Hahah...zat ik dus net te bedenken dat ik dat wel had kunnen doen voor vanavond. Maar ja....ga niet nog een keer boodschappen doen
nee, hier nog geen 1 die in een peuterbedje slaapt.. ben bang dat esmée dan elke avond aan onze deur staat te kloppen... dan heb ik liever dat ze nog ff lekker in het ledikantje slaapt.. gaat ze straks direct over naar een 'groot' bed.. christian komt straks thuis uit zijn werk.. neemt hij van mp een draagzak mee van babybjorn, als het goed is, nog nieuw in de doos.. ben benieuwd.. kan ik morgen met maureen naar het bureau lopen. ze krijgt prikjes
dames, ben er even vandoor, ga nog een klein beetje was strijken, dan is dat ook gebeurt. Als ik nog tijd heb kom ik nog even verder kletsen.
dice slaapt al 5 dagen ong in een peuterbedje en het gaat goed de eerste ochtend stond ie naast mij bed maar nu staat de klink van z'n kamer omhoog dus nu klopt hij als hij wakker is
Hier ook geen peuterbedje.. Noof krijgt straks (over een jaar? ofzo?) gelijk een groot bed, vind het zonde om dan daar ook nog weer allemaal beddengoed voor aan te schaffen.
Whaha, is goed hoor Is het morgen ochtend bij je (alleeeen.. moet ik dan weer naar buiten, voor de brievenbus GRR) haha Succes!! En doei doei!