Ach, gelukkig was ze met d'r tandenborstel ook tevreden En die past wel precies in die open plekjes tussen de tandjes en de kiezen dus misschien was het zelfs wel beter.
Meiden, Pat komt net thuis van het werk, dus ik ga nog even gezellig met hem wat tv kijken. Fijne avond allemaal, slaap lekker straks en tot morgen!
Zag bij het inloggen trouwens een leuke verrassing. Stiefopa heeft eind december 250,- voor Merel gestort. Dus die gelijk op naar haar rekening door gedaan. Eind december 2008 ook al. Ik dacht toen dat het eenmalig was, maar nee dus. Tikt aan als hij dat elk jaar voor alle kleinkinderen gaat doen: 8x 250,-. Maar wel heel lief! Dus ik zal hem maar flink bedanken als hij weer van vakantie terug is.
Uhhhhhh het enige wat mij te binden schiet, is het probleem van Senn, maar dan moet je even terug zoeken op haar berichten. Is lastig om uit te leggen. Verder weet ik het eigenlijk niet, de dag was lang. Oh ja Merel heeft 3 hoektanden door ineens in 1 week.
sorry was ineens weg, mijn pc sloot af en moest een andere virusscanner installeren wat door het scnnen heel lang duurde... :x
hij is wit met een blauw strikje erop en aan de zijkat staat Teun Gerardus en binnen in een gedichtje,gewicht, lengte enzo...in het lichtblauw geschreven