ik heb vandaag super veel last van een droge mond en pijnlijke keel, ben ook verkouden dus denk dat het daar van komt
jeetje, wat een narigheid bij je zus Senn. Lijkt me idd heel verstandig dat ze daar snel weg gaat en dan al helemaal voor je nichtje zeg. Sterkte ermee!!
Ja hier ook. Maar niet de hele dag door gelukkig. Alleen als ik honger heb. En als ik dan het gegeten, is het weer even goed. Lastige bijkomstigheid: ik heb bijna de hele dag door honger.
Ik heb sowieso sinds ik zwanger ben snel een droge mond. Moet ook heel vaak 's nachts wat drinken. Heb ik normaal nooit.
Hmmmm ik moet zo maar eens richting bed. Begin moe te worden. Al heeft het me wel goed gedaan dat ik gisteren al om 22:00 uur op bed lag. Al heb ik eerst een hele tijd liggen doezelen en rond 0:00 uur pas echt ging slapen.
Ik word ff niet vrolijk van de boekhouding van het KDV. Half december kreeg ik een brief dat mijn emailadres niet meer klopte en ze dus een nieuwe wilden voor het sturen van de rekeningen. Ik dat dus gedaan en gevraagd om een kopie rekening. Kreeg zo'n reply dat ik binnen 3 werkdagen een reactie zou krijgen. Nou daarna nog 3x een mail gestuurd en tot op heden dus nog geen reactie. Maar er lag wel een aanmaning van het totaalbedrag in de bus. Nou die ga ik dus niet betalen! Eerst de rekening. Mijn laatste mail van gisteren had ook best een boze ondertoon. Vind dat ze dat niet kunnen maken om zoveel mailtjes te negeren :x:x:x.