Juli mama's 2008! (deel 3)

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He bah meid, das ook niet lekker als je alleen gelaten wordt terwijl je je zo beroerd voelt. niet helemaal eerlijk als je het mij vraagt. Beterschap en een dikke knuffel voor jou!

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    duurt nog ff hoor, 14 september:)

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Wat een rot streek van Leon.. Sorry, maar vind het écht geen stijl.. Ik gun Byron van alles, maar in die situatie? Die zou een probleem hebben.. (wat ben jij dan toch aardig haha)

Lisette, klinkt als een spannende bevalling, gelukkig alles goed gegaan, en maar 8 min hoeven persen!!

Veraatje, Beterschap voor M, arm meissie.. En hopelijk heeft T ook wel goed geslapen, en ben je zelf weer wat wakkerder.

Linnielin, klinkt als een gezellig dagje! 20 weken.. en nog geen positie kleren, knap ;)

Ingrid, als het niet gaat gaat het niet hoor! Je moet zo ook nog bevallen, en voor een verse baby zorgen, dus denk aan jezelf!

Kk, veel plezier met spelen!

Senn, altijd handig om te weten (je weet maar nooit, of je het nodig bent) En lief van die kaartjes, en eten! Hier geen valentijn. Doe ook niet aan dierendag :p

Verder.. zeef geloof ik.. sorry..

Hier wel weer een goeie nacht van half acht, tot acht geslapen, dus geen klachten :D

Gister nog met vrienden mario wii gedaan, erg melig, met zn 4-en in het veld hahaha.

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    De stroom storing!! Die sla ik over (wist dat er nog wat was..)

Arme Sem, helemaal geschrokken, gelukkig doet alles het nu weer! Ben zelf een keer van schrik bij mn ouders woonde ik toen nog, en was alleen thuis, op mn sokken naar de buren gerent (mag het nu nog aanhoren) Vreselijk, als de kachel enz het niet meer doet. Gelukkig konden jullie ff bij je ouders terecht!

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    14 september hmm, ik ben volgens mijn berekening 9 weken en 3 dagen ongeveer zwanger dus zou ik 16-17 september uitgerekend moeten zijn ;). Woensdag weten we meer

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja nu is het weer dat hij toch maar niet gaat anders is hij zo brak morgen ;). Heb gezegd dat hij maar moet gaan dat ie vooral geen rekening met mij moet houden, dat ik mezelf (en mika) hier wel redt :x. Zul je zien komt puntje bij paaltje wil ie toch even gaan.

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) Nou jah.. wel verstandig dan, om niet te gaan..

Misschien kan je beter zeggen, dat je ook liever niet hebt dat ie gaat? Misschien wel zo duidelijk ;)

Anders zegt ie, jah jij zij dat ik maar moest gaan! En dan heeft ie nog gelijk ook.. én mannen zijn volgens mij niet zo goed in "dubbele betekenissen" ;)

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Spannend, woensdag dus eindelijk de echo!!

9. Zo, ben ik weer..

Het spelen was weer ff geweldig leuk om te doen..
    Beide dames liggen lekker op bed en Christian is ff weg.. Die had wat gekocht ofzo en zei dat ik het ook wel leuk zou vinden en Esmée ook wel, dus ben benieuwd...

@Esther: Balen zeg van die storing, arme Sem...
    @Lisette: Klinkt als een heftige bevalling..
    @Senn: Lief hoor van Niels en ook van jou...
    @Daantje: Ik zou, net wat Anno zegt, toch aangeven dat je liever niet hebt dat hij gaat... Ziek zijn en zwanger en Mika verzorgen gaat gewoon ff niet samen.. Moet hij toch ook begrijpen?
    @Anno: lekker nachtje dus.. Heerlijk!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat zal je moeder het fijn vinden om weer naar huis te gaan.
    En wat boft ze met een lieve dochter zoals jij!;)

Veel plezier in de sneeuw.:)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo vader zo zoon.:D

Ik vind het wel een beetje ego hoor van Leon.
    Ik ga nooit uit.;)
    En jij bent ziek, hij zou je nu juist in de watten moeten leggen.
    Het is nog wel Valentijnsdag, DE dag om te laten zien hoeveel je van iemand houdt.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Verder dan een kaartje doen wij ook niet met Valentijnsdag.
    Vind het allemaal erg commercieel tegenwoordig, en daar trappen we niet in.

En jij natuurlijk dik gewonnen met Mario Kart.:D

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je geeft hem echt veel te veel credit.:(

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O ben benieuwd wat Christian gekocht heeft.:p

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    even uppen ;).

