Lekker zeg dat je even een nacht door hebt kunnen slapen. Anders bel je toch eerst even en overleg je met de assistent.
Vond ik ook en mijn moeder was ook erg enthousiast. Als ik iets te snoepen haal of iets anders dan heeft haar ex dat gelijk door en ik zoek dan een broekzak model kompas dan kan hij dat wat minder snel vinden en mocht dat wel zo zijn dan heeft hij niet door dat het bij mij vandaan komt.
Zo nu snel door de regen Maarit naar school brengen. Heb ik helemaal de energie niet voor maar zal toch moeten. *Geeft zichzelf een schup onder de kont*.
Zo, ff snel.. Hier redelijk nachtje gehad, alleen is Esmée de laatste tijd zo vroeg wakker.. Tussen 6 en kwart over 6 en wil dan gewoon niet meer slapen.. Grrr... Maureen is 1x wakker geweest om 4 uur (ze had gister ook gewoon te weinig gedronken) en die sliep weer om 20 over 4 en daarna om 8 uur wakker. Die ligt nu ff lekker in de box te kletsen en Christian is ff met Esmée weg.. Ik vind het zo heerlijk dat we de avonden weer voor onszelf hebben.. Maureen ligt er rond half 7 in en die maken we nog ff wakker om 10 uur voor een fles en Esmée die slaapt om 7 uur/half 8.. Lekker zeg! Maandagavond met Christian zijn 3 zussen en moeder een high-tea hier in de buurt in een restaurant.. Gezellig!
Fijn door dat jullie weer 's avonds wat tijd samen hebben. Gezellig een high tea, maare ik dacht dat dat een middag gebeuren was.
Helleuw... Hier alles goed. Las dat het bij Linnielin ws op de natuurlijke weg is gegaan. Zou wel beter zijn. Ben hier drrrruuukkk aan het bieden op zomerkleertjes voor Israel op mp want in de winkel kan je nog niets krijgen en nu word er toch nog niet zo heel veel geboden op zomerkleertjes dus ik heb echt veel vette leuke dingen voor heel weinig geld En dan ben ik in elk geval zo goed als klaar voor Mayron. Moet natuurlijk voor mezelf ook alles nieuw kopen. Zit nu van maat 44/46 op een maatje 42 en dat zal eind maart ws rond de 38 zijn (jahjah ik zet door!). Ga even tegen die tijd de haagse markt op. Daar heb je zulke leuke kleren voor weinig en ook mooi, mag de kledingkast van m'n zusje plunderen en die heeft veeeeeeeeeeeeeeeeel. Hahaha...
nou mika is nu al voor de tweede keer aant poepen! Ook is hij vandaag heel aanhankelijk. Of hij weer een tandje ofzo krijgt? Of gewoon niet heel lekker er aan is... Verder een goede nacht gehad, ik lag al om half 10 in bed, en sliep om 10 uur al!
Je gaat goed zeg met afvallen als ik het zo lees! Heb net een goed gesprek met een collega uit Haaglanden gehad die huiselijk geweld in haar portefeuille heeft zitten en vanmiddag praten we verder. Ze zegt dat de situatie waar mijn zus in zit erg kritiek is ook voor mijn nichtje en dat er gewoon NU gehandelt moet worden ook al zou ze niet willen. Dan trek ik wel het boete kleed aan als ze maar geholpen wordt.
Lekker hoor een goede nacht. Karsten had van de week ook in ene een dag dat hij heel aanhankelijk was. En een dag later niets meer aan de hand.
Ben gelijk weer weg want moet Maarit van school halen om naar de psych te gaan. Tot laters maar weer.