Oei, Senn. Wat een zorgen opeens erbij! Kan me voorstellen dat je hier flink mee zit! Ik heb geen idee hoe je je zus weg kan krijgen, want heb (gelukkig) geen ervaring in zulke situaties. Maar ik wil jullie wel heel veel sterkte toewensen deze tijd! En ik hoop dat jullie je zus en haar dochtertje snel een veilig onderdak kunnen bieden!!!!
Spannend Ramoontje! Ik hoop voor je dat Pat het ook snel leuk gaat vinden! Natuurlijk mag je blij zijn met je 2 jongens, maar dat betekent toch niet dat je niet nog een kinderwens mag hebben!!! Veel plezier vandaag met de jongens bij je moeder!
Hier weer een lekkere nacht gehad. Arinde zit nu heerlijk in de box te spelen en te zingen, dus kan ik hier snel even bijlezen. Heb ook al een was opgehangen, eentje afgehaald en gevouwen en de 2e was zit ook al in de machine. Straks de boodschappen halen, die ik gisteren wilde doen. En dan nog even de kamer stoffen en zuigen. Vanmiddag nog even wat voor school doen, dus een lekker bezig dagje voor de boeg.
hoi dames, eigenlijk heb ik niks te melden hier gaat het allemaal weer een stukkie beter, alleen Rihanna wil 's avonds met het eten zoooooo slecht eten. vanaf het moment dat ze in haar stoel wordt gezet is het drama en om haar te laten eten moeten we bijna op onze kop gaan staan maw boekjes erbij, knuffel, mama's armbanden enzenz gaat dit weer vanzelf over of is dit een fase?
Linnielin, hoe is het nu met jou? Senn, wat een zorgen er weer bij....kijk je wel uit dat het je niet overloopt meid?
even snel een erichtje heb erge buikpijn uit de bloed onderzoek is niks gekomen en ben ook NIET zwanger dus gister met de medicijnen begonnen om de menstruatie op te wekken
he meiden, Linnielin heel veel sterkte en hoop dat natuur gewoon zijn werk gaat doen dikke knuf! Ramoontje jeetje ineens toch babykriebels... ik denk dat als je er samen goed over kan praten je er vast wel uitkomt! Wat ik zo lees is het geen stellige oh mijn god geen denken aan! Misschien moet hij even wennen aan de omschakeling van het idee klaar zijn naar misschien toch nog één keertje! Senninah verschrikkelijk voor je moeder en natuurlijk de rest van de familie.. ik kan me de angst en machteloosheid goed begrijpen! Ik hoop op een goede oplossing! Morgen moet ik met Senna weer naar CB! Weet iemand waar ze naar gaan kijken! Al iets met blokken ofzo? xx nina
Hey meid, hoe is het? Ik weet niet waar ze naar kijken op het CB, wij hoeven voorlopig er niet naartoe. Wij hebben geen nieuwe afspraak gekregen, dus ik ga er vanuit dat we voorlopig er niet naartoe hoeven
met 14 maanden gingenze bij dice al kijken met blokken of hij het kon opstapelen enz dice mot volgende week vrijdag weer
ik heb ook nog niks van het cb gehoord..sven is morgen 19 maand..en me oudste van 3 jaar heeft ook nog geen oproep gehad.
als hun dochter ook niet veilig is voor hem net als je zus dan heeft dat meissie toch ook recht om te vluchten? ik kan je er verder niet mee helpen helaas