder dus! Laat die dames is volwassen worden en het samen lekker uitzoeken!

17. Poeh da's een moeilijke. Hoe vind je die man zelf dan? Kun je er goed mee opschieten?
    Ik zou ook is met je oma praten en je dilemma voorleggen en dan kun je kijken hoe ze reageert?

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dank jullie wel allemaal :)

Ik zou hem uitnodigen, ik denk dat je je oma daar een groot plezier mee doet! Het is idd niet je opa, maar schijnbaar betekend deze man wel veel voor je oma en dat is in principe toch heel fijn dat ze op die leeftijd nog weer verliefd mag worden.

Vooral omdat je haar ook als getuige wilt.

Bij mij was het zo: degene die ik uitnodig voor de dag zelf daar hoorde de partner ook bij, ook al ken ik diegene nauwelijks ze horen als stel te komen.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Als ze eht zelfs al over samenwonen hebben en zij veel gelukkiger weer is dan is eht in ieder geval een serieuze relatie. Ik persoonljk zou er dan voor kiezen om hem er ook de hele dag bij te houden. Als ie voor haar belangrijk is, zou ie dat voor mij ook zijn.

20. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heel veel sterkte meis

Deel Deze Pagina