Nou ik ben er weer. Heb pogingen gedaan, maar het helpt helaas niet. Ik raak ook niet meer uitgelogd. Elke keer als ik op uitloggen drukt, logt hij uit en zodra ik Internet Explorer weer open, ben ik weer ingelogd .
Ben inderdaad erg moe. Vooral op mijn werkdagen. Dan ben ik gewoon verrot als ik thuis kom . En het probleem is dat ik Merel altijd uitgebreid naar bed wil brengen. Ff kort kan ik gewoon niet. En uitgebreid dat red ik momenteel niet.
dat kan met je instellingen te maken hebben geloof ik. dat het standaard inlogd als je internet aanzet. heb ik ook namelijk. maar de rest kan ik ook niet verklaren
ja, gaat volgens mij wel goed. vandaag wel weer wat bloedverlies, heel licht, maar wederom na de stoelgang dus lijkt me duidelijk waar het aan ligt. Ben verder wel heel erg moe en veel misselijk maar dat geeft allemaal niks. als dat kleine ukje daarbinnen het maar goed heeft!
oftewel, we moeten gewoon heel veel delen maken omdat het anders traag wordt!! en dat kunnen we niet hebben!!
Nee dat worden minimaal 52 nieuwe delen per jaar. En zoveel nieuwe delen lijkt me ook niet bevorderlijk voor de snelheid.
oei...volgens mij heb ik daarstraks 2 mensen door elkaar gehaald! jij had last van bloedverlies en linnielin de acherstand? Sorry dat ik jullie gemixt heb!! Wist niet dat je dat had. miss is het wel een inwendige aambei die wat bloed geeft.moe en misselijk hoort erbij wanneer is je echo?
Nou ik had het meer over tijdtechnisch. Ik ben meestal langer dan een half uur (soms langer) zoet om haar naar bed te brengen en daar heb ik nu geen zin in. En daar zit geen baddertijd bij in.
nee hahaha dat bedoel ik!! hihi 52 delen/jaar zag dat jij ook erg moe was? komt allemaal wel weer goed! dat krijg je nou eenmaal met al die hormonen die door je lijf gieren!!
bloed komt echt uit de vagina, dus neem aan dat ik daar geen aambeien heb 4 februari heb ik de tweede echo. ik heb afgelopen dinsdag vanwege het bloedverlies er al eentje gehad en we hadden een mooi kloppend hartje
hier duurt het ook wel 30 minuten hoor. zonder badtijd. eerst tandjes poetsen en gezichtje wassen. dan nog even door de kamer struinen en mama opruimen, verhaaltje en afscheid nemen! ik ben ook altijd de gene die hem naar bed doet hoewel dennis nu wel vaker meegaat. Tja, het is niet alleen jouw kind, maar ook die van Bas en als hij het nooit/weinig doet worden ze verwend he! lekker bankhangen roept dan meer om even een papa-dochter momentje te hebben!!
ow vaag... nou ja als het hartje maar klopt!! dat is het belangrijkste!! fijn dat je nog wel een tweede hebt
vk dacht dat het gewoon een geknapt adertje is. ik heb aardig last van verstopping door mn verzakking dus komt natuurlijk geregeld druk op te staan. bij uk zag alles er goed uit en niks wees er op dat het bloed daar vandaan kwam.
meiden, ik ga afsluiten. morgen weer vroeg op. en ik moet ook nog even uitzoeken waar justin zijn groeiboekje is omdat ik volgens mij as woensdag moet!! stress!! hihi nou weltrusten!!