ja heb je veel hechtingen of valt t wel mee?? wel lastig hoor. en grappig dat hij precies isabella is
Had ik ook inderdaad, allemaal draden op Merel d'r hoofd. Kan me voorstellen dat dat niet prettig was, vond ik ook niet namelijk. En die wee-opwekkers, ook daar ben ik helaas bekend mee . Maar 10 minuten persen klinkt geweldig! Daar teken ik voor na dat uur van vorige keer!
Ik hoop dat als hij wat ouder wordt er wat beter mee om kan gaan en misschien dan geen medicatie meer nodig heeft. Maar zover kan ik niet vooruit kijken.
ja ligt eraan wanneer, als t echt niet anders kan doet jeroen t in zijn eentje. maar t kan altijd maar ligt eraan hoe dicht ik op mijn beval datum aan kom. want als t echt een maand voor mij bevaldatum is dan doen we t niet omdat ik weer eerder kan bevallen natuurlijk(net als ieder ander) al hoeft t niet
nou hier niet maar ik ben blij dat ria de muren zo over wilt nemen want nu hoeven wij dat niet te doen. en als die eindbeschouwing plaats vindt moet eigenlijk t huis leeg zijn maar dan staan haar spullen er alweer met alles erop en eraan dus veel kunnen ze niet nakijken of de deurposten en muren na
Lastig. Heb geen idee wanneer we het willen laten doen. Het is natuurlijk niet iets wat binnen een week al gedaan moet worden. En ook niet kan worden, want die hele kamer moet nog leeg gehaald worden enzo. Maar kan Jeroen het altijd in zijn eentje doen of kan dat een maand voor je bevalling ook niet meer? Dat is me namelijk niet helemaal duidelijk uit jouw tekst.
nee okay maar t hoeft dus niet zo te zijn dat hij er zxijn hele leven aan vast zit dus. dat is op zich best fijn om die hoop te houden dat hij er later beter mee om kan gaan he
Ik zei nog tegen Niels toen de bevalling van Karsten was begonnen dat dit zijn laatste kan is om een vrouw met zo'n wijd..... te nemen.
jeroen wilt t dan niet meer doen omdat jij best ver van hier woont. stel een maand voor mijn beval datum laat jij t doen. en ik krijg in ene weeen die vrij snel goed werk verrichten kan hij nooit meer op tijd thuis zijn om de bevalling bij te wonen en ik kan dan nergens heen omdat hij dan de auto mee heeft,
Beter. Gaan jullie wel op dezelfde dag verhuizen anders zit de een of de ander met de spullen die je niet kwijt kan.