Juli mama's 2008! (deel 3)

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick en Joost zijn Calimero aan het kijken.....bij Kazoom (een belgische kinderzender) is het dit weekend "Calimero-weekend". ;)

Oei al om 13 uur wakker....dan duurt het lang als je de nacht in moet en heeft hij ook niet veel geslapen.....:(

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik stort me weer even op de was....Tot later!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!!

Niet ziek worden he allemaal!!!

Hier dacht ik vanacht ff dat de bevalling was begonnen, heb de hele nacht wakker gelegen van de harde buiken/oefen weeen die steeds langer aanhielden en echt pijn gingen doen op een gegeven moment. Ben er ook ontzettend misselijk van geworden en heb dus ook alles eruit gegooid. Gelukkig zijn de harde buiken wel afgezakt en nu is het weer rustig in mijn buik op geschop na dus was gelukkig vals alarm!

Weet niet of ik al had verteld van de echo maar alles was goed!!! Niertje zag er goed en normaal uit en ook wat ze het opvangbakje van de urine noemde zat helemaal binnen de normen, het mocht tot 10mm zijn en het was tussen de 4 en 4,9mm. Verder is het nog steeds een jongetje en was verder ook alles goed!

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    He bah zeg :(
    Zoals ik al op hyves zei: het wordt tijd voor lente ;)

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ach jeetje, hij moet nog wel even blijven zitten hoor ;)
    Fijn dat alles goed was, kun je met een gerust hard verder genieten!

6. he ingrid, dat was ff schrikken zeg! mooi dat de echo goed was!

ramoontje, beterschap voor de jongetjes!

7. hier wel een redelijke nacht gehad.

maureen van 10 tot kwart over 6, toen 60cc gedronken en toen tot 8 uur geslapen, half 9 200cc gedronken! gaat goed met drinken!

esmée van 19:00 tot 8:00 geslapen, tussendoor 3x wakker geweeest een minuutje, maar dat was alles.

christian is nu ff met maureen naar de winkel.. maureen in de draagzak, chris vind het geweldig!
    esmée ligt lekker op bed.. vanmiddag weer met vrienden sleeën, volgende week donderdag met esmée en christian zijn zussen + kids naar de harrewar (soort ballorig) op de hof van saksen!

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad!
    Harrewar is dus leuk? Wist niet dat dat op Hof van Saksen was. Wat is de entreeprijs? Kon ik niet vinden op hun site namelijk en wij wonen er dichtbij, kunnen we er ook een keer heen :D

9. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Goedemiddag meiden!!!

Allereerst:
    Lisette en Jos van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sebastiaan!!

Isabella, Van harte gefeliciteerd met je kleine broertje!!

Eevn kijken wat ik verder onthouden heb!

Leuke foto's voorbij zien komen van Merel, Novalie, Esmée en Maureen, Isabella en haar nieuwe broertje Sebastiaan, Rick en Joost, Nikita en het petekindje van Senn.
    (sorry als ik iemand vergeten ben)

KK, balen zeg van het werk van Chris! Echt kl*te!! Lekker even met de kids naar Harrewar! Veel plezier!

Senn, Hoop dat je daar alsnog kan werken!

Carnaval, ik heb het nog nooit mee gemaakt, lijkt me wel ontzettend leuk! Maar dat nieuwe liedje vind ik echt werkelijk nergens op slaan..

Ingrid, wat fijn dat de echo goed was!! Een hele geruststelling!! En gelukkig was het vals alarm!! Jeetje wat en schrik!!

Liesje, spannend hoor!!

Anno, mooie diploma!! Enne veel plezier vandaag!

Verder weet ik het niet meer.. Sorry

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Zo net even gejodelt :$
    Liep met Wessel op mijn arm de kamer in en ik knal toch met mijn scheen (vlak onder mijn knie) tegen de tafel aan! Jeetje wat deed dat zeer, het dreunde door mijn hele been heen :(

Zal nog wel even gevoelig zijn en zal straks wel een bult krijgen met alle kleuren van de regenboog ;)

11. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Auw!!!!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik had hem gisteren om 19.15 uur naar bed gestuurd dus hij had nog een kleine anderhalf uur geslapen.

Vandaag werd hij om 15 uur wakker en had best aardig geslapen.:)

Leuk, Calimero!
    Is dat nog net zo als vroeger of is dat ook al weer gemoderniseerd?;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O wat fijn zeg dat alles in orde was met het menneke.

En wat naar zeg van vannacht.
    Gelukkig is het weer afgezakt.
    Nu niet hopen dat dit iedere nacht zo op deze manier gaat.:$

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja ik kan niet wachten tot alles weer in blie komt in de tuin, lekker zonnetje erbij, vogels die af en aan vliegen met takjes in hun snavel.:)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker nachtje!

En laat Christian maar lekker pronken hoor met zijn dochter.:D

Gezellige middag gehad?:)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Welk liedje?
    Ik luister altijd Veronica dus daar wordt het vast niet gedraaid.:D

Hoe is het met jou en Sem?

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    AUWIE!:$

Ik snap precies wat je voelde, heb ook altijd van dat soort dingen met dikke bulten en paars, blauw, groen, gele plekken tot gevolg.:)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bij mijn schoonouders was het erg gezellig.
    Lekker bijgekletst en ook blijven lunchen.

Met Sven nog een multomap gekocht voor zijn nieuwe logopediegroepje waar ze van de week mee gestart zijn.:)

19. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Dat liedje was laatst ook bij Man bijt Hond..
    Een zachte g maar ook een harde l..
    Slaat werkelijk nergens op!

Met Sem gaat het goed! Is vanmiddag naar de kapper geweest en heeft weer een lekker kort koppie! Hij is druk op onderzoek en niks is hem te dol! Hij klit en klauterd alsof het niks is! Gelukkig blijft ie netjes in zijn bedje!! Het slapen gaat ietsje minder 's nachts zodra ik weg ga moet ie zo ontzettend zielig huilen..:( En hij wordt ook niet echt rustig.. Zodra ik bij hem ben gat het wel weer.. Ben nu twee avonden naast hem gaan zitten op de grond en dan valt ie heerlijk in slaap.. En de laatste 2 avonden is hij bij mij beneden in slaap gevalleen en leg ik hem later weg en slaapt ie heerlijk door! Dan maar even zo..

Met mij gaat het goed! Ben al aardig gegroeid alleen niet in kilo's! Nog maar 0,5 kilo in 19 weken!! Netjes hé!!

20. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Leuke en geslaagde middag dus!!;)

Deel Deze Pagina