Heb niet echt teruggelezen, maar ik zag wel de quote van Sen over haar zus. Jeetje zeg wat een toestand ik hoop dat jullie snel een goede oplossing vinden! *knuffel*
Hier weet ik het even allemaal niet meer hoor, zal ook wel door de vermoeidheid komen. Vind het zo sneu voor W. Ik was zo blij dat zijn oortjes helemaal schoon waren eersgisteren en dat ze er super uitzien en dan dit weer. Het lijkt ook alsof hij er meer last van heeft dan de andere keren. Voor morgen heb ik alweer een afspraak staan, maar een kuurtje schrijven ze niet zo snel voor, ook omdat hij vorige week net die andere heeft beeindigd. Maar vragen of ik een verwijzing voor de kno arts mag hebben denk ik en hopen dat het snel lente is Als iemand nog tips heeft voor komende nacht, kom maar op dan om straks weer een hele nacht op te zijn trek ik niet hoor (vast wel, maar voor mijn gevoel niet ) Bedje staat schuin (misschien nog schuiner? er ligt een boek onder van Harry Potter ) Neusje sprayen, chamodent, zetpil. Hij zit nu rustig in de box tekenfilmpjes te kijken, maar wat was hij boos en driftig toen ik hem uit bed haalde, alle kanten opzwaaien, misschien ook stukje vermoeidheid bij hem) Wat wel lief was vanmorgen bij de ha post, hij gaf mij een kopstoot (zwaait hij wild met zijn hoofdje en *BING*) en toen ik wat boos op hem werd en over mijn oor wreef gaf hij mij een kusje Sorry voor mijn klaag bericht, moest er even uit
Is toch ook vermoeiend heb het zelfde met Mees hier, die heeft alweer een kuur, de 3e in 2 maand tijd. Maar mijn ha wil hem liever nog niet naar de kno arts hebben omdat ze hem zo jong vindt. (moest hem trouwens om 1 uur ophalen van het kdv, hij had alles ondergespuugd daar ) Hij slaapt nu, met Steijn gaat het wel goed die speelt lekker. Sterkte Bloem en ik duim voor een goede nacht. Van te voren lekker in een warm bad, met een ontspannende doucheschuim voor kleintjes?
Heeft Mees ook een oorontsteking die niet weg wil of terug komt? Hier wordt ik ook niet doorgestuurd hoor denk ik, mijn huisarts stuurt niet snel iemand door en schrijft niet snel medicijnen voor. Ze zegt ook dat ab niet helpt bij rode oor/oren omdat er nog geen bacteriën zitten? Zoiets was het, maar of ik het goed heb opgeschreven weet ik niet Sneu hoor voor Mees! Konden we het maar overnemen he? W zit nu lekker in de box sinds hij wakker is en zit nu een peer te eten (normaal aan tafel, maar nu lekker in de box voor de tv, even rust voor hem en mij )
Jeetje Senn...wat een toestand met je zus! Héél veel sterkte! Bloem en Chris...sterkte met de zieke kindjes en met je vader Chris.... Kreeg net een belletje van mijn moeder. Tygo heeft het weer erg bont gemaakt bij mijn moeder. Hij had nl. al een keukenkastdeur enigzinds uit zijn voegen getrokken maar nu heeft ie het zelfs gepresteerd om het keukenkastje INCL. KINDERSLOT open te trekken. Daarin stond een fles vloeibaar frituurvet (koud), deze is omgevallen, dop eraf, kind onder het vet en de keukenvloer! Mijn ouders zijn beide slecht ter been dus op de knieeen lopen poetsen is er niet bij. Heeft mijn moeder haar werkster opgebeld (op haar vrije dag) om te vragen of ze aub even langs kan komen. Toen alles schoon was, Tygo gebaddert en wel trekt ie vervolgens een vaas van de bijzet tafel en gooit deze kapot!!!!! Al met al, hoe bedoel je BANJER! Gezien dit allemaal rond 12:00 uur gebeurde is meneer as we speak nog steeds wakker! Is totaal over zijn slaap heen! Nou ja wat niet erg is want Hugh gaat vanavond toch sporten dus kunnen we vroeg naar bed!!!!
Dank je en ook alle andere meiden bedankt voor jullie steun. Ik heb zondag een afspraak bij mijn moeder en dan komt mijn zusje ook zonder dat haar ex vriend het weet. Ik hoop dat we haar wat eye openers kunnen geven.
Ahhhhhh heeft hij nou weer een oorontsteking? Arm ventje. Ik hoop dat je een verwijzing voor de kno arts krijgt want zo is het ook geen doen iedere keer en al die ab is ook niet gezond. Misschien zou je hem rond 19 uur en dan om 22 uur nog een zetpil kunnen geven dan heeft hij even wat extra pijn bestrijding en kan hij goed de nacht door.
Ach wat is jong? Maarit kreeg met 7 maanden buisjes, Sven met 1 jaar en 3 dagen en Karsten was net geen jaar. Sinds die tijd gen noemenswaardige oorklachten meer gehad.
Wat een bengeltje is hij zeg! Hoe is het verder met je? Heb ik goed onthouden wat ik gister in de gauwigheid zag dat je een kloppend hartje hebt gezien?
Ja helaas nog steeds dezelfde zus. Het grote probleem gaat hem echt zitten in het feit dat ik haar niet kan dwingen. Ze moet er zelf achter staan. We zullen zien wat zondag brengt.
Het liefst heb ik dat ze naar een Blijf van me lijf huis gaat mja dat kan ik niet regelen helaas. Weet nu wel wat ze allemaal doen en hoe het in zijn werk gaat dus dat kan ik mijn zus vertellen. En dan maar hopen dat ik haar kan overtuigen dat dit de beste stap is die ze kan maken op dit moment.
Ze zijn niet getrouwd (gelukkig) maar hij heeft haar wel erkend dus heeft hij als vader rechten. En aangifte kan ze ook alleen maar zelf doen maar dat durft ze dus niet. We hebben inmiddels ook heel sterk het vermoeden dat hij Borderline heeft en daar word je ook niet vrolijk van als je dat allemaal zo leest. Daar kan hij niets aan doen weliswaar maar mijn zusje en nichtje zijn wel de dupe. En hij weigert iedere vorm van hulp want dat wordt weer door zijn vader bepaald.
Erg verkouden, misselijk, moe enz enz. Ja ik heb idd een kloppend hartje gezien ik heb volgende week dinsdag 2e echo, dan kunnen ze hopelijk een uitgerekende datum vaststellen want dat kan nu nog niet echt. Jah wat is Tygo erg he...kun je je voorstellen dat ik ondanks ik ziek ben toch ervoor gekozen heb om te gaan werken want thuis is het ook al zo'n draak af en toe. Hij beseft ook wel dat ie iets doet wat ie mag maar snapt nog niet heeeeel goed HOE erg het is. Tja en als dit een voorbode is voor als ie 16 wordt hou ik me hart vast. Zal me niets verbazen dat wij ons ook op gaan geven voor het programma "Family Matter" door Keith Bakker