Redelijke nacht.. Minder van je buikpijn, gelukkig is het weer wat over. (dr zit niet perongeluk nog een broertje in? )
hmm.. zou het toch in de gaten houden.. over 2 weken, moet dat écht wel zo zijn.. Ach, jor is 9 en heeft er ook nog moeite mee al kakelt die meer over hoe "SNOEZIG" ze wel niet is.. maar wil dr ook graag baby noemen
nee wij gaan wel voor t goede werk he. duur spul ( wij komen werkelijk nooit bij de action) wij willen t nieuwe huis gewoon echt meteen goed dekkend hebben want dat scheelt weer een hoop extra lagen verd en t meeste gaan we behangen met glasweefselbehang. goed stevig behang waar kinderen flink mee in de weer kunnen voordat t kapot getrokken wordt(mits goed aangebracht natuurlijk) we moeten alleen de muren in dit huis wit sausen en de plafonds in de nieuwe woning. en ik heb een karweikaar dus elke keer als ik boven de 25 euro iets aanschaf krijg ik een korting coupon. dat is dan wel weer fijn. kunnen we goed gebruiken
haha grapjas. levendige fantasie ook. je pakt echt een heel klein beetje boter en die smeer je goed in op de plek waar die bult of blauwe plek zit. met 1 dag is t niet meer zichtbaar.(nikita had zich een blauw oog gevallen op de tafel en je zag echt zon dikke blauwe streep opkomen. na t douchen meteen met koud boter in gesmeerd en de volgende dag as t echt weg super spul. waar boter al niet goed voor is haha
Ik ga liever voor het goedkopere, omdat ik het dan nog eens kan vervangen en veranderen (en ik ben nog al lui, dus zo vaak saus ik niet 2x over elkaar heen, al moest dat bij noof wel, maar daar zat terracotta onder.. dus das niet zo raar ) Dat is idd handig, maar die kan je bij je volgende aankoop pas gebruiken? toch?
Jeetje wat vreemd van die buikpijn. Maar ja het kan toch zomaar hè. Hoef je niet zwanger voor te zijn. Ff in de gaten houden als het aan blijft houden. Merel riep bij het zien van Maureen in je banner ook béja .
Nee ik zal het even in de gaten houden dat ze het over een week of 2 wel weet . Zou toch geen Jor-achtige taferelen willen hebben hoor .
En dan maar hopen dat ze het niet op gaat eten en daarna denkt "dat was lekker, laat ik nog eens vallen" .
ja maar we hebben nog genoeg te kopen daarna dus dan kunnen we die bonnen voor de vloer ed gebruiken. is over na gedacht denk ik. maare dan ben je inderdaad een beetje lui ik ga daarom behangen en als je dan nog de achtergrond er door ziet dan hoef je er in totaal nog maar 1 keer overheen. snappie. dus eigenlijk ben ik ook best lui aangelegt
ik gebruik altijd halvarine maar volgens mij moet t niet uitmaken, mijn zus deed t toen bij noa met roomboter
haha laten we hopen van niet. nikita wilde t toen wel van haar gezichtje halen en toen steds nee nikita doe maar niet geroepen en uiteindelijk bleef ze er ook vanaf maar t was natuurlijk steenkoud op zon warme plek
Klopt je bent natuurlijk nog wel meer nodig Dan moet je 2x behangen? of eerst gewoon ff met goedkope verf, wit maken? en dan behangen?