Ik kan me voorstellen dat je op dat soort momenten je vader mist. Gelukkig heb je een hele lieve schoonvader al blijft het natuurlijk nooit een vervanging van.
Doet de site bij jullie ook zo raar? Lijkt wel of alle instellingen die ik had verdwenen zijn en ik moest opnieuw inloggen.
Doe maar lekker rustig aan meis want je moet nog een aantal weken. Wat naar dat je naast die vervelende harde buiken ook gelijk zo beroerd bent. Misschien heeft de vk daar nog iets voor? Wat Niels gekookt heeft? Ratatouille, maar dan niet voor mij maar voor zijn ouders. Die kwamen plotseling binnen vallen. Dus ik dacht nog hé leuk dat jullie ook vandaag komen eten. Bleek dat Niels in een restaurant had gereserveerd dus wij zijn heerlijk uit eten geweest. Was een echt verrassing want normaal is hij niet zo romantisch.
hij was om kwart voor 7 7 uur thuis en nu ligt ie op bed helemaal brak te zijn . Ben ook niet echt vrolijk tegen hem geweest maar tis zijn eigen schuld. ingrid: je hebt helemaal gelijk hoor! maar had zoiets van hij gaat maar lekker de volgende keer denk ik ook aan mezelf en niet aan hem. Maar goed zoals ik al zei, hij ligt lekker te slapen nu. En hopen dat hij blijft slapen. Hij had maar 1 biertje op, vriend van leon was ook mee die bevestigde dat en hij is echt wel te vertrouwen in dat soort dingen. Maar leek alsof hij er 100 op had (even overdreven).
ohh lekker senn! hier was valentijnsdag niet zo romantisch voor mij kan me voorstellen dat het een echte verrassing was! wat heb je gegeten als ik vragen mag
hmmmmmmm....je had niet zo'n geweldige dag vandaag las ik . Als Leon nou gaat liggen snurken (van 1 biertje), dan schup je 'm maar uit bed, dan gaat ie maar op de bank liggen! Jij bent ziek en hebt je rust hard nodig!
Ik ben al weken hints aan het geven..........maar de boodschap dat ik ook wel eens iets romantisch wilde en dat valentijnsdag daarvoor wel geschikt was....is helaas niet aangekomen.
Dan ook de volgende echt aan jezelf denken he Groot gelijk dat je niet vrolijk tegen hem bent geweest, ook al had hij maar 1 biertje op!
ach, ik kan nu toch nog niet slapen. als ik naar bed ga en hij begint te snurken dan gaat hij naar de bank .
sommige mannen *zucht* hier was het voordat hij op stap ging, oh ja het is valentijnsdag vandaag he. . Verder niets meer mee gedaan, nou dan niet toch
Hier doet Roeland nooit meer wat voor valentijnsdag, reden is dat ik toen hij de eerste keer wel wat gaf ontzettend hard ging lachen en heb gezegd dat hij toch niet echt elk jaar aan dat commerciele gedoe mee wilde doen. Dus sindsdien krijg ik helemaal niks meer, gelukkig hebben de 17e altijd wel wat te vieren en doen we daar wel trouw elk jaar wat aan.