@KK, ik begrijp best dat Esmée van slag is omdat nu alles weer normaal is. @Ramoontje, ik hoop dat Sven dan al zijn B diploma heeft en het kan zijn dat Maarit dan op de zondag zwemt en dan niet te hopen midden op de dag want dan kan je nooit wat plannen. Welke kleur gaat de nieuwe auto worden? @Essie, ik kan wel over mijn eigen gevoel spreken toen ik de ma had. Toen merkte ik wel de laatste 2 weken dat klachten in ene rap minder werden. Mijn haar is een heel stuk langer dan jouw kapsel. @Marline, succes met de echo ik hoop dat het duidelijkheid biedt. En wat is Dice veranderd zeg t.o.v. de foto in de banner. En wat is Youame toch een scheet. @Prinses, denk niet dat je het leest, maare wij kippen?
dank je pff heb nu nog meer buikpijn waarschijnlijk gewoon puur door de stress vind het alleen zo nadeel dat je alleen een inwendige echo krijgt moet je weer je kleren uit doen enzo
Ik denk dat je kleren uitdoen nog het minst erge is. Dat je daar in je poedele-niksie ligt vind ik veel erger. Ik probeer altijd zo te denken, ze hebben het vast veel vaker gezien.
Na 3 boutnachten best wel brak maar verder niet te klagen. Moet nog steeds goed oppassen met mijn rug maar ik denk dat ik dat de rest van mijn leven blijf houden. Maar ach ik heb er een prachtig kind voor terug. Vers van de pers: Bekijk bijlage 46008
Ik ga zo ook weer verder in huis. Als ik Maarit vanmiddag naar school gebracht heb ga ik nog even kijken of ik een tukkie kan doen tegelijk met Karsten. Heb al, de vaatwasser uitgeruimd, Karsten in bad gedaan, kattenbak schoon gemaakt, alle kids die naar school moeten de deur uitgewerkt. Ik ga zo nog een wasmand leeg vouwen en opruimen en de badkamer doen, de beide toiletten, beneden stofzuigen en de planten water geven. Dan vind ik het wel weer gezegend voor vandaag.
wat een schatje senn ze worden ook zo snel groot he ik moet om 14.10 pff wat ben je al druk geweest ik heb om kwart voor 7 youame wakker gemaakt die moest om half 9 bij de KNO arts zijn ikheb net dice uit bd gehaald en moet zo even naar e kruitvat penseeltjes halen wil verder met dice z'n vliegtuig op z'n slaap kamer muur en als ik terug ben ga ik de was opvouwen enz tjeewat balen van die gebroken nachten vanmiddag gewoon ff lekker liggen als karsten ook naar bed gaat