Mika gaat vandaag en vannacht naar mijn ouders toe zodat leon toch even kan gaan (geef hem van de ene kant ook groot gelijk, maar van de andere kant vind ik het ook niet eerlijk, maar ja het leven kan soms hard zijn). Heb vandaag alweer een broodje gegeten. maar ben nog steeds als ik opsta beetje duizelig en licht in mijn hoofd, en knallende koppijn wat na een paar seconden wegtrekt. staat niet in de bijsluiter dat dat van die pillen komt, maar voordat ik die pillen had had ik die symptomen ook niet, dus zal het vast wel daar aan liggen. Mijn oren zitten nu ook dicht van de verkoudheid, dus gaat lekker hierzo. Ga zometeen maar even lekker het bad in even ontspannen, mag wel van mezelf vind ik ;)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Groot gelijk, ontspan maar lekker en doe rustig aan.

Wat fijn dat je ouders op Mika willen passen dan hoef je alleen maar voor jezelf te zorgen.;)

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja ben nu net uit bad. Was even heerlijk ;). Ben nu benieuwd hoelaat leon thuis gaat komen en in welke toestand. blijkbaar moet ie straks weer terug moet ie nog gaan draaien daar ;). Heb gezegd als ik vind dat je niet meer kunt draaien ga jij niet draaien bel je maar af. Tis aan jou. Dus ben benieuwd.

18. Goedenavond allemaal!

Esmée en Maureen liggen lekker op bed.. Maureen straks nog een fles, en dan lekker relaxen op de bank :D

Vanmiddag bij vrienden op visite geweest. Die hebben een meisje die een week jonger is dan Maureen.. Was gezellig.. Lekker 2 wijntjes gehad.. heerlijk... Vanavond belde Christian zijn vader op, of hij even langs mocht komen voor Esmée..
    Zooooo lief, dan komt hij binnen en gaat gewoon een half uur met Esmée spelen en dan gaat hij dan weer naar huis.. Wil hij gewoon ff lekker tijd alleen met Esmée.. Lief he? Op dat soort momenten mis ik mn vader wel :(

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!

Veraatje, balen van je nacht hoop dat de tandjes snel doorkomen bij M en dat ze lekker gaat slapen vanacht en dat T ook door slaapt zodat jij ook een nachtje lekker kan slapen!

Daantje, lees dat er inmiddels een oplossing is gevonden en dat Mika uit logeren gaat maar vind wel dat je Leon wel heel veel speling geeft. Jij voelt je niet goed, bent zwanger en Mika is er ook nog, jullie hebben samen een kindje en straks twee dus dan zal hij ook een keer een offer moeten brengen en als dat betekend een middagje/avondje niet stappen dan is dat nou eenmaal zo. Dus de volgende keer wat strenger zijn voor Leon en wat liever voor jezelf en gewoon zeggen wat je voelt en denkt en als dat betekend dat hij dan niet kan gaan dan is dat zo!

Sann, wat fijn dat je moeder naar haar eigen huis kan!! Lief van je hoor wat je allemaal voor je moeder doet, die zal vast heel blij zijn met zo'n lieve dochter!

KK, lekker dat het spelen goed ging en dat het vanmiddag gezellig was!! Lief ook van je schoonvader dat hij speciaal even langskomt om met Esmée te spelen!

Senn, wat lief van de valentijnskaarten en van het koken van Niels, ben benieuwd wat het is geworden aangezien je zelf geen idee had.

KK, ben trouwens ook benieuwd wat Christian heeft gekocht wat jij en Esmée alletwee leuk zouden vinden.

Anno, mario kart gewonnen?? Lief van Nova trouwens dat ze ook thuis lief heeft doorgeslapen.

Hier, Julian ligt op bed maar is het er totaal niet mee eens. Nog maar even tien minuten aankijken en als hij het er dan nog niet mee eens is dan zal ik hem er maar weer eens uithalen. Verder lekker weinig gedaan vandaag, hebben ook niks aan valentijnsdag gedaan. Woensdag zijn we alweer 7 jaar samen dus dan gaan we vrijdag wel even wat leuks doen daarvoor. Verder weinig bijzonders, vanmiddag nog wel weer een tijdje harde, pijnlijke buiken gehad en werd er meteen beroerd van dus heb de wc weer even geknuffeld en toen het weer over was voelde ik me ook meteen beter gelukkig. Dinsdag naar de vk dus zal wel eens kijken wat ze dan te zeggen hebben, krijgen dan waarschijnlijk ook te horen hoe groot de baby nu is want dat hebben we vrijdag helemaal niet te horen gekregen terwijl ze wel alles opgemeten heeft volgens mij.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zal mij benieuwen.

Lekker dat het bad je zo goed is bevallen.;)

Deel Deze Pagina