heb wel bijgelezen maar er is niks blijven hangen. helaas. wel heb ik erg leuk nieuws. vanmorgen echo gehad en we krijgen een *zoon* hihi helemaal happy ben ik dus nu ik weet dat Nikita een klein broertje krijgt.
Wat maakt het nou uit wanneer je kindje geboren wordt.:x In de winter kan het niet dan is het misschien te glad, zomers kan het heeeeeel heet worden. O nee de herfst stel je voor dat de kleine op een heel omstuimige dag komt. Ja dagggggggggg zo ken ik er nog wel 10.
Krijg steeds meer een idee in welke hoek ik hetmet haar moet gaan zoeken. Als je interesse hebt zou je eens op MCDD kunnen googelen.
Ik wilde ook niet dat Karsten op de sterf of begraafdag van mijn opa geboren zou worden. Mja het is toch gebeurd. Heeft ook weer iets speciaals, want durf te wedden dat mijn opa daar dus voor gezorgd heeft.
Hoi hoi! Vannacht weer een prima nacht gehad *klop klop* Niet echt bij gelezen, Wel over valentijn, daar doen we niet aan had dit jaar een 10 jarig jubileum, woonde 10 jaar op mezelf en tjah, die dag is ook mn mislukte trouwdag, dus ik ben dr niet depri onder, maar leuk vind ik het niet Dus ik vergeet hem liever, en doe net als anders haha.
een zoon!! Dus toch (iedereen zij het toch?) Gefeli!! Leuk, een meneertje en mevrouwtje Goh, de 3e al.. is dat juli-mama eigen? eerst een dochter dan een jongetje?
ja verassing??. iedereen in mijn omgeving verwachtte t al. haha ennuh ik ga niks uitgeven aan de kleding van die kleine. mijn duomaatje gaat namelijk de kleding betalen als t een knul zou worden ik heb gelukkig wel inspraak haha
Wel mega romantisch van Niels trouwens.. (dat had ik nog gelezen, toen kwam ik het woord battle tegen, en had geen rust meer)
haha dat zij ik ook al tegen jeroen dat t nu voornamelijk jongens zijn die verwacht worden. ook was ik blijkbaar en week verder als we dachten en ben nu 26 juli uitgerekend, 1 dag na nikita haar uitgerekende datum8) maar ik laat t lekker op 1 aug staan. kan t altijd meevallen als blijkt dat t geen juli kindje wordt
Wel grappig Owh, komen ze daar nu pas achter? Je had toch al eerder echo`s gehad? Ah, juli kindjes zijn leuk (denk ik, geen ervaring mee )
ja ik had al eerder echos gehad maar ze kunnen geloof ik onder de 12 weken niet echt een vaste data geven, en nu had ze t gewicht erbij gezocht (ong) en ze had zijn hoofdje buikje en benen opgemeten(nu we er toch waren) en toen bleek ik toch verder te zijn als mijn 16w en 1 dag maar dus 17 w en 1 dag. alleen had hij stevige maar korte pootjes. ook hebben we gratis een dvd met beeld erbij gekregen dus dat was een vrij goedkope echo voor ons.
Mijn vriendin is dus uitgerekend van hun 2e op de verjaardag van mijn vader....maar is heel erg bang dat het kindje de dag erna geboren wordt...de sterfdag van haar zus. Kan ik me alles bij voorstellen, maar aan de andere kant zou dat dan wel een dag worden met een extra sterretje!!!!
Ik ga er vandoor, zo even een boterham eten met de jongens. Zit een beetje met Joost zijn AB........moet ie eigenlijk om half 2 hebben, maar dan ligt hij te slapen (denk ik)......