Volgens mij hebben jullie ook een goede familieband hè? Fijn dat je schoonzus zo blij was met haar kleding. Zit nu vast een stuk comfortabeler.
Klinkt heel heftig zeg! Niet de droombevalling die je misschien graag had willen hebben. En balen dat je precies in de spits zat om naar het ziekenhuis te gaan. Gelukkig mochten jullie lekker met z'n 4tjes naar huis. Jij hebt er niets meer aan maar mischien wel iemand anders die door slecht weer me flinke files naar het ziekenhuis moet met spoed en zonder ambulance. ALTIJD de politie bellen, situatie uitleggen en vragen of je toestemming kan krijgen (desnoods onder begeleiding) dat je gebruik mag maken van de vluchtstrook. Als dat een 1/2 uur scheelt en je kindje daarmee gered kan worden. Geen meldkamer die dat zal afwijzen en de boetes hoef je dan ook niet te betalen.
Nee dat kan echt niet. Ik herken het van mij zelf bij de eerste en toen ben ik rond de 20 weken ook maar eens gaan shoppen.
Bij de tweede en derde had ik dat ook hoor. Kon het gewoon niet geloven bij Maarit omdat ik met Sven pas rond de 20 weken niets meer aankon.
Jeetje wat balen zeg. Wel fijn dat ze weer wat aan het opknappen is qua temperatuur maar die tandjes zijn zo venijnig. Ik hoop dat ze snel door zijn dan ben je daar ook weer vanaf. Heeft ze wel een een beetje geslapen en heeft T doorgeslapen?
Ik ga me eens aankleden. Kom ik vanmorgen beneden lag er een Valentijnskaart op het aanrecht, echt zo lief. Vanavond gaat hij wat lekker maken voor mij, maar mag absoluut niet weten wat. Ik schijn het erg lekker te vinden maar al bijna een jaar niet meer te hebben gegeten. Ik kan het me ook absoluut niet meer herinneren. Maar ik had hem ook tuk hoor, toen hij in bed stapte vanmorgen. Ik had een kaartje onder zijn kussen gelegd. Meer doen wij ook niet aan Valentijnsdag. Over 5 kwartier met Maarit naar het zwembad. Alleen Utrecht speelt vandaag thuis en we moeten langs het stadion dus het zal wel mega druk zijn en het sneeuwt nog ook. Ik hoop dat ik aan 3 kwartier genoeg heb, normaal is het 20 minuten.
Goedemorgen meiden!! Gisterenavond had ik hier nog een berichtje geplaatst en vlak daarna alle stroom uit!! Ik dacht de stoppen.. Echter niet dus.. De hele straat was donker!! Alle huizen!! Stroomstoring!! Sem helemaal bang omdat het ineens pikkedonker was! Maar we hadden helemaal niks meer ook geen verwarming.. En dat kon je snel vernemen.. Mijn ouders gebeld en zijn daar even heengegaan! Mijn buurvrouw smste mij als het er weer was.. Kon wel 9 uur worden! En ja hoor tegen kwart voor 9 smsje.. Het licht was erweer!! Alleen nog geen tv.. Wij weer naar huis Sem lekker in bad en daarna naar bed! Was het inmiddels al half 10! Het was dus een storing in nog meer plaatsen hier in de buurt! Lisette, dat klinkt idd wel heftig zeg! Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan!!! En je hebt het goed gedaan meid!!! En jullie hebben een prachtig mannetje op de wereld gezet!! Ingrid, Wat lief van Roeland!! En doe je het rustig aan? Senn, Succes met zwemmen van Maarit! En wat lief die kaart!! Hier hebben we er niks aan gedaan.. Daantje, beterschap meid!! Veraatje, balen van je nacht zeg!!! Beterschap en dikke knuffel voor jou!! Als ik een x iets voor je kan doen geef je maar een gil!!! Want volgens mij wonen wij niet zo heel ver van elkaar vandaan! Anno Niem, Wat leuk dat het geslaagd was! En heerlijk dat Nova zich zo vermaakt heeft!!! Linnielin, Klinkt als een leuke dag!! En wat goed van Arinde! En leuk hoor shoppen!! Dat was ook wle heel hard nodig!! KK, klinkt als een hele geslaagde middag en avond!! Veel plezier en succes met spelen!! Maar dat gaat vast helemaal goed komen!! Verder weet ik het even niet meer.. Sorry dames..
Zo lekker dan die stroomuitval. Als het nou midden in de zomer was. Gelukkig duurde het geen dagen maar wel erg onhandig nu het zo vroeg donker is en ook sneu dat Sem het zo eng vond. Ik las dat ze nog geen oorzaak hebben. Ook in een deel waar jij woont deed alleen de t.v. het niet. Kan je beter dat hebben.
Ja klopt, idd kun je betr dat hebben.. Want het werd ook koud hoor! En dat is voor Sem niet fijn! Maar gelukkig konden we even naar mijn ouders!
@Essie: wat een superleuke foto's van merel zeg! @Liesje: tis spannend bij jou lees ik. Hoop dat de streep snel dikker gaat worden. Sorry, maar ben verder gestopt met bijlezen want eht is wel heel erg veel. Ben hier erg druk geweest. Mn moeder mag morgen weer naar huis vanuit het verpleeghuis dus gisteren daar de boel ff schoon gemaakt. Daarna nog de stad in en een schattig pakje voor de uk gekocht. zo klein weer zeg maat 56 Vandaag ff relaxen en nog ff de sneeuw in denk ik want het sneeuwt hier flink. Dan morgen na het zwemmen met Ivy naar rotterdam om mn moeder te halen en dan ff flink wat boodschappen voor dr doen.
vannacht weer een ruk nacht gehad. niet veel geslapen. Leon vroeg vannacht toen hij thuis kwam of ik graag had dat hij thuis bleef vandaag. Ik heb wel het liefste dat hij thuis blijft vandaag, dus zou hij thuis blijven en niet op stap gaan. Nu vanmorgen ineens van vind je het goed als ik vanmiddag gewoon op stap ga?. Ja nou ik zit hier met een flinke keelonsteking, heb sinds gister niet veel soeps gegeten als beetje pudding, voel me gammel en kan niet de halve middag en avond voor mika zorgen, maar goed als je op stap wilt gaan ga je maar :x. Hij vond het ook lullig voor mij, maar hij wilde zo graag. JA WAT DENK JE DAT IK GRAAG ZOU WILLEN!? Baalde gewoon dat ik gister niet kon gaan, hoorde dus dat het super geslaagd was het optreden, en toen baalde ik nog harder als wat ik al baalde . Nou is leon dus ook weg en ben ik met mika thuis. Gelukkig is hij niet al te lastig. Nu wachten totdat leon thuis komt (zal wel weer 12 uur worden ofzo) en dan nog maar eens praten wat hij wil. als hij op stap wilt gaat ie maar, zal me ook een zorg zijn ook. Hij heeft de afgelopen 2 nachten maar 4 uurtjes geslapen, nu op stap, flink drinken. morgen weer draaien, dinsdag draaien en woensdag weer werken. Eens kijken hoe hij zich dan voelt. als hij dan ziek is heb ik geen medelijden met hem. Sorry dat ik even zo hard ben. Zow dat is eruit. En mika zit met de cd speler te spelen . Een echte dj