hoi hoi, hoe is het hier? Is er al baby nieuws? Heb net de vakantie geboekt, lekker 10 dagen naar zuid-frankrijk, camping aan de zee Liesje...een streep is een streep, maar je nod is toch pas in het weekend? Ik zou het dan nog een keer doen.
Ha meiden, Heb gister en vanmorgen alleen bijgelezen, maar er is niet heel veel blijven hangen. Liesje: Ik zou echt tot zondag wachten met nog een test en dan misschien maar gelijk weer een digitale, geeft toch meer zekerheid denk ik. Maar als deze NIET zwanger aangeeft, zal ik er maar niet al te hard op rekenen. Maar je weet maar nooit, misschien toch nog een valentijnscadeautje Senn: Heb je nog een gesprek kunnen regelen? Ik hoop echt voor je dat je binnen een paar jaar van functie kan veranderen. Essie: gelukkig heeft Merel niet al te veel last van haar valpartij gister. Wat zul jij geschrokken zijn zeg!!!! Anno: wat knap van Noof dat ze de 6 al herkent en alle dieren goed neerzet. *glim*glim* Suus: succes met het opknappen van jullie huis. Wat een gedoe zeg om alles zo te moeten afleveren. Maar ja, nog maar een paar weekjes en dan zitten jullie in je eigen huis. Spannend maandag een geslachtsecho!!!! Veraatje: sterkte met je zieke dochter. Hopelijk knapt ze snel weer op. KK: wat een vervelend gedoe met Christian z'n werk. Hopelijk krijgt hij het, ondanks de vervelende start, straks toch naar zijn zin op zijn nieuwe werk! Verder weet ik het eigenlijk niet meer, dus als ik iemand vergeten ben. Sorry!!!
Hoi! Lisette heeft een zoon: Sebastiaan. Als ik het goed heb is hij woensdagnacht geboren. Lekker op vakantie, heerlijk! En nog aan het strand ook, echt iets om naar uit te zien! Hoe is het bij jullie?
Oh wat goed zeg Lisette gefeliciteerd Met ons is het verder wel goed hoor, gaat zijn gangetje. En met jou?
Ben op het moment te druk om actief mee te forummen. Af en toe even een poosje, maar meer ook niet. Maar dat komt wel weer als het goed is. Vandaag even hard in huis aan de slag, want morgen gaan we naar schoonzus en zwager. Mannetje zou zijn broer helpen met elektriciteit voor de nieuwe keuken enzo. We gaan gezellig met z'n 3-tjes en ga ik met schoonzusje en Arinde gezellig wat anders doen. Zondag een lekker rustig gezinsdagje, maandag werken en dinsdag komt mijn vriendin. Dus plannen genoeg voor de komende dagen. Ga zo nog even de benedenverdieping stoffen/zuigen, de bovenverdieping zuigen en voorbereiden voor maandag voor school. Dus zal wel een tijdje bezig zijn!
Fijn dat het goed gaat! Heeft mannetje het nog steeds zo druk? Hier gaat het ook goed hoor. Lekker druk, maar verder wel prima.
Jal, ben wel blij dat het nu weer goed gaat met zijn bedrijf en ook dat nu zijn vader eruit gaat dat alles wat hij nu verdient ook echt voor ons is en dat we niet meer op elke euro moeten letten maar gewoon een vakantie enzo kunnen boeken Het is wel eens lastig als hij zo laat thuis is maar goed hij werkt hard voor ons. Mees is nu hij loopt ook een stuk vrolijker Blij te horen dat het goed gaat met je.
Ik moet zeggen, ik ga ook pas actief sinds we in Tiel wonen. Anders is er geen beginnen aan. Het corso trekt gewoon ongeveer 100.000 bezoekers en dan kom je gewoon Tiel niet in zonder problemen. En dat is ook nog eens excl. alle bezoekers van Appelpop diezelfde dag.
wow Lisette gefeliciteerd!!! Mooie naam... de 2e naam van onze zoon gaat Sebastiaan worden... vernoeming naar zijn papa!! Ik ga snel noge even teruglezen!! xx Nina
ja precies. wordt je niet vrolijk van. wij komen trouwens als wij naar tilburg gaan altijd langs tiel... klein afslagje en dan rijden we er zo binnen.
Lekker vakantie in zuid-frankrijk! Is het voor de zomervakantie? Waar ga je heen dan? Zou ook wel weer weg willen, net zoals vorig jaar: 3 weken Frankrijk. Maar dat gaat dit jaar niks worden, vrees ik zo.
fijn dat jullie een keertje onbezorgd een vakantie kunnen boeken. jullie heben zelf ook veel te verwerken gehad dat t wel een keertje nodig is he. loopt mees trouwens al lang??
als wij niet zouden verhuizenwaren wij ook op vakantie gegaan maar ja t huissie gaat voor he dus wij slaan ook weer een keertje een jaartje over
Tegenwoordig mag je met de corso-zaterdag ook niet meer met de auto Tiel in. Je moet je auto op een parkeerplaats zetten en vervolgens rijden er pendelbussen af en aan.
kun je nagaan. zo druk is t daar gewoon. vinden wij toch ff teveel van t goede. dan maar bloemencorso haarlem. vinden we ook mooi .
Moet nog ff kijken. Misschien gaat een weekje ofzo in Noord-Frankrijk wel. Maar dan moeten we echt even kijken hoe duur alle kosten voor de 2de zullen worden en of we wat over houden.