Juli mama's 2008! (deel 3)

Discussie in 'De mama's' gestart door Ramoontje, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi....lijkt inderdaad wel op hoe het bij Arinde gaat.
    Heeft hij nou nog steeds zijn verhoging of let je er niet meer zo op?

Hier gaat het verder goed hoor. Heb het al aardig een plekje kunnen geven geloof ik. Natuurlijk denk je er nog wel steeds aan, maar heb het er niet heel moeilijk mee gelukkig.

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat snap ik wel hoor.
    Maar ik bedoelde meer omdat je haar 3/4 jaar niet gesproken hebt. Dat ik het dan knap vind dat je je daar overheen kan zetten. Of kwam dat niet omdat jullie ruzie hadden, maar kwam dat meer door haar partner? Want dat veranderd het verhaal natuurlijk;)

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah...die Joost. Vond het dus wel een geslaagde middag!
    Nu hij loopt gaat er zeker een wereld voor hem open en is alles weer interessant;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Om 17.35 uur belde de ha eindelijk.
    Ze had het rete druk vandaag en ze zat inmiddels op de HAP en daar deed ze haar telefonisch spreekuur tussendoor.:$

Ik heb een ab kuur gekregen en een pijnstilling gehad die beter werkt dan de paracetamol. Is wel met een gele sticker maar hoef morgen toch niet te rijden gelukkig.
    Weet ik ook dat ik vannacht lekker slaap door de suffigheid.;)
    Kan wel even een nacht goed slapen gebruiken.:)

Ik droomde trouwens vannacht dat ik een boek moet gaan schrijven over alles wat mijn zusje heeft meegemaakt.:(;)
    Misschien ga ik dat nog wel doen ook maar dan samen met mijn zus en pas wanneer ze weer in rustig vaarwater zit.
    En dan is het meer om anderen in deze situatie te helpen en dat mijn zus haar hele verhaal van de afgelopen jaren kwijt kan en niet zo zeer om er rijk mee te worden.;)
    Al is het er maar 1 die het leest en zich dan realiseerd dat het zo niet langer meer kan en actie gaat ondernemen.
    Dan is het boek voor mij al een succes.:)

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou alles wás al interessant, maar nu nog veel interessanter. :D En er zijn ineens dingen die in zijn blikveld komen....de deurklinken, het laadje met mijn auto- en huissleutels, de deksel van de wc (om vervolgens met zijn handen in het wc-water te spetteren :):x) en ga zo maar door....

Joost vermaakt zich op school nu al prima! :D

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Geweldig!:D
    En hij heeft het lopen echt helemaal ontdekt hè.:p

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je wat hebt gekregen van de HA zonder dat je er heen hoefde! En heerlijk vooruitzicht dat je vanacht lekker kan slapen!

Vind ik echt iets voor jou om anderen te willen helpen door zo'n boek te schrijven;) ben benieuwd of het er ook echt komt:)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Gelukkig maar, maar mocht je het er wel nog moeilijk mee krijgen dan weet je me te vinden hè.;)

Toevallig de laatste 2 dagen de temp bij Karsten wel weer gemeten.
    Gisteravond had hij 38,3 en vanavond 38,0.;)

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn dat je een kuurtje hebt gekregen en andere pijnstilling want zo kan het natuurlijk ook niet. Doe maar wel voorzichtig!

Dat boek zou best wel eens een goed idee kunnen zijn....al was het maar gewoon om het hele verhaal eens op papier te zetten als een soort van verwerkingsproces! En wat je zegt: als er maar 1 is die dan het licht ziet (niet onaardig bedoeld!!!!) was het moeite waard!!! ;)

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zal best. Opeens zien ze alles van een heel andere hoogte. En ja, dat betekent weer van alles af leren:D
    Zo houden we mama lekker bezig;)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Yep, de drempel gaat hij nog steeds niet over ;), maar hij stopt wel onderweg om iets van de grond te rapen en sjouwt met de meest rare en zware dingen rond ;) :D.

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd hoor, dat het toch nog steeds aan de hoge kant blijft. Maar ja, als hij er verder niet naar van is, dan maar niet al te druk maken:(

Ja hoor, ik zal het onthouden;)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Maar deze mama was met een aantal dingen nu gewoon al goed voorbereid...zoals kinderslotjes op de keukenkastjes, traphekjes etc.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ruzie hebben we niet gehad.
    Ze liet gewoon niets meer van zich horen en ik hoorde op het gegeven moment van mijn moeder dat ze vond dat ik haar TE veel hielp dus heb ik me teruggetrokken.
    Toen mijn moeder dus vertelde afgelopen week hoe slecht het ging en wat er nou werkelijk speelt vielen alle puzzelstukjes op de plek en zag ik in dat de situatie waar ze in zit de reden is waarom ze geen contact zocht.
    Hij had hij zo gemanipuleerd dat ze op het gegeven moment ook dacht dat ze niet meer op mij en mijn moeder terug kon vallen.:(

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tja het heeft zijn voors en tegens het gaan lopen van de kids.:p

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ook, zal vast wel even duren en misschien wel een paar jaar maar het zal toch allemaal tussendoor zijn want het gewone leven gaat ook verder.
    Heb wel al ideeën.:D

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Moet ik maar gauw weer een keertje langskomen.:p

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij heeft gisteravond wel een 120 zetpil gehad omdat hij de nacht ervoor ook zo heeft liggen spoken.
    Misschien is er weer iets aan het broeden want sinds een paar dagen piept hij ook weer.;)

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    kwestie van er bij de 2 oudste heren van dit gezin op aandringen de deuren goed te sluiten ;);) (en zelf oren en ogen in m'n achterhoofd te hebben :D)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ramoon en Linnie ik ben er vandoor.
    Niels wil graag met mij tv kijken en ik zit toch half stoned achter de pc nog.

Een hele goede nachtrust gewenst en tot morgenavond.:)

Deel Deze Pagina