Esmée valt ook bijna niet.. Wel grappig. ALS ze valt, zegt ze ook direct boik, loopt ze weg, vraag ik; heb je pijn gedaan? zegt ze ook ja of nee.. als ze ja zegt heeft ze zich ook flink pijn gedaan, maar meestal zegt ze gewoon nee en speelt verder
je had in bericht 4257 mijn bericht gequote en die qoute moet je ff veranderen. die staat er in mijn pagina nog in terwijl ik de pagina al vernieuwd heb, zo en dat was t tot laters
zo, was ik weer.. vanmiddag met beide dames naar christian zijn zus gelopen.. was wel leuk.. christian kwam op een gegeven moment ook, die was eerder naar huis gestuurd door zijn chef.. die had zo'n medelijden met hem! (1 voordeel, we gaan wel geld bij de A weghalen, kunnen we mooi de badkamer van doen )
handig dat ze t zelf aangeeft zeg. nikita begint gewoon meteen te brullen als ze zich serieus bezeert heeft, en anders kijkt ze naar ons hoe wij reageren en dan weten we dat t niet echt pijn heeft gedaan
Een soort van "gouden" handdruk? En je niet laten afschepen hoor. Als ze van hem af willen moeten ze maar flink dokken.
Hier net zo, Karsten heeft wat dat betreft 2 huiltjes met pijn. Een serieuze en een huil van als m'n vader of moeder het ziet dan zal ik eens gaan huilen een anders sta ik op en speel ik verder huiltje.
Lisette en Jos: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Sebastiaan! Isabella: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je broertje Sebastiaan.....wauw, nu ben je grote zus!
Daar ben ik dan.......eindelijk......... Moesten ook de zaal nog versieren voor de carnaval van school, dus vandaar dat ik er nu pas weer ben . Ehm....we hebben een plasje achtergelaten en 3 buisjes met bloed voor onderzoek. Ze kijken vooral naar een aantal virussen, maar ook naar zijn weerstand en bijv. zijn schildklier. Dinsdag mag ik bellen voor de uitslag, of ik krijg eerder telefoon als dat nodig mocht zijn. Daarnaast zat er wat vocht achter het trommelvlies van zijn linkeroortje en was het wat rood....dus weer een AB-kuurtje ertegenaan. Máár daar kunnen we morgen pas mee beginnen, want op donderdagmiddag zijn hier alle apotheken gesloten...:x Kortom: afwachten maar weer...
Had het plaszakje goed zijn werk gedaan? Raar zeg dat de apotheken op donderdagmiddag dicht zijn.:x Ik hoop dat ze wat vinden dan weer je iig waar de verhoging vandaan komt. Wat zei de ka over zijn longen?
Yep, we hadden 5 ml in een potje.......en verder had meneer zijn luier goed volgewerkt, if you know what I mean.....lekker op je nuchtere maag Ik had het wel kunnen halen hoor, maar dan had ik naar de apotheek van dienst moeten gaan.....en zag het niet zitten om nog 'effe' naar Caullille te rijden . Maar de apotheken zijn hier wel alle avonden geopend tot 19.00 uur....dat staat er dan tegenover, maar daar had ik dus nu niets aan. Ik hoop stiekem ook dat ze wat vinden, maar ga er eigenlijk niet vanuit . Zijn longen klonken voor zijn doen heel goed!