Hebben trouwens een druk weekend achter de rug met bezoek, isabella was best wel van slag, ligt nu heerlijk te slapen!! Ben wel blij dat we de eerste twee dagen alleen de opa's en oma's op visite hebben gehad zo kon ze even aan sebastiaan wennen!
wat ik gelezen heb is dat ze dacht dat ze haar eisprong 2 dagen eerder had gehad dus zou haar nod ook eerder liggen maar hoe dat precies zit
die zijn zo tussen door nog aanwezig, blijven een tijdje hangen en verdwijnen dan weer. Telkens een half uur tot een uur en dan weer een tijdje niks. Kan er niks zinnigs over zeggen eigenlijk.
Wat heerlijk dat Sebastiaan al een beetje een ritme begint te krijgen. 1x per nacht komen en dat al na 5 dagen, goed hoor. Misschien kan de vk wat aan de trekkende hechtingen doen?
Hier een lekkere nacht gehad. Werd net voor de wekker wakker omdat Sven zijn kamer uitrende omdat hij nodig naar het toilet moest. Hij is inmiddels naar school en zo nog even Maarit naar school brengen voordat ik me op de was ga richten. Om 13.45 uur hebben we het gesprek bij de psych van Maarit, ik ben benieuwd wat ze zegt.
Hoi dames, Mannetje kwam hier vrijdag met een grote bos rozen/bloemen...heel erg lief helaas werd ik dus zondagmorgen vroeg ongi...helaas geen leuk valentijnsdagcadeautje voor ons beiden en tja dan komen die stomme redenaties van mannetje weer terug he over het zwanger worden.... pffffff wordt er zooooo moe van soms... hij wil dat het kindje niet in december geboren wordt met de feestdagen enzo...vind ie zielig voor het kindje als ik de komende ronde zwanger zou worden dan zou de uitgerekende datum 21-11 en dan is er kans dat het rond sinterklaas geboren wordt en tja dat wil meneer niet.... dus ik zeg dan moeten 3 maand wachten want de volgende rondes zouden 19-12 en 16-01 zijn....dus dat zou dan betekenen de volgende 3 rondes pauze betekenen.... hij wilde eerst nadenken over de komende ronde.... ik snap hem soms echt niet hoor.....aan de ene kant wil hij erg graag (zegt ie) maar aan de andere kant lijkt het wel of hij alles precies wil plannen.... MANNEN GRRRRRRRRRR zo nu gaat de klaagmodus uit Hier nog nieuws?
Des te leuker blijft het Maar uit eten is iets wat ik hier al helemaal niet hoef te verwachten. Maar zelfs na bijna 36 jaar huwelijk kun je nog versteld komen te staan van de ander.....mijn moeder heeft van mijn vader voor haar verjaardag kaartjes gekregen voor een concert, waar ze samen heen gaan! (is helemaal niks voor mijn pap om zoiets te doen )
echt waar, de logica van de man ontgaat me totaal! :x:x ik snap best dat ie niet wil dat het er de kans bestaat de het kindje rond de sterfdag van zijn vader geboren wordt en dat zou betekenen niet komende ronde maar die ronde daarop overslaan en dat vind ik ook niet erg...maar nu komt het dus neer op 3 maanden