Nee hoor, ik zit nog lekker aan mijn apfelstrudel. En voor zo direct hebben we toast met 2 zelfgemaakte salades: ei en tonijn.
En als je het probleem eens uitlegt aan een van de mod'jes....misschien hebben die wel een oplossing....
Nou gezellig was het daarnet niet. Bas brengt Merel door mijn vermoeidheid al de hele week naar bed en die was best kwaad dat hij het net weer moest doen .
Oeps...... Zou toch een leuk en gezellig vader-dochter-momentje kunnen zijn. Of moet ie iedere avond nijntje voorlezen. Eet je de toastjes lekker alleen....je moet immers voor 2 eten.
Veel meer onderdelen zijn trouwens qua tijd "stil blijven staan". Er zijn er ook wel een aantal up-to-date, maar veel ook niet. En nog niet iets: mijn laatste inlog was volgens de startpagina 24-01-2010 om 22:42 uur.
Ik krijg toch echt sterk het idee dat ze ergens met de server of de backup bezig zijn....kan alleen niet verklaren waarom het dan alleen bij jou is.....
Nee hoor, geen Nijntje. Hij baalde alleen dat hij het al een week moet doen . Enne nu is het wel weer oké hoor. Gelukkig maar, want zoveel salade krijg ik niet op hoor.
En als jij zo moe blijft, moet ie het misschien nog wel een week doen . Ach ik heb makkelijk praten zo op afstand, hier zou waarschijnlijk hetzelfde gebeuren hoor, troost je! Fijn dat het weer oké is nu! (maar die salade was anders morgen ook best nog goed geweest )
Ik ga er vandoor! Fijne avond nog (Essie ik hoop dat het opnieuw opstarten helpt!), slaap lekker straks en tot morgen!
he meiden. alweer een deel 3 zeg, jullie kletsen toch een boel. @Daantje: was de friet lekker? @Essie: lekker zeg toastjes. Jij ook al vreselijk moe lees ik. ik heb er ook erg last van. Helaas is manlief er neit dus zal Ivy toch zelf naar bed meoten brengen.
ik heb wel wat gelezen de laatste dagen maar er is niet vee; blijven hangen. Justin is weer, na 4 dagen goed slapen, aan het spoken s nachts las alleen dat Linnielin probleempjes had met bloedingen en achterstand qua groei enzo? heel veel sterkte! hopelijk is de volgende echo goed. Ga voor je duimen meid!! En dat maureen lekker thuis is!! jippie!! fijn zeg dat het goed gaat met haar, en goed drinkt!! wauw!! sorry meiden, meer weet ik niet.... oja dat Joost loopt!! coolit!!