nee is niet mijn ding die naam vindt bram of rens ook wel leuk maar jeroen moet t er ook mee eens zijn natuurlijk
nee is een echte friese naam. en ik heb t niet zo op friese namen als ik eerlijk ben sorry voor degene die een echte friese naam heeft
Kan ook niet geloven dat mensen dat écht gebruiken.. Maar misschien denkt "men" dat ook wel van Noof..
Hmm.. daar hou ik persoonlijk weer minder van. Dat is vaak ook het moeilijke Tenminste hier toen wel.. pfff.. totaal niet de zelfde smaak
is goed . zoek maar ff verder. hier pijnzen we er ook nog steeds een hersenschudding aan over. maar komt vast goed. wat senn al zegt we hebben nog ff
Dat mag toch....je mag je voorkeur hebben! En het is maar goed dat smaken verschillen, anders zouden we allemaal dezelfe naam hebben....
Daarom, en vaak als je DE naam tegen komt, dan weet je die na 1 week nog En gaat het steeds meer wennen.. (hier tenminste wel zo gegaan haha)
Ik hou dus wel van namen als Bram, Rens. Ik vind echte Hollandse namen leuk, maar dat hadden jullie vast al door toen ons mannetje geboren was M had als ze een jongen was geweest Wout geheten.
ja precies was met nikita ook zo. die naam kwam in me op en die bleef ook echt hangen en voelde ook gewoon compleet en helemaal goed en dat wil ik nu ook weer hebben dat "JA dat is m" moment