Dr worden nog net geen testen vervalst.. al hoewel, op de posters.. voor hun bedrijf, die streepjes zijn lang niet allemaal echt hoor 8)
heel anders. sowieso een stuk slapper door t vele spugen en kei moe terwijl ik bij nikita vrij veel energie had en natuurlijk wilt mijn lichaam niet zo heel erg meer maar we gaan hoe dan ook door. desnoods wat langzamer maar gaan wel door
Maar ik ging anders weeet ik het wel weer dan zit ik hier over een uur nog Hmm.. dan uhmm.. denk ik dat het een uuuhh... kind word
maandag ochend of middag lat ik t weten hier dus nog ffies geduld. moet die kleine smurf wel meewerken natuurlijk
ja van de carnaval. Ik vind sommige dingen wel leuk, al heb ik er dit jaar weinig zin in. Maar ja. Leon wil perse gaan en dan ga ik ook maar mee, misschien wordt het wel gezellig.
waar ik vandaan kom vieren wij t gelukkig niet. ik heb er gewoon helemaal niks mee. toen ik nog in tilburg woonde zorgde ik ervoor dat ik altijd precies in die periode weg was richting noord holland en inderdaad misschien wordt t wsel gezellig maar als je niet wilt wil je niet toch...
Zo daar ben ik weer. Gebadderd en de lunch achter de kiezen. Heb ff terug zitten lezen, maar echt hele spannende dingen stonden er niet tussen. Wel een geweldig mooi diploma van Anno voorbij zien komen! Verder ook nog een vraag van Liesje over een pennestreep op een zwangerschapstest. Weet je zeker dat je hem er niet zelf neer hebt gezet ? Nee grapje, ff zonder dollen. Ook ik ben geneigd te zeggen dat een streep een streep is, maar een streep die zo licht is voor een foto, lijkt mij geen streep. Elke redelijke streep moet door een normale camere geregistreerd worden. Was het geen indroogstreepje? En dan ook nog die digitale: die was toch vrij duidelijk. Anders er over enkele dagen nog een testje tegenaan gooien wellicht!? Spannend in elk geval.
Ik ben er ook niet zo'n fan van. Vroeger wel, vond ik het super om langs de route naar die mooie carnavalswagens te kijken. Maar toen waren de wagens echt nog mooi. Tegenwoordig zijn het merendeel herriebakken die alleen maar meelopen voor het bier zuipen.
nou ben er vantussen. moet hier nog het een en ander opruimen, mijn brood alvast smeren voor vanavond op het werk, en dan zal mika wel weer een keertje wakker worden.
kijk daar heb ik iemand gevonden met dezelfde visie op t carnaval. ik vindt t dus gewoon jammer dat carnaval gebruikt wordt om je eigen klem te mogen zuipen terwijl t normaal nooit echt "toegestaan" is. kijk de carnaval in brazilie vindt ik bijvoorbeeld wer prachtig maar die mensen maken er een feest van ipv zuipfestijn. okay die dames mogen soms ook wat minder schaars gekleed maar toch. dat vindt i meer een feest als hier in nederland e.o.
Echt ik heb vroeger staan genieten van die prachtige creaties! Super vond ik ze. Maar dat van nu, bah! Geef mij dan maar het fruitcorso hier in Tiel. Wel prachtige creaties en geen druppel bier, niet in het parcours tenminste.
fruitcorsos en bloemencorsos vindt ik ook prachtig om te zien. ik ga elk jaar naar haarlem toe voor de bloemencorso. tiel is voor mij ff te ver om een fruit corso te bewonderen