Juli mama's 2008! (deel 3)

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

logisch!

was je moeder allanger erover in dubio om jou in te schakelen
    en wou ze je er in eerste instantie niet mee lastig vallen omdat jij en je zus geen contact meer hebben

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

dus kortom je weet nog niks

maar je bent vast blij dat je niet zwanger bent en dat er niks ernstigs gevonden is
    je zult wel zitten te wachten op de rooie duivels

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

sam moest eigenlijk vandaag
    maar voor de verandering had ik weer een wijziging
    moet nu volgende maand de 23e dacht ik zo ff uit mijn hoofd

maar wat ze ook alweer doen bij de 18mnd check-up
    geen idee

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig dat Rihanna zo slecht eet. Eet ze al wel zelf, of geven jullie het nog? Anders is het misschien beter om haar zelf te laten eten. En voor de rest kan ik alleen maar zeggen: als ze honger heeft, eet ze heus wel. Dus maak er niet al te veel een probleem van, want dat heeft ze heel goed door en duurt het alleen maar langer! Ik weet dat het moeilijk is, maar het is echt beter om het los te laten! Hier werkt dat in ieder geval het beste. Als Arinde niet wil eten, prima, dan eet ze maar niet. Op die manier wordt het eten geen strijd en blijven de tafelmomenten gezellig.

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn vrijdag naar het CB geweest. Ze moest inderdaad een torentje bouwen van blokjes (wat ze niet wilde en dus niet deed;)), verder moest iets aan mij geven en 'dank' zeggen en met een bal gooien. Verder niet veel bijzonders hier.

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje Senn wat een verhaal.
    Een paar jaar geleden speelde er ook zoiets met de dochter van de buurvrouw van mijn ouders.
    Die vent stond, toen hij bij haar weg was, midden in de nacht volop op de voordeur van die buurvrouw van mijn ouders te slaan en van allerlei dreigementen te uiten. Politie diverse keren bij geweest, straatverbod, blablablablablabla...............
    Zelfs mijn ouders voelden zich er niet veilig bij.

Maar goed. Hopelijk kunnen jullie haar helpen en gaat alles uiteindelijk toch nog goedkomen.
    Sterkte in elk geval!

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, de boodschappen zijn binnen en heb nog even met mn moeder gebeld om het nieuws te vertellen. Ze heeft zelf ook 3 MK's gehad, dus dat was wel even fijn om er met haar over te praten. Verder ben ik er gelukkig redelijk nuchter en rustig onder (is ook mijn karakter).
    Arinde heeft haar broodje al op en ligt lekker op bed. Ik zit even met mijn lunch achter de PC.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij geven haar het eten nog....ze geeft zelf nog niet aan dat ze zelf wil eten ;)
    ze zal het wel makkelijk vinden dat ze niks hoeft te doen

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kan, maar het blijft een heel vreemd verhaal dat ik het echt alleen maar bij zwp heb. Verder lopen echt alle sites goed.
    McAfee haalt er geen virussen uit en het systeem terugzetten wil meestal wel helpen tegen virussen ;) .

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als je het vanavond toch probeert om haar zelf te laten eten? Gewoon een klein beetje in een bordje voor haar zetten. Misschien vind ze het wel heel interessant en gaat ze door het nieuwe wel beter eten. De eerste avond komt er misschien weinig in haar mond, maar daar zal ik me niet al te veel zorgen om maken hoor!
    Anders weet ik het ook niet!

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hmmmm je bent dus nog niks wijzer eigenlijk. Balen!
    Hopelijk komt je menstruatie dan maar snel op gang.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow dat zijn allemaal dingen die Ivy dus niet doet. ze maakt weer wel dr houten puzzel zonder problemen dus zit vast wel goed. hier komen ze dit keer op huisbezoek:(

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mmmm zal misschien het proberen waard zijn...
    maar het huilen begint al direct als ze in de stoel gezet wordt...en dan is de tv natuurlijk uit ;) en dat vind mevrouw niet leuk

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    heb een klein gedeelte bijgelezen maar is niet veel blijven hangen geloof ik!!

senn sterkte met je zus! hopelijk komt er snel een oplossing!

linnielin wat kom jij krachtig over zeg!!

ramoontje wat leuk dat je weer kriebels hebt, hopelijk wil pat ook nog!

marline sterkte met je buikpijn!!

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou dat wordt straks met Merel: met blokken speelt ze nooit, dus stapelen kent ze niet. Dank zeggen hoeft ze van mij niet, dus dat kent ze niet. Daarintegen kent ze wel 50 andere woorden ofzo ;) .
    Iets afgeven, dat kan ze en met een balletje gooien ook.................of er tegenaan voetballen :D .

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Fijn dat je er zo goed over hebt kunnen praten met je moeder. Lucht behoorlijk op lijkt mij!
    Komt het al een beetje vanzelf op gang trouwens?

17. hmm.. spannend...

18. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    zijn gisteren met isabella naar het CB geweest, ze is nu bijna 14 kilo en 88 cm!! ze moest inderdaad een paar blokjes op elkaar stapelen, verder vroeg ze eigenlijk alleen maar wat isabella al kan. Woordenschat, zelf drinken, zelf eten enzo.
    Ze vond dat het allemaal super goed ging!!

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Op huisbezoek, waarom dat dan?????? Hadden ze tijd over ofzo :D .

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ze voor het eten altijd tv kijken? Dan zou je misschien alvast iets eerder kunnen stoppen met tv kijken. 10 minuutjes voor het eten ofzo en haar er alvast op voorbereiden dat ze zo gaat eten. Dus samen tv uitzetten, slab opzoeken en omdoen, alvast even bij de tafel en het eten kijken en zo alvast voorbereiden op het eten. Het is maar een idee hoor!
    Wat hier ook goed werkt, is dat als Arinde ergens niet mee wil stoppen dat ik zeg: zwaai maar naar .....(in jullie geval dus de tv). Dan gaat ze zwaaien en neemt ze er op haar manier afscheid van en dan gaat ze zonder moeite weg.

Deel Deze Pagina