Nope. Ik heb een bericht geplaatst onder het kopje "over de site", maar daar reageren geen mod'jes op .
Er moet toch een oplossing voor de vinden zijn.... Heb je al eens alle cookies etc. verwijderd van je laptop? Dat wil ook nog wel eens helpen...
dat weet ik, maar ik weet niet of íe dan ook daadwerkelijk alles verwijderd , maar dat helpt dus ook al niks....ehm effe zien of ik nog wat anders kan bedenken.... *denkt heel diep na*
Als jullie straks buiten mijn aanwezigheid omgaan naar deel 4, kan ik jullie niet meer vinden. Want ik kan jullie alleen maar bereiken via de mailtjes in de link. En die krijg je alleen maar als je een keertje mee hebt geschreven in het onderdeel.
Hebben we dit al gezien? Hoi, Om de snelheid van het forum op peil te kunnen houden hebben we laatst besloten dat een onderwerp niet meer dan 1.000 berichten mag hebben. Er is aangegeven dat 1.000 berichten wel erg weinig is, of dat niet iets meer mocht zijn. We hebben besloten dat we een maximum van 5.000 berichten in een onderwerp toestaan. Het automatisch sluiten van een topic zodra het 5.000ste bericht geplaatst is, is niet mogelijk. We proberen dat zelf in de gaten te houden en als jullie dat ook zouden willen doen, dan houden we het forum lekker snel. Lotte
Maar ik vrees dat ik je ga verlaten als ik morgen mijn werkdag nog door wil komen. Ben nu echt zover dat mijn ogen bijna dichtzakken. Dus voor iedereen, een fijne nachtrust toegewenst allemaal.
Nu ga ik echt hoor. Maar je blijft met 3 anderen over. Geen idee wie, maar ze zijn er wel......................
ik was ff aan t bijlezen omdat t reclame is van house. linnielin nog veel sterkte. helemaal geen tijd gehad met plaatsen. en essie. heb je ook al t geschiedenis verwijderd?? misschien helpt dat wel. heb dat probleem ook vaak maar als ik mijn geschiedenis leeg is t probleem ook meteen verkolpen ben er ook meteen weer weg van tot laters
De familiecrisis. Misschien kunnen jullie van vorige jaar nog herinneren dat ik verteld heb dat het met de relatie tussen mijn zus en haar vriend niet goed ging. Ik heb al sinds mei vorige jaar geen contact meer met haar maar ik hoorde gisteren van mijn moeder dat het ZO slecht met haar gaat dat ik genoodzaakt ben om in te grijpen. Ze weegt nog maar 62 kg en dat voor iemand van 1,78m, ze heeft last van hypo's door suikter te kort, hyperventilatie en ze verkeerd continu in grote angst. Ze zit daar dus nog steeds maar durft niet weg. Ze wordt gewoon zo erg gemanipulieerd en geestelijk mishandeld dat ze helemaal murw is. Hij heeft haar ook meerdere malen met de dood bedreigd. En dan heb ik het nog maar niet over mijn nichtje van bijna 6 die daar tussenin zit. Nu heeft mijn moeder via haar ha kalmeringstabletten geregeld en wat doet die zak, die neemt er ook 1 in van dat spul ken ik en werkt voor mij ook goed. Ik heb aan mijn moeder gevraagd of ze zo snel mogelijk een reserve sleutel van mijn zus kan krijgen. Stel dat ze een hypo krijgt en ze ligt op de grond dan kan mijn moeder zich iig binnen laten. Maar het is overduidelijk dat ze daar weg moet. Alleen zal hij alle adressen afgaan die hij heeft om te kijken waar ze uithangt om haar op die manier nog meer te bedreigen. We gaan nu een plan maken om te kijken waar we met haar naar toe kunnen. Want mijn moeder is echt bang dat ze vandaag of morgen niet meer onder ons zal zijn. En zelf is ze zo ver heen dat ze niet meer weg durft te gaan. Dit even in een notendop het verhaal.
Jeetje Sen! Daar wordje niet vrolijk van Ik ken het helaas maar al te goed met mijn eigen zus Ze kan naar een blijfvanmijnlijfhuis gaan toch? Daar zal ie r niet zo snel weten te vinden hoor...