Ben inmiddels weer even terug van de huisarts en zijn oortjes zagen er goed uit Ben ik blij om Waarom hij niet wil slapen is dan de vraag (nu zit hij ook driftig te zijn in de box, wil niet slapen) maar geen oortjes iig
En toch vind ik het 's middags naar bed brengen heel anders dan 's avonds. 's Middags gaat ze gewoon met kleren aan, zonder verhaaltje, zingen, tanden poetsen e.d. naar bed. En 's avonds doen we dat soort dingen dus wel. Wil haar dan ook graag enkele keren per week 's avonds naar bed brengen.
Wel positief dus! Jah, TE koud.. BRRRR... Hoor je me niet klapper tanden? Bij jou ook? en ook sneeuw? ligt hier weer vanaf zondag
Gelukkig dat zn oren het niet zijn! Misschien gewoon uit zn hum? Was Noof gister.. Gelukkig had ik nog rollen behang
phoe ja dat is een lastige. Je kunt zeggen misschien dat je wil dat hij er niet de hele dag erbij is, maar dat hij wel langs je oma aan tafel zit ofzo. Misschien als je het idd voorlegt aan je oma van ik ben heel blij voor je dat je een nieuwe vriend hebt enzo, maar aangezien het nog maar pril is en ik hem niet goed ken (weet niet of het zo is trouwens, maar dat maak ik er een beetje op uit).... Je moet in iedergeval je gevoel volgen, en als je gevoel zegt dat je hem erbij wil hebben dan is dat prima, zegt je gevoel dat je dat niet wil is dat ook prima. Je moet er geen spijt van krijgen achteraf! Ik vind het heel moeilijk om hier een echt antwoord op te geven waar je iets aan hebt. Ik snap jou omdat je oma ook altijd gezegd heeft dat ze niet graag vriendjes op de foto wil omdat het uit kan gaan, daar stoot ze zichzelf nu een beetje mee voor haar kop om het maar zo te zeggen, maar van de andere kant het is wel je oma, en het zal je ook wel veel goed doen om haar zo gelukkig te zien denk ik. Meis sterkte met je keuze . Hoop dat je er iets aan hebt (al denk ik het niet echt )
Bloem, fijn dat het Wessel zijn oortjes niet zijn!!! Ester, hier is het elke dag weer een verrassing wie Julian naar bed brengt. Op dinsdag en donderdag doe ik het sowieso want dan heeft Roeland voetbaltraining maar de rest van de week is het maar net wie de vraag wie geeft de honden eten en de persoon die dat niet doet brengt Julian naar bed. Nu hebben wij ook geen heel ritueel voor het naar bed gaan alleen pyjama aan, tandenpoetsen, druppels erin en slapen maar!
mika krijgt hier smiddags ook de pyjama aan, doe ik eigenlijk hetzelfde ritueel als savonds, zonder het tandenpoetsen dan, maar voor de rest is het precies hetzelfde.
hier ligt maar een heel klein beetje sneeuw, meer op het gras enzo, de stoepen zijn gelukkig vrij. Hoop ook dat het snel lente mag worden hoor! Vind er niets aan deze kou, wil lekker zonder jas naar buiten kunnen gaan . Of anders gewoon een vestje aan kunnen trekken
Ow en de baby heeft nog tot 34 weken om uitzichzelf te gaan draaien en als het dan nog niet is gebeurd gaan ze het proberen te draaien wat ik begrepen heb maar ga er gewoon vanuit dat hij zichzelf nog wel 10x omdraaid tot hij met zijn hoofd beneden ligt.
Ik schud je de hand . Ik ben ook super moe. En dan slaap ik snachts ook nog goed ook, maar toch super moe zijn. Hoop dat de eerste 3 maanden dan snel om zijn, dat ik weer wat energie krijg
Ben het wel met je eens Al is het toch ook wel mooi... Die sneeuw.. Hahaha Ik weet gewoon niet wat ik wil
Julian geeft trouwens ook steeds vaker aan wie hij wil dat hem naar bed brengt. Dan gaat het van mamaaa bedje doen of papaaaa bedje doen
dat is wel bekend bij jou ja . Moet zeggen, zou ook zo graag willen schaatsen, maar niet met deze temperatuur . Maar ja van de zomer schaatsen ziet ook niet uit natuurlijk . Dikke jas aan, sjaal om, oorwarmers om handschoenen aan (bij 30 graden) schaatsen aan en huppakee dan nog een hele berg ijsjes kopen
yep zeker wel positief! echt te koud hoor....vind het niks zo... hier sneeuw sinds gisteren...vind er niks aan
haha jah, dacht al, dr ligt dan ook niet zoveel Ah in Thialf (Of hoe het bij jullie heet natuurlijk) Dat is ook minder koud