Hé Lisette GEFELICITEERD! Ik was al bang dat ik je SMS-je mis was gelopen. Jammer dat ik wederom mijn buddy rol niet heb mogen vervullen. Wel alles goed gegaan met de bevalling (omdat je plots naar het ZH moest)?
jeetje wat een gezeik zeg. hopelijk worden julie snel geholpen want di schiet ook niet pop zo natuurlijk en ook sneu voor maarit dat zij ook steeds de sjaak is in huis door zijn gedrag op t moment.
Zou goed kunnen hier heeft Maarit er niet zo heel veel aandacht voor dat zijn meer fases. Komt misschien ook omdat ik niet vaak met sierarden om loop behalve mijn ringen en oorbellen.
sorry, sorry, sorry ja uiteindelijk wel maar moest zo snel mogelijk naar het ziekenhuis omdat de hartslag van de baby daalde tijdens de weeen
Ook stom dat niet alle woningbouwverenigingen dezelfde eisen stellen. Wij hoefden het niet in originele staat terug te brengen, maar in nette staat. Maar goed ook, want wij hadden bijvoorbeeld structuurverf op de muren gedaan, maar dat hoefde dus niet weg. En ook hadden wij de deur en een muur op onze slaapkamer chocoladebruin geverfd en ook dat mocht blijven.
hier moet alles een neutrale kleur krijgen op de muren dus als ria de muren niet over wilde nemen hadden we alle wit moeten verfen vor vertrek
Maar ik blijf het moeilijk vinden hoor om het besluit tot medicatie toedienen te nemen. Het is en blijft rotzooi.
ja dat snap ik. zou t ook moeilijk vinden maar t is voor hem wel t beste want volgens mij is t voor sven zelf ook niet fijn dat hij t nu zo heeft te pakken zeg maar..vindt t ook wel een dapper besluit moet ik zeggen want t is niet niks waar jullie tussen kiezen moeten