Mirrem, gaat het slapen van Mees nu beter? Tja dat agentje spelen ken ik...dat is hier ook (jammer genoeg)
Gigantisch druk...ren van vergadering naar veradering, dan moet er weer extern van alles geregeld worden. En voor ik het weet is de dag alweer voorbij! Wel fijn hoor, beter dan niks te doen hebben. eeeehhh wil je niet bang maken he...maar eeeh politieagentje spelen komt alleen nog maar meer hoor wacht maar tot Mees 2 is en dan 3 enz... Mees is trouwens erg jaloers, had van het weekend de kleine van vrienden van ons op schoot en was ik mee aan het knuffel (3 weken oud, wat een scheet) en Mees werd me toch boos en haalde zelfs bijna uit naar het kleintje
Ik ga even naar buiten... moet een rouwkaart halen voor mijn collega, haar vader is overleden donderdag Merk dat ik daar op dit moment meer emotioneel van wordt dan normaal, maar misschien komt dat door mijn eigen vader, omdat hij zo ziek is (geweest)?
Ik ga er gewoon niet meer over nadenken, want dan voel ik dadelijk ineens helemaal geen symptomen meer, dan wordt het gewoon psygisch. Enne je haar is wel een stuk langer, maar als het mijne in max. 2 uurtjes droogt, zou het jouwe toch met ongeveer 4 uurtjes droog moeten zijn, dacht ik zo. Maar vergeet ff niet: ik heb krullen, dat scheelt best een stuk in lengte als ze nat zijn hoor .
Geen idee. Zit nu achter de PC op mijn werk. Die ziet wel alle onderwerpen staan. Vanavond weet ik meer.
gaat de goeie kant op met Rihanna..nog niet weer de oude maar het gaat een stuk beter. Dankje! Tja het is op dit moment aardig rustig...en dat voelt toch wat beter maar gewoon kijken wat de toekomst brengt Bij jullie nog geen vacatures? Bij jullie alles weer een beetje rustiger geworden?
Fijn dat hij al weer een heel eind is opgeknapt. Gaat snel hè met dieren. Linnielin moet voor een 2e echo om 18.15 uur.
Hey ook dat klinkt herkenbaar (van het jaloerse) op het uithalen na dan . Als wij bij mijn zwager en schoonzus zijn en ik hun kleine ventje van 2 maanden jonger dan Mees oppak en knuffel zie je MEes kijken...... heee, maar dat is mijn mama! En dan komt hij meteen om aandacht / bevestiging vragen zo van 'ik ben toch nog steeds wel de liefste he?". Herkenbaar dat van hot naar her rennen ook. Jij had toch ook een andere werkplek gekregen?
ja echt verbazend snel...gelukkig maar Nou duimen voor vanavond dan maar he Heb je nog wat van Silla gehoord?
Nou, de afgelopen dagen eigenlijk niet (zie mijn berichtje van straks) maar hoop dat dat een tijdelijke 'inzinking' is
Zou wel kunnen hoor van de tandjes heb ik met Sven en Maarit ook gehad. En misschien als ze helemaal door zijn dat Mees ook weer lekker doorslaapt. Ik hoop dat je thuis weer snel op de pc kan. Werk ze.