Lekker hoor! Wanneer ga je? Lisette is eergisteren bevallen maar dat is je vast al door iemand verteld.
Tja hier worden er ook steeds maar puntjes van een halve tot een hele centimeter afgehaald bij het knippen. En de pony hebben we nog nooit geknipt. Alleen de piekjes.
Vandaag ook niet superveel tijd om te forummen. Ja nu eventjes. Zo komt een vriendin met haar 3 kids dus weer een drukke boel.
Ik heb spul in de WC gedaan, dus die moet ik schoonmaken. De vaatwasser moet ik nog leegruimen en aansluitend de keuken netjes maken. En de was is klaar in de droger, dus die kan ik weg vouwen. En ik moet eigenlijk ook nog boodschappen doen.
kun je nagaan hoe verschillend t haargroei bij iemand kan zijn, als wij nikita haar pony nooit hadden afgeknipt had t denk ik nu net over haar schoudertjes gehangen. deze fotos zijn 2 weken geleden gemaakt en toen was haar pony net geknipt en nu hangt t alweer bijna in haar ogen.
zo druk druk dus ik ben er ook weer weg van want er is er eentje wakker. dus ik ga me klaar maken om naar de bus te gaan misschien tot vanavond en anders tot morgen
Nou die is niet zo van de foto's, wel meer sinds Merel er is, maar nog niet heel veel. En van een foto is het toch heel anders als dat je het in het echie ziet .
hmm.. maureen net huilen in bedje.. ik kijken: ligt madam op d'r rugje te huilen! (terwijl het een buikslaper is..) dus weer teruggelegd en ze ging weer slapen.. ze huilde net weer eventjes, maar is weer stil..
Ik hoor ook vaak over die digitale testen dat het wat langer duurt voor je resultaat ziet. Dus wel zwanger en test geeft NIET zwanger aan. Heb juist altijd goede ervaringen gehad bij de KV testen.