Juli mama's 2008! (deel 3)

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ben er vandoor.
    Over 10 minuten naar Den Haag toe.
    Ml ik zal zwaaien.:p

Pffff ik zit echt met een knoop in mijn maag en ik al zo beroerd van die voorhoofdholteontsteking.:(

Ik hoop vanmiddag rond 5 uur weer thuis te zijn en dan zal ik verslag doen.

Bedankt voor al jullie lieve woorden, ik hoop dat ze helpen.:)

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Senn, heel veel sterkte voor straks!!!

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou, in het begin had ik het ccht heel moeilijk, vooral als ik dan eten moest maken voor de rest of the family, maar nu heb k er eigenlijk geen moeite meer mee. Net of mijn lichaam zich heeft aangepast aan de situatie.
    Ben nu natuurlijk ook al lang in ketose (je lichaam is alle koolhydraten kwijt waardoor het puur vet gaat verbranden) en als je in ketose bent verminderd je hongergevoel.
    Maar ben het wel eens zat hoor, maar gister stond de overbuurvrouw voor de dur en dr ogen puilden zowat uit dr kassen toen ze me zag haha...
    Ze zegt:"Ben jij zo afgevallen?? " (loop er niet mee te koop dat ik dit doe) en dat was een goed gevoel...

4. monkeylove

Heel veel succes!!!!

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat lijkt me inderdaad ook erg moeilijk als je gewoon moet koken voor de rest van de familie, je kan moeilijk een paar weken uit huis gaan tot je er geen last meer van hebt hahaha. Denk dat dat soort reacties, zoals die van je buurvrouw, ook nodig zijn om te zorgen dat je het door kan zetten. Ik vind het echt heel knap van je!!!

6. monkeylove

Jah en je gaat elke week naar een consulente om te wegen enzo, dat motiveert ook wel.
    Je kan r ook altijd bellen of mailen als je het moeilijk hebt of vragen hebt, maar zo ben ik niet.
    Vind het wegen prima en klaar, weg ben ik weer, maar toch motiveert het wel.

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het wegen opzich, als je ziet dat je weer kilo's kwijt bent lijkt me inderdaad ook erg motiverend en daarnaast is het denk ik ook wel fijn dat er wel iemand is die je kan bellen voor vragen of op een moeilijk moment. Je zult er misschien nooit gebruik van maken maar het idee dat je er niet alleen in bent lijkt me wel erg lekker. Die spullen die je wel mag eten zijn die ook een beetje te doen of is dat meer verstand op 0 en weghappen maar? Sorry dat ik zoveel vraag hoor en als je er niet over wilt praten moet je het ook gewoon zeggen maar ben even heel nieuwsgierig:)

8. monkeylove

Je krijgt shakes en repen. Je hebt heel veel veschillende smaken. In het begin had ik ook soep maar die vond ik echt smerig.
    De chocoladeshake maak ik altijd warm, net warme chocolademelk en verder zijn ze ook wel te doen.
    Die repen heb ik alleen de crunch, de rest vind ik niet zo lekker. De crunch smaakt een beetje naar lionking.
    Maar echt, ik voel me beter dan ooit. M'n haar zit beter, m'n huid is mooi en ik heb meer energie ondanks de weinige calorien die ik eet. Over 2 weken mag ik lekker even een eetweekje. Dan eet je vis of kip metgroenten, heb er wel zin in haha...
    En het mooie is wel dat heel weinig mensen na dit dieet weer terugvallen. Je krijgt ook begeleiding naar een normaal eetpatroon...

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Klinkt ideaal!!! Als ik klaar ben met zwanger zijn ga ik je zeker een pb sturen met allemaal vragen enzo.

10. wat goed van sven! grote vent zeg!

11. monkeylove

Haha prima hoor ;)

12. Zo, hier een redelijke nacht gehad gelukkig.
    Senn, nog bedankt voor je tip. wij hebben de thermostaat op 6 uur gezet zodat het dan warm zou worden en Esmée werd pas om kwart voor 8 wakker! Heerlijk!
    Maureen werd om 5 uur wakker voor voeding, dus die ff gegeven en daarna weer op bed, maar ze wou niet echt slapen... Uiteindelijk toch wel gaan slapen tot half 9 ongeveer..

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Och jeetje toch....:(

Ik hoop dat je je vandaag een beetje beter voelt en dat Niels de volgende keer iets vlugger reageert ;).

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Pat Ajax-gek....hoe kom je daar nou bij :D (maar wel in beperkte mate hoor, gelukkig ;))

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja, ze hoeft natuurlijk niet alles te horen.....lastig hoor....

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daarom :p

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Als dat zo moet zijn, dan moet het zo zijn! Vervelend, maar da's dan idd niet anders.

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Is het vandaag toch iig vast een dag met een sterretje! Go Sven!!!!! Ik zal voor 'm duimen woensdag!

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    heerlijk zulke reacties he

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfff, Ivy heeft weer s zo'n dag dat ze supermoe is maar eht vertikt om te gaan slapen. Ze is helemaal hyper ind r bed aan eht springen en gillen. Heerlijk:(

Deel Deze Pagina