Roxy.. wilde ik ook Maar jah, Byron vond dat te kampie.. En te kort, die houd niet van korte namen *zucht* Terwijl ik het echt geweldig vind.. dus werd de optie soxanna.. maar ook dat was niks.
ze is slank. niet lang (totaal niet) en wel danseresserig. want zodra er muziek start staat mevr al te dansen. zij gaat later net als mama op twirlen. hihi. maar ze is blond met blauwe ogen dus dat beeld klopt niet hha
Ik verwacht alleen eerlijk gezegd niks uit het bloedonderzoek....het zou me iig verbazen als er wel wat uitkomt. Maar we zijn nog aan het dubben of we dan verder onderzoek willen of niet.....
haha dus mijn beeld van een nikita is toch anders Nikita is ook wel een mooi nummer van elton john? (geloof ik)
haha een hele hoop. zal vanavond wel ff zoeken waar dat lijstje is want t zijn er echt wel aardig wat al.
Mijne ook niet maar jah, ik dacht, doen we Roxanna, noem ik haar gewoon roxy net als Noof Noof heet en Jordy Jor
M lijkt echt op mijn man en over T is niemand het nog eens. Mijn moeder vindt dat hij toch ook wel wat trekjes van mij heeft. Maar mijn schoonfamilie vindt hem op niemand lijken 8)
oh haha dat zeker weten. maar dat is geheel aan nathalie want die gaat alle kleertjes kopen voor me zo een lieverd is ze
en dat is t belangrijkste toch. blij met die naam zijn en andere T s zijn gewoon niet leuker klaar uit ...