tsja hoe vind ik hem geen idee eigenlijk heb hem 1x een middagje bij mijn ouders gezien voor lootjes trekken en met de kerst de hele dag was hij er ook. maar verder dus niet. dus kan ik er goed mee opschieten?? kan ik nog niet zeggen
Ja zou zeggen huppakee allebei dr uit, ben je van het probleem af. Maar dat ze dan niet iemand van die twee overplaatsen ipv jou je dagen af te pakken
Lol, ach, heb het met mn moeder een keer gehad, wilde ik haar bellen, en zij mij, en nog VOOR dat de tel 1x over ging bij haar pakte ik op En ik had nog niet eens een nummer gedraaid Dat was best maf, UH hoi? O hoi!!
op de bekende kwaaltjes na wel ja -pijnlijke boobies -misselijk -moe voor de rest nog nergens last van
maar wanneer zag je ze als stel? mijn zwagertje (bijna) heeft een half jaar langer de relatie dan dat mijn oma die heeft. die woont nog niet samen en mijn oma woont dus ook niet samen. begrijp me niet verkeerd hoor want ik vind het super voor mijn oma. en het is ook vele malen gezelliger nu met mijn oma.
Komt vast ook niet snel nog een keer voor Dat je elkaar echt op exact het zelfde moment wilt bellen Wel heel vaak met eten, dat we het zelfde eten enzo. Maar dat is denk ik gewoon logica.. al hoewel.. Niet altijd is het logisch.. haha
HO HO, ik sta zelfs op voor zwangere dames Dus ik zou een poging doen je te vangen.. Als het niet lukt, oke
Ik heb dat al meerdere malen met mijn zus meegemaakt. Heb ik net haar nummer ingetoetst, wacht ik op een toon, hoor ik dat er een nummer ingetoetst wordt. Is mijn zus dat. Zó grappig!
Dat komt dus, door dat ik op die manier de dingen doe Heb spierpijn in mn kont.. van het playmobiel sorteren.. HOE krijg je het voor elkaar maar jij hebt toch zo n wii fit ding? Dat werkt toch ook goed